AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #121 Del Skrevet 24. mai 2021 Vet ikke helt hvor veien går nå. Tør jeg prøve å finne en ny mann? Blir skeptisk og mister troen når det er så enkelt og bare ignorere noe sånn. Det er kaldt og kynisk spill virker det som. Og man har stor garanti for å bli såret. Anonymkode: 1b102...7b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #122 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vet ikke helt hvor veien går nå. Tør jeg prøve å finne en ny mann? Blir skeptisk og mister troen når det er så enkelt og bare ignorere noe sånn. Det er kaldt og kynisk spill virker det som. Og man har stor garanti for å bli såret. Anonymkode: 1b102...7b8 Og burde jeg skrive noe til han eller? Anonymkode: 1b102...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #123 Del Skrevet 24. mai 2021 Jeg er heller ikke interessert i damer som ligger med hvem som helst (løs). Er egentlig forståelig Anonymkode: e96db...d67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 24. mai 2021 #124 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Vet ikke helt hvor veien går nå. Tør jeg prøve å finne en ny mann? Blir skeptisk og mister troen når det er så enkelt og bare ignorere noe sånn. Det er kaldt og kynisk spill virker det som. Og man har stor garanti for å bli såret. Anonymkode: 1b102...7b8 Du lærer jo om deg selv nå. En kommenterte dette over, at du må være tydelig på at du ikke aksepterer ghosting og være tydelig med hva slikt gjør med deg. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Og burde jeg skrive noe til han eller? Anonymkode: 1b102...7b8 Nei!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #125 Del Skrevet 24. mai 2021 Grunnen til at du ikke hører noe fra han er enten at han bare var ute etter en ons og ikke noe mer. Så gidder han ikke å si noe for det er brysomt og krever unødvendig energi. Det er drittsekkoppførsel å ikke si noe etterpå, men dessverre er mange menn sånn. Ellers så har han kanskje noe annet på gang som han er mer interessert i (annen dame) så da blir det også bryderi og bruke mer tid på deg (også drittsekkoppførsel). Så uansett her så har du med en drittsekk å gjøre. En gang drittsekk alltid drittsekk. Vet ikke om det er en trøst, men det er hvertfall sant. Vanskelig å si om du bør sende melding til han. Spørs hva du vil si til han? Det kan noen ganger hjelpe å sende en melding og si hva du mener, men la det bli med den ene meldingen og ikke forvent noe mer uansett fra han. Anonymkode: 3ee95...ade 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #126 Del Skrevet 24. mai 2021 Tenkte evt bare si at jeg synes det er dårlig av han å ikke svare meg. Bør gjerne bare la det gå og bare slette hele datingsiden, Anonymkode: 1b102...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 24. mai 2021 #127 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenkte evt bare si at jeg synes det er dårlig av han å ikke svare meg. Bør gjerne bare la det gå og bare slette hele datingsiden, Anonymkode: 1b102...7b8 La det gå, men ikke slett datingprofilen. Det finnes bra menn der ute! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #128 Del Skrevet 24. mai 2021 Tror du at du vil føle deg noe bedre av å skrive det til han? Du vil sannsynligvis ikke få noe svar. Hvis ikke, er det best å ikke skrive noe og heller slette hele datingsiden. Anonymkode: 3ee95...ade 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #129 Del Skrevet 24. mai 2021 Takk. Dropper å gjøre det. Kanskje en pause fra det og så gjerne ta det opp igjen på sikt. Anonymkode: 1b102...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #130 Del Skrevet 24. mai 2021 Høres lurt ut det. Lykke til uansett Anonymkode: 3ee95...ade 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #131 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Høres lurt ut det. Lykke til uansett Anonymkode: 3ee95...ade Takk 😊 Anonymkode: 1b102...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #132 Del Skrevet 24. mai 2021 Hvorfor gjør du ikke som meg? Ignorer menn selv om du liker dem. Du blir ikke kjempe lykkelig av det heller, men da slipper du å være den brukte hora uten selvkontroll. Se på det som en straff til deg selv fordi du er kvinne. Du er skapt teit av naturen, og da må du gå mot din egen natur. Avstå fra sex. Anonymkode: 91dc5...08c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #133 Del Skrevet 24. mai 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Har ikke lest gjennom hele tråden. Men et generelt råd TS, vær tydelig på hva du er ute etter/ønsker før du møter personer fra f.eks. Tinder, og spør rett ut hva han er ute etter før dere møtes. Jeg har møtt to stk de siste 12 mnd og var tydelig med begge på at jeg ikke er interessert i noe «one night stand». Jeg sa ifra at jeg ikke vil bli ignorert etter eventuell sex og at jeg synes det handler om respekt. Så jeg har bare gode opplevelser ut fra de to jeg har møtt fra Tinder, han ene holdt jeg på med en kort stund i fjor og vi er fortsatt gode venner og snakker hver dag (men bor langt unna hverandre). Han andre holder jeg på med nå, men han skal flytte snart så det blir nok ikke noe forhold. Anonymkode: bee87...d5b Ikke ts, men de som har vært mest bedritne og ignorert meg etter sex og så dukket opp igjen med ønske om mer sex, er de samme som sa de kun ønsker noe seriøst og ikke noe tull. Så det kan man absolutt ikke ha som en garanti. Min faste sexpartner som behandler meg bra er en som sa han ikke skal ha barn og forhold. Handling foran ord, store ord er billige for kåte menn. Anonymkode: 86a8f...578 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #134 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er heller ikke interessert i damer som ligger med hvem som helst (løs). Er egentlig forståelig Anonymkode: e96db...d67 Damer ligger ikke med hvem som helst, tror du har misforstått Anonymkode: 8e8cc...094 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #135 Del Skrevet 24. mai 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Tenkte evt bare si at jeg synes det er dårlig av han å ikke svare meg. Bør gjerne bare la det gå og bare slette hele datingsiden, Anonymkode: 1b102...7b8 Deaktiver den heller, og så aktiverer du en dag du er over dette og føler deg glad og litt eventyrlysten 😊 Anonymkode: 86a8f...578 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #136 Del Skrevet 24. mai 2021 Var innom datingsiden og da ser jeg han har skrevet en hilsen til meg. Så ikke hva som sto. Gikk ut igjen uten å lese. Anonymkode: 1b102...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #137 Del Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var innom datingsiden og da ser jeg han har skrevet en hilsen til meg. Så ikke hva som sto. Gikk ut igjen uten å lese. Anonymkode: 1b102...7b8 Ser Bridget Jones her. Herlig film. Anonymkode: 1b102...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frekkulf Skrevet 25. mai 2021 #138 Del Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 22.5.2021 den 20.24): Vi møttes forrige helg. Han kom til meg på kveld/natt. Hadde det egentlig fint. Ikke noe planer om forhold med han, men allikevel føler jeg meg bare elendig og holder på å begynne å gråte flere ganger. Grunnen er at jeg har hørt lite fra han etterpå. Siste var jeg stilte et par spm for noen dager siden han ikke har svart på en gang. Hva ville du gjort? Skjønner ikke folk at dette er sårende eller er det kanskje hensikten? Anonymkode: 1b102...7b8 Følte du deg tom etter sex? Mange jenter føler det samme. De er skikkelig godt fyllt opp mens sexen pågår, og da føles det gjerne tomt når det er ferdig og han trekker seg ut. Bare å glede seg til neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 25. mai 2021 #139 Del Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 22.5.2021 den 20.41): Trodde kanskje dersom det ble bra, men tror ikke jeg kan gjøre dette igjen. Har det skikkelig kjipt må jeg si. Anonymkode: 1b102...7b8 Når man møtes på datingsider er det jo alltid lurt å avklare hvor man vil med treff. Er det ONS, ff eller forhold? Det er alltid kjipt å ghoste, men det er tiltak man kan gjøre på forhånd for å unngå å skuffe noen eller selv bli skuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 25. mai 2021 #140 Del Skrevet 25. mai 2021 stav skrev (På 22.5.2021 den 21.03): Gjorde dette masse før, altså lot være å ta kontakt med jenter etter sex, men det var ikke hensikten å være sårende. Fikk jo litt "sjokk" når det kom lange brev i posten med deklarasjon om hjertesorg fra jenter som jeg trodde var fornøyd med å få seg noe...... Fikk vel litt sånn "mission completed" tankegang. Du kan tillate deg å være pågående og direkte og si hva du vil. da kan du vinne og bli happy,... Katsjing. Og viss det går i grus og du uansett ikke møter han mer så betyr det jo ikke noe hva han syns om deg, gjør det vel... TS blir jo ignorert da. Gjorde du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå