AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #161 Del Skrevet 25. mai 2021 21 minutter siden, Niek79 said: Jeg føler ikke jeg trenger å forsvare noe som helst om jeg skal være helt ærlig. Dette fungerte veldig godt for meg. Det var ikke ment personlig mot deg, bare generelt. Anonymkode: 86a8f...578 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stav Skrevet 25. mai 2021 #162 Del Skrevet 25. mai 2021 jabx skrev (13 timer siden): TS blir jo ignorert da. Gjorde du det? Hei Ja eg såg det var litt anna case her. Eg skreiv det seinare i tråden at eg var enig med ho. "Jeg er enig i at det ikke er greit å ignorere meldiger fra deg. Jeg har som jeg skrev latt være å ta kontakt, men det er jo vanlig folkeskikk å svare dine meldinger. " Lite voksent gjort av typen å ignorere TS 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #163 Del Skrevet 27. mai 2021 Gjenferdet skrev (På 22.5.2021 den 22.22): Jeg har ikke opplevd det samme selv, men jeg kan absolutt se for meg at det gjør vondere å bli avvist etter sex. Man har jo vært intim og veldig nær hverandre. Å plutselig bare bli droppet da, uten videre forklaring, det er klart det skaper sår og vonde følelser. Sleipt gjort av fyren. Jeg sier som en annen her ts, det er ikke deg det er noe feil med! ❤️ Er nå en gang sånn at kvinner takler svært dårlig avvisninger. Menn er så vant til det, at de bretter opp ermene og "koster" av seg skuffelsen, mens de går inn med nytt pågangsmot. Naturen er sånn at menn/dyr alltid har måtte kjempe for retten sin. Kvinner derimot skal være selektive fra naturens side. Da fucker det fort opp hodet om de har mye sex med nye menn og spessielt hvis mennene kun var ute etter sex. Det bryter ned selvfølelsen deres. Anonymkode: 2f6c7...30c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #164 Del Skrevet 29. mai 2021 Han har spurt et par ganger hvordan det går. Og ikke fått svar når jeg har svart. Nå er det 14 dager siden. Fortsatt litt deppa over å bli ignorert og åpenlyst være så uinteressant, men kunne ha sex med meg. Anonymkode: 1b102...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #165 Del Skrevet 29. mai 2021 Klart du føler deg tom og ulykkelig. De fleste kvinner er jo ikke skrudd sammen på den måten at de trives med å bedrive horeri, og gå på rundgang fra kuk til kuk, i stedet for å bli elsket og respektert, og få barn og familie. Anonymkode: ecd15...896 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #166 Del Skrevet 29. mai 2021 Så hva gjør man som dame som ønsker nærhet, kos og sex og er ikke i forhold? Anonymkode: 1b102...7b8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #167 Del Skrevet 29. mai 2021 26 minutter siden, AnonymBruker said: Så hva gjør man som dame som ønsker nærhet, kos og sex og er ikke i forhold? Anonymkode: 1b102...7b8 Først og fremst ikke ødelegge seg selv igjennom horeri. For det er vel ikke sånn at du bare har ramla oppå alle disse kukene helt uforskyldt? Anonymkode: ecd15...896 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #168 Del Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Først og fremst ikke ødelegge seg selv igjennom horeri. For det er vel ikke sånn at du bare har ramla oppå alle disse kukene helt uforskyldt? Anonymkode: ecd15...896 Jeg har hatt 5 sexpartnere så horeri er vel å dra det litt langt. To i forhold. Nei, det er ikke utforskyldt, men man kan ikke forespeile hvordan blir behandlet. Anonymkode: 1b102...7b8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #169 Del Skrevet 31. mai 2021 Fortsatt tom og lei meg. En og annen gang har han spurt hvordan det går og så lang pause. Drittsekk! Frustrert. Hadde håpt det gikk over. Anonymkode: 1b102...