jabx Skrevet 25. mai 2021 #141 Del Skrevet 25. mai 2021 Robin666 skrev (På 22.5.2021 den 22.27): Du er mer drittsekk, er du ikke? Denne mannen har ikke lovet noen ting. TS må justere forventingene sine. Det må da likevel gå an å svare høflig og ikke bare ignorere? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #142 Del Skrevet 25. mai 2021 Hadde det som deg noen ganger når jeg møtte menn for å ha sex uten følelser. Jeg har nå kjæreste, og tomhetsfølelsen er borte, fordi vi ser hverandre som hele mennesker og ikke kun sex som betyr noe. Anonymkode: 8d4e5...71d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #143 Del Skrevet 25. mai 2021 Anbefaler deg å kutte han ut og sette en standard for hva du ønsker i en mann. Ikke gå etter de som gjør deg usikker på hvor dere står og hva du er verdt. Gå etter noen som ser bra ut OG som er like tydelig på at de ønsker et forhold som det du er. Det finnes noen som er bra og som ønsker et forhold med deg - gå etter det. Gjør fyren deg i tvil, så kutter du han ut med en gang. Jeg har vært i dine sko uendelige ganger. Følt meg så utrolig dårlig. Har sluttet helt å ha sex eller henge med sånne menn. Jeg ønsker meg en familie og da går jeg etter de som ønsker det samme. Anonymkode: 238b0...9c7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #144 Del Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 22.5.2021 den 20.24): Vi møttes forrige helg. Han kom til meg på kveld/natt. Hadde det egentlig fint. Ikke noe planer om forhold med han, men allikevel føler jeg meg bare elendig og holder på å begynne å gråte flere ganger. Grunnen er at jeg har hørt lite fra han etterpå. Siste var jeg stilte et par spm for noen dager siden han ikke har svart på en gang. Hva ville du gjort? Skjønner ikke folk at dette er sårende eller er det kanskje hensikten? Anonymkode: 1b102...7b8 Hørt at kvinner produserer lykkehormon under/etter sex og menn motsatt blir tappet for energi og gledeshormon etter sex. Det er kanskje noe i det at du føler deg tom fordi du vet det du har fått er midlertidig og ikke 'ditt', mens han motsatt trekker seg unna deg som har 'tappet' han for energi. Og så oppstå det en dynamikk som du skulle ønske var annerledes- du skulle ønske det var en som betydde noe for deg og som du følte deg trygg på, som ga deg de følelsene. Anonymkode: 53da6...1c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #145 Del Skrevet 25. mai 2021 Har aldri opplevd det der jeg. Synes menn flest er utrolig snille og omsorgsfulle. Så har jeg god antenne på hvem som er rundbrennere. Et tips. Bruk nettdatingsider. Menn som gidder snakke lenge med deg der om alt mulig, og byr på seg selv og er tålmodig i forhold til å møte deg viser faktisk genuin interesse for deg. Ikke møt noen raskt etter bare litt prat, de er gjerne rundbrennere. Eller de som forsvinner etter at du har utsatt møte, de går bare videre til neste "offer". Og ikke ha sex på første date. La han jobbe for det. Da unngår du sånne idioter. Anonymkode: c70f9...503 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 25. mai 2021 #146 Del Skrevet 25. mai 2021 Ræva av han å ikke gidde og svare på en mld i etterkant, men hva var egentlig ts sin plan videre? Sier jo selv i første innlegg at ikke var ute etter noe forhold med han, så du tenkte holde han på gress så lenge du selv følte det var greit? Kan jo hende han merket noe av det og at dette ikke var det helt store. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #147 Del Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 22.5.2021 den 20.24): Vi møttes forrige helg. Han kom til meg på kveld/natt. Hadde det egentlig fint. Ikke noe planer om forhold med han, men allikevel føler jeg meg bare elendig og holder på å begynne å gråte flere ganger. Grunnen er at jeg har hørt lite fra han etterpå. Siste var jeg stilte et par spm for noen dager siden han ikke har svart på en gang. Hva ville du gjort? Skjønner ikke folk at dette er sårende eller er det kanskje hensikten? Anonymkode: 1b102...7b8 Det er ikke bra for den psykiske helsen å ha sex med folk du ikke kjenner og ikke har følelser for. Det skaper uansett om du vil eller ikke sjelelige bånd fordi det er umulig å skille skille kropp og sjel. De henger sammen. Det er derfor mange sliter med sår, forkastelse og depresjoner etter å ha praktisert sex uten kjærlighet innvolvert. Anonymkode: c97a7...0d4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #148 Del Skrevet 25. mai 2021 Anonym90059005 skrev (40 minutter siden): Ræva av han å ikke gidde og svare på en mld i etterkant, men hva var egentlig ts sin plan videre? Sier jo selv i første innlegg at ikke var ute etter noe forhold med han, så du tenkte holde han på gress så lenge du selv følte det var greit? Kan jo hende han merket noe av det og at dette ikke var det helt store. Var ikke noe plan. Vi har alltid hatt god tone og kjemi så ble spontant den kvelden. Og savnet etter nærhet, kos og sex. Nå har han skrevet. Bare Hei, hatt en fin pinse. Ikke noe om den kvelden. Bare for å ha litt kontakt pga gjentakelse? Anonymkode: 1b102...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niek79 Skrevet 25. mai 2021 #149 Del Skrevet 25. mai 2021 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker said: Nå har han skrevet. Bare Hei, hatt en fin pinse. Ikke noe om den kvelden. Bare for å ha litt kontakt pga gjentakelse? Anonymkode: 1b102...7b8 Prøver helt sikkert å holde deg varm frem til neste gang. Fra menns perspektiv handler FWB-forhold i stor grad om å holde folk lunkne uten at de får forhåpninger om noe mer. Det er en vanskelig balansegang! Endret 25. mai 2021 av Niek79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #150 Del Skrevet 25. mai 2021 Niek79 skrev (3 minutter siden): Prøver helt sikkert å holde deg varm frem til neste gang. Fra menns perspektiv handler FWB-forhold i stor grad om å holde folk lunkne uten at de får forhåpninger om noe mer. Det er en vanskelig balansegang! Det er gjerne det han gjør og da med å la det gå litt tid og ikke virke for interessert. Skjønner tegninga. Anonymkode: 1b102...7b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #151 Del Skrevet 25. mai 2021 Jeg likte han veldig godt for noen år siden da jeg møte han på datingsiden, men skjønte jo etter å ha møt han at han ikke var interessert i meg. Og med tiden har interessen for han og dabbet av så hadde ingen håp eller tro om at det skulle bli oss. Det jeg håpte var at vi kunne kose oss litt. Men den tomme følelsen og dette som har fulgt med gjør at det ikke ble bra. Så må droppe dette og søke kjæreste som jeg virkelig ønsker. Anonymkode: 1b102...7b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #152 Del Skrevet 25. mai 2021 1 hour ago, Niek79 said: Prøver helt sikkert å holde deg varm frem til neste gang. Fra menns perspektiv handler FWB-forhold i stor grad om å holde folk lunkne uten at de får forhåpninger om noe mer. Det er en vanskelig balansegang! Har merket det. At de gidder og orker å holde på sånn fasade istedenfor å bare være ærlige om hva de vil og være seg selv. Virker slitsomt å veie hvert ord med omhu. Syns det er så tåpelig når menn jeg har hatt sex med før tar kontakt med masse såkalt hyggelige spørsmål, men likevel holder det kort og upersonlig. Det er bare tarvelig, så får motsatt effekt hos meg. Liker ikke kunstige samtaler hvor motivet lyser gjennom Anonymkode: 86a8f...578 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niek79 Skrevet 25. mai 2021 #153 Del Skrevet 25. mai 2021 50 minutter siden, AnonymBruker said: Har merket det. At de gidder og orker å holde på sånn fasade istedenfor å bare være ærlige om hva de vil og være seg selv. Virker slitsomt å veie hvert ord med omhu. Syns det er så tåpelig når menn jeg har hatt sex med før tar kontakt med masse såkalt hyggelige spørsmål, men likevel holder det kort og upersonlig. Det er bare tarvelig, så får motsatt effekt hos meg. Liker ikke kunstige samtaler hvor motivet lyser gjennom Anonymkode: 86a8f...578 Nå begynner dette å bli snart 15 år siden for min del, men for meg handlet det om å ha folk som var tilgjengelige når man kjente litt på behovet. I starten av karrieren, med lange dager og lite tid til å ha kjæreste så var det veldig praktisk. Nøkkelen er å ha flere tilgjengelige kvinner, da er det alltid noen som kan møtes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #154 Del Skrevet 25. mai 2021 37 minutter siden, Niek79 said: Nå begynner dette å bli snart 15 år siden for min del, men for meg handlet det om å ha folk som var tilgjengelige når man kjente litt på behovet. I starten av karrieren, med lange dager og lite tid til å ha kjæreste så var det veldig praktisk. Nøkkelen er å ha flere tilgjengelige kvinner, da er det alltid noen som kan møtes. Men man kan jo ha flere tilgjengelige kvinner og fremdeles være ekte og gi av seg selv, uten å holde ting kort og upersonlig. Hvem gidder å holde på relasjoner hvor de bare får smuler liksom? Fwb er jo mye mer givende om det er basert på mer enn en kryptisk melding i ny og ne 🤷♀️ Anonymkode: 86a8f...578 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #155 Del Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men man kan jo ha flere tilgjengelige kvinner og fremdeles være ekte og gi av seg selv, uten å holde ting kort og upersonlig. Hvem gidder å holde på relasjoner hvor de bare får smuler liksom? Fwb er jo mye mer givende om det er basert på mer enn en kryptisk melding i ny og ne 🤷♀️ Anonymkode: 86a8f...578 Enig i dette. Anonymkode: 1b102...7b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niek79 Skrevet 25. mai 2021 #156 Del Skrevet 25. mai 2021 52 minutter siden, AnonymBruker said: Fwb er jo mye mer givende om det er basert på mer enn en kryptisk melding i ny og ne 🤷♀️ Anonymkode: 86a8f...578 Kanskje du synes det. For andre er det tidsfordriv etter 12-14 timer på jobb. Forskjellen på en FWB og en kjæreste er jo at man ikke ønsker å investere mer enn kroppen sin nå og da og at man ikke ønsker utryggheten som følger med en ONS (eller enda verre). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #157 Del Skrevet 25. mai 2021 Niek79 skrev (25 minutter siden): Kanskje du synes det. For andre er det tidsfordriv etter 12-14 timer på jobb. Forskjellen på en FWB og en kjæreste er jo at man ikke ønsker å investere mer enn kroppen sin nå og da og at man ikke ønsker utryggheten som følger med en ONS (eller enda verre). Å være ærlig om hensiktene må da være første betingelse. Og at personen kan velge ut av deg reelle. Anonymkode: 1b102...7b8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niek79 Skrevet 25. mai 2021 #158 Del Skrevet 25. mai 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Å være ærlig om hensiktene må da være første betingelse. Og at personen kan velge ut av deg reelle. Anonymkode: 1b102...7b8 Jeg er helt enig i at man skal være ærlig om hensiktene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #159 Del Skrevet 25. mai 2021 1 hour ago, Niek79 said: Kanskje du synes det. For andre er det tidsfordriv etter 12-14 timer på jobb. Forskjellen på en FWB og en kjæreste er jo at man ikke ønsker å investere mer enn kroppen sin nå og da og at man ikke ønsker utryggheten som følger med en ONS (eller enda verre). Men det må da være mer avslappende etter jobb å kunne slappe av og være seg selv når man melder litt, kontra at det er kalkulert og kontrollert hva og når man skriver. Er egentlig utrolig innbilsk at man holder det kort så damen ikke skal bli forelsket 😂 Anonymkode: 86a8f...578 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niek79 Skrevet 25. mai 2021 #160 Del Skrevet 25. mai 2021 42 minutter siden, AnonymBruker said: Men det må da være mer avslappende etter jobb å kunne slappe av og være seg selv når man melder litt, kontra at det er kalkulert og kontrollert hva og når man skriver. Er egentlig utrolig innbilsk at man holder det kort så damen ikke skal bli forelsket 😂 Anonymkode: 86a8f...578 Jeg føler ikke jeg trenger å forsvare noe som helst om jeg skal være helt ærlig. Dette fungerte veldig godt for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå