AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #101 Del Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er blitt veldig klar over at dette ikke er noe gir meg og kommer ikke til å prøve det igjen. Selvom ønske hadde vært å finne en å ha god sex med så klarer jeg ikke dette kalde kyniske så da kan jeg ikke det. Må bli kjæreste, men ikke lett å finne. Vet jeg ikke burde, men han var på datingsiden til 03.45 i går. Må prøve å få han ut av hodet. Det er ikke fordi jeg er forelsket i han eller noe, men pga behandlingen. Så kanskje jeg bør slettet som jeg har tenkt på. Anonymkode: 1b102...7b8 Hvor gamle er dere? Anonymkode: d9faa...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #102 Del Skrevet 23. mai 2021 herzeleid skrev (48 minutter siden): Bare av nysgjerrighet, tror du det ville føltes veldig annerledes om han sendte en kort/enkel avvisning på melding heller enn fullstendig stillhet? Jeg får inntrykk av at avvisningen og den manglende omtanken i seg selv er vond her, og lurer da på hvor mye en mer tydelig avslutning ville føltes bedre? Ja, tror det. Det er det som er det vonde. Ikke et svar på meld. Bare åpnet og ignorert. Anonymkode: 1b102...7b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #103 Del Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, tror det. Det er det som er det vonde. Ikke et svar på meld. Bare åpnet og ignorert. Anonymkode: 1b102...7b8 Og dette var bare en meld hvor jeg spør om hvordan det går og fortalte jeg skulle på jobb. Anonymkode: 1b102...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #104 Del Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og dette var bare en meld hvor jeg spør om hvordan det går og fortalte jeg skulle på jobb. Anonymkode: 1b102...7b8 4 dager siden nå. Anonymkode: 1b102...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #105 Del Skrevet 23. mai 2021 On 5/22/2021 at 9:50 PM, AnonymBruker said: Nei, det er ikke greit. Men problemet er at vi kvinner på mange måter har skapt dette problemet selv med seksuell frigjøring. Menn takler det ikke. De MÅ tydeligvis føle makt over kvinner samme hva vi gjør. Kvinner må rett og slett bare nekte menn sex, utenfor forhold, på ny og bare late som vi ikke har noen seksualitet for å bli behandlet som mennesker av menn. Anonymkode: 22e52...b90 Jeg tror du har rett i at kvinner har skapt problemet selv, på sett og vis. Utfordringa er jo at menn som "brukes" utenom forhold i all hovedsak er de med gammeldagse holdninger og/eller sterke narsissistiske trekk. Jeg vet ikke om det kanskje er noe underbevisst fra naturens side som gjør at kvinner tenner mer seksuelt på menn som ikke egner seg særlig godt som partnere eller foreldre, men det er jo sjelden man hører om rene sexpartnere der personligheten er over middels. De svært få (det er uvanlig for menn flest å ligge rundt) mennene jeg selv vet om som har mange flyktige forbindelser er ganske grunne og gammeldagse. Uavhengig av kjønn kan man vel kanskje ikke forvente å bli behandla så bra om man velger å ligge med noen man i utgangspunktet mener ikke er god nok til å være kjærestemateriale, det er vel en grunn til at de ikke havna i den skuffen i utgangspunktet. Har man ikke psykopatiske trekk vil det nok alltid være en viss risiko for å bli såra om man velger å være intim med noen. Anonymkode: adcd2...2d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #106 Del Skrevet 24. mai 2021 Dette er normalt. Når dette gjør at du har det så vondt i ettertid, er nok ikke uforpliktende sex uten følelser noe som passer for deg eller er bra for deg. De fleste kvinner er slik som deg når det gjelder dette, men også mange menn. Du kan ikke forandre det som har skjedd eller hvordan denne fyren er, men du kan i hvertfall lære noe du kan ha nytte av senere fra denne opplevelsen. Pass på deg selv ❤️ https://forskning.no/partner-ntnu-kjonn-og-samfunn/derfor-har-du-negative-folelser-etter-sex/405599 https://psykologisk.no/2016/02/negative-folelser-etter-sex/ Anonymkode: ada4b...3b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet 24. mai 2021 #107 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 22.5.2021 den 20.55): Hvorfor er det rart. Jeg har følelser og liker han. Er det virkelig så rart at jeg synes det er dårlig å bli ignorert? Selvom jeg ikke ser for meg at vi blir sammen. Anonymkode: 1b102...7b8 Her er det vel dine forventninger som ikke blitt møtt. Han var ute etter sex, du var ute etter noe mer enn det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #108 Del Skrevet 24. mai 2021 5 hours ago, Serafin said: Her er det vel dine forventninger som ikke blitt møtt. Han var ute etter sex, du var ute etter noe mer enn det. Menn som tror kun sex kan gjøre at man kan oppføre seg dårlig etterpå gjør seg en bjørnetjeneste, for man ønsker jo ikke møte slike igjen. Jeg sier ihvertfall alltid blankt nei når de kommer tilbake selv om sexen kan ha vært bra Anonymkode: 86a8f...578 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #109 Del Skrevet 24. mai 2021 Jeg er litt i villrede, TS. Var det "avslutte på en god måte"-type meldinger? "Hei. Hadde det gøy i går. Vi sees plutselig " Eller var det "Hei. Tenker fremdeles på deg. Vil du bli med ut på kino til helgen? Har kveldskift, men er ledig etter kl 21. Hva gjør du i kveld?" Ingenting galt med noen av de, men den ene av de to levner mindre rom for å runde av med en hyggelig melding og så gå hvert til sitt. Anonymkode: 0674b...46f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #110 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er litt i villrede, TS. Var det "avslutte på en god måte"-type meldinger? "Hei. Hadde det gøy i går. Vi sees plutselig " Eller var det "Hei. Tenker fremdeles på deg. Vil du bli med ut på kino til helgen? Har kveldskift, men er ledig etter kl 21. Hva gjør du i kveld?" Ingenting galt med noen av de, men den ene av de to levner mindre rom for å runde av med en hyggelig melding og så gå hvert til sitt. Anonymkode: 0674b...46f Det ble en klem og vi snakkes når han gikk. Etter det lite kommuniskasjon. Siste for 5 dager siden hvor jeg spurte hvordan det gikk og han ikke har svart. Hva tenker dere er grunnen? Bare lurer? Gått i vakuum her. Bare sett film og sovet. Ikke gått ut eller dusjet eller snakket med noen. Anonymkode: 1b102...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 24. mai 2021 #111 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det ble en klem og vi snakkes når han gikk. Etter det lite kommuniskasjon. Siste for 5 dager siden hvor jeg spurte hvordan det gikk og han ikke har svart. Hva tenker dere er grunnen? Bare lurer? Gått i vakuum her. Bare sett film og sovet. Ikke gått ut eller dusjet eller snakket med noen. Anonymkode: 1b102...7b8 Han er ikke interessert og ghoster deg. Ikke bruk tid på å tenke ut årsaker, det er ingenting galt med deg. Kom deg ut og få litt frisk luft, gå en tur med musikk eller podcast på øret og pust ut litt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #112 Del Skrevet 24. mai 2021 miss summers skrev (2 timer siden): Han er ikke interessert og ghoster deg. Ikke bruk tid på å tenke ut årsaker, det er ingenting galt med deg. Kom deg ut og få litt frisk luft, gå en tur med musikk eller podcast på øret og pust ut litt. Takk. Skal prøve på å ikke tenke så mye mer på det. Kom meg ut en liten tur og fått dusjet. Anonymkode: 1b102...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 24. mai 2021 #113 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk. Skal prøve på å ikke tenke så mye mer på det. Kom meg ut en liten tur og fått dusjet. Anonymkode: 1b102...7b8 Bra! Finn deg noe å gjøre, ring en venn eller et eller annet. Jeg vet hvordan du har det, det er faan ikke lett. Men det blir bedre! Og dette er IKKE din feil, og det er ingenting galt med deg 🤗 Skulle du bli rastløs eller ha det kjipt eller trenger å skrive om det; så gjør det her! Vi er her for deg ☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #114 Del Skrevet 24. mai 2021 miss summers skrev (2 minutter siden): Bra! Finn deg noe å gjøre, ring en venn eller et eller annet. Jeg vet hvordan du har det, det er faan ikke lett. Men det blir bedre! Og dette er IKKE din feil, og det er ingenting galt med deg 🤗 Skulle du bli rastløs eller ha det kjipt eller trenger å skrive om det; så gjør det her! Vi er her for deg ☺️ Tusen takk ❤️ Setter pris på det du skriver!! Anonymkode: 1b102...7b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #115 Del Skrevet 24. mai 2021 Har ikke lest gjennom hele tråden. Men et generelt råd TS, vær tydelig på hva du er ute etter/ønsker før du møter personer fra f.eks. Tinder, og spør rett ut hva han er ute etter før dere møtes. Jeg har møtt to stk de siste 12 mnd og var tydelig med begge på at jeg ikke er interessert i noe «one night stand». Jeg sa ifra at jeg ikke vil bli ignorert etter eventuell sex og at jeg synes det handler om respekt. Så jeg har bare gode opplevelser ut fra de to jeg har møtt fra Tinder, han ene holdt jeg på med en kort stund i fjor og vi er fortsatt gode venner og snakker hver dag (men bor langt unna hverandre). Han andre holder jeg på med nå, men han skal flytte snart så det blir nok ikke noe forhold. Anonymkode: bee87...d5b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #116 Del Skrevet 24. mai 2021 Kan jeg bare stille noen spm her som kverner om igjen og om igjen i hodet. Jeg er med på sex uten tanke på noe forhold. Hva tjener han på sånn oppførsel etterpå? Det gjør jo til at jeg ihvertfall ikke hadde gjort det igjen. Var det at sexen ikke var bra? Ikke pen nok? En annen dame? Anonymkode: 1b102...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #117 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har ikke lest gjennom hele tråden. Men et generelt råd TS, vær tydelig på hva du er ute etter/ønsker før du møter personer fra f.eks. Tinder, og spør rett ut hva han er ute etter før dere møtes. Jeg har møtt to stk de siste 12 mnd og var tydelig med begge på at jeg ikke er interessert i noe «one night stand». Jeg sa ifra at jeg ikke vil bli ignorert etter eventuell sex og at jeg synes det handler om respekt. Så jeg har bare gode opplevelser ut fra de to jeg har møtt fra Tinder, han ene holdt jeg på med en kort stund i fjor og vi er fortsatt gode venner og snakker hver dag (men bor langt unna hverandre). Han andre holder jeg på med nå, men han skal flytte snart så det blir nok ikke noe forhold. Anonymkode: bee87...d5b Glemte et til tips: Ha de på snap/FB før dere møtes, for da blir det mer personlig også for dem enn om dere bare kommuniserer via Tinder f.eks. Anonymkode: bee87...d5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #118 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har ikke lest gjennom hele tråden. Men et generelt råd TS, vær tydelig på hva du er ute etter/ønsker før du møter personer fra f.eks. Tinder, og spør rett ut hva han er ute etter før dere møtes. Jeg har møtt to stk de siste 12 mnd og var tydelig med begge på at jeg ikke er interessert i noe «one night stand». Jeg sa ifra at jeg ikke vil bli ignorert etter eventuell sex og at jeg synes det handler om respekt. Så jeg har bare gode opplevelser ut fra de to jeg har møtt fra Tinder, han ene holdt jeg på med en kort stund i fjor og vi er fortsatt gode venner og snakker hver dag (men bor langt unna hverandre). Han andre holder jeg på med nå, men han skal flytte snart så det blir nok ikke noe forhold. Anonymkode: bee87...d5b Takk for tipset ditt og skal ta det med meg videre. Anonymkode: 1b102...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #119 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan jeg bare stille noen spm her som kverner om igjen og om igjen i hodet. Jeg er med på sex uten tanke på noe forhold. Hva tjener han på sånn oppførsel etterpå? Det gjør jo til at jeg ihvertfall ikke hadde gjort det igjen. Var det at sexen ikke var bra? Ikke pen nok? En annen dame? Anonymkode: 1b102...7b8 Noen er bare sånn uten at det trenger å bety noen ting som helst. Han fikk det han ville ha og mange menn mister da interessen. Anonymkode: bee87...d5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 24. mai 2021 #120 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan jeg bare stille noen spm her som kverner om igjen og om igjen i hodet. Jeg er med på sex uten tanke på noe forhold. Hva tjener han på sånn oppførsel etterpå? Det gjør jo til at jeg ihvertfall ikke hadde gjort det igjen. Var det at sexen ikke var bra? Ikke pen nok? En annen dame? Anonymkode: 1b102...7b8 Umulig å svare på. Og jeg tror ikke han nødvendigvis kunne svart på det selv heller. For noen så er det bare slik. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har ikke lest gjennom hele tråden. Men et generelt råd TS, vær tydelig på hva du er ute etter/ønsker før du møter personer fra f.eks. Tinder, og spør rett ut hva han er ute etter før dere møtes. Jeg har møtt to stk de siste 12 mnd og var tydelig med begge på at jeg ikke er interessert i noe «one night stand». Jeg sa ifra at jeg ikke vil bli ignorert etter eventuell sex og at jeg synes det handler om respekt. Så jeg har bare gode opplevelser ut fra de to jeg har møtt fra Tinder, han ene holdt jeg på med en kort stund i fjor og vi er fortsatt gode venner og snakker hver dag (men bor langt unna hverandre). Han andre holder jeg på med nå, men han skal flytte snart så det blir nok ikke noe forhold. Anonymkode: bee87...d5b Enig med deg. Jeg bruker lang tid på å knytte meg til noen, og føle meg trygg til å ha en seksuell relasjon. Man trenger ikke ønske forhold engang, bare en anerkjennelse av at man fortsatt eksisterer. Det handler om respekt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå