Gå til innhold

Føler