Gå til innhold

Polar ignite

Heisenberg

Anbefalte innlegg

Noen som har Polar ignite og kan si noe om hva de syns? Jeg har Fitbit Versa lite nå og er fornøyd med alt bortsett fra at skjermen er helt ubrukelig når det er lyst ute. Vil kunne jogge og ta en titt på klokka for å se hvordan det ligger an men skjermen på Fitbit er helt håpløs.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Skjermen fungerer kjempefint både inne og ute. Bare å vri på håndleddet eller trykke på knappen, så får man opp info på skjermen. Kan selv velge hvilken informasjon som skal vises 

Anonymkode: 3b474...387

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også den fungere helt fint. Enkelt å se på skjermen, du kan også laste ned en app til klokka, så kan du se enda bedre hvor godt du sov osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har en veldig gammel polar-klokke nå og på den kan man ikke se hva klokka er når den er i treningsmodus, kan man det på Ignite? Man kan heller ikke se hvor mange % av dagens aktivitetsmål i denne modusen, hvordan er det på Ignite?

Anonymkode: 5108e...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ignite er ok. Men likte bla ikke at man ikke kan bruke knapper. Knotet litt med trykkskjermer. Men den fungerer bra i dagslys. Og så synes jeg utseende var sånn meh.  Så jeg byttet til Polar Grit x og er mye mer fornøyd med den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
parmanoia skrev (11 timer siden):

Ignite er ok. Men likte bla ikke at man ikke kan bruke knapper. Knotet litt med trykkskjermer. Men den fungerer bra i dagslys. Og så synes jeg utseende var sånn meh.  Så jeg byttet til Polar Grit x og er mye mer fornøyd med den. 

Er det stor forskjell ellers i hvilke funksjoner disse to har, synes du?

Anonymkode: 0b4e2...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gode svar. Hvordan er appen? Fitbit har antall skritt, kalorier, aktive minutter osv på startskjermen og det liker jeg. Har Polar flow det samme? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisenberg skrev (1 time siden):

Takk for gode svar. Hvordan er appen? Fitbit har antall skritt, kalorier, aktive minutter osv på startskjermen og det liker jeg. Har Polar flow det samme? 

Jepp! Pluss hvordan søvnen din har vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...