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #170 Del Skrevet 31. mai 2021 28 minutter siden, AnonymBruker said: Fortsatt tom og lei meg. En og annen gang har han spurt hvordan det går og så lang pause. Drittsekk! Frustrert. Hadde håpt det gikk over. Anonymkode: 1b102...7b8 ❤️ Sender en klem, vet nøyaktig hvordan du har det og det er vondt. Men det varer ikke for evig Anonymkode: 86a8f...578 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #171 Del Skrevet 31. mai 2021 Ikke ha sex før du er i et forhold. Onanering er undervurdert! Snart gått ett år som singel og uten sex, er helt nydelig! Anonymkode: c2c4c...d7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #172 Del Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke ha sex før du er i et forhold. Onanering er undervurdert! Snart gått ett år som singel og uten sex, er helt nydelig! Anonymkode: c2c4c...d7a Savner du det ikke? Problemet er jo det at man får ikke det man egentlig ønsker når det er en som ikke bryr seg. Anonymkode: 1b102...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #173 Del Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Savner du det ikke? Problemet er jo det at man får ikke det man egentlig ønsker når det er en som ikke bryr seg. Anonymkode: 1b102...7b8 Jo, selvfølgelig savner jeg sex, men savner ikke å føle meg brukt. Tenker også på hvor det deilig blir den gangen jeg får kjæreste igjen! Anonymkode: c2c4c...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #174 Del Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jo, selvfølgelig savner jeg sex, men savner ikke å føle meg brukt. Tenker også på hvor det deilig blir den gangen jeg får kjæreste igjen! Anonymkode: c2c4c...d7a Skjønner det veldig godt for det er ingen god følelse. Samme her. Blir godt det når og om det skjer 😊 Anonymkode: 1b102...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #175 Del Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): ❤️ Sender en klem, vet nøyaktig hvordan du har det og det er vondt. Men det varer ikke for evig Anonymkode: 86a8f...578 Takk ❤️ Godt med den forståelsen og håper virkelig ikke det gjør det. Anonymkode: 1b102...7b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #176 Del Skrevet 1. juni 2021 17 hours ago, AnonymBruker said: Takk ❤️ Godt med den forståelsen og håper virkelig ikke det gjør det. Anonymkode: 1b102...7b8 Hvis du ikke svarer han mer, vil du komme deg raskt over det. Jeg var så dum at jeg svarte på en melding fra en tidligere flørt i helgen, lovt meg selv å la være men så var jeg full på grillfest, og ja... Han ignorerer meg nå (eller dvs han sa han skulle sende melding men ikke gjort det, så klok av skade har jeg ikke sendt selv). Hele søndag og mandag har jeg vært i søla, veldig trist og angret så intenst på at jeg sa ja, er så bitter for at jeg drakk for har knapt drukket siden korona. Hadde kommet så langt og poff var jeg her igjen. Men jeg vet av erfaring at om bare et par uker er jeg meg selv igjen, tror alltid det skal vare for evig men gjør aldri det 😊 Håper du føler deg litt mindre ensom av å vite dette ❤️ Anonymkode: 86a8f...578 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #177 Del Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 1.6.2021 den 19.14): Hvis du ikke svarer han mer, vil du komme deg raskt over det. Jeg var så dum at jeg svarte på en melding fra en tidligere flørt i helgen, lovt meg selv å la være men så var jeg full på grillfest, og ja... Han ignorerer meg nå (eller dvs han sa han skulle sende melding men ikke gjort det, så klok av skade har jeg ikke sendt selv). Hele søndag og mandag har jeg vært i søla, veldig trist og angret så intenst på at jeg sa ja, er så bitter for at jeg drakk for har knapt drukket siden korona. Hadde kommet så langt og poff var jeg her igjen. Men jeg vet av erfaring at om bare et par uker er jeg meg selv igjen, tror alltid det skal vare for evig men gjør aldri det 😊 Håper du føler deg litt mindre ensom av å vite dette ❤️ Anonymkode: 86a8f...578 Skikkelig kjipt. Ja, da vet du hvordan det er dessverre ❤️ Jeg har nok vært dum å svart han, men gått tid i mellom. I dag små hinting om jeg ville han skulle vært der osv. Skjønner jo tegningen. Søren, så teit jeg er. Svarte ikke på det og logget bare ut. Anonymkode: 1b102...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #178 Del Skrevet 2. juni 2021 Skulle på en måte ønske jeg var mann eller kunne hatt sex uten følelser og det gikk bra. Aller helst kjæreste, men det har jeg egentlig gitt opp. Finner ikke! Anonymkode: 1b102...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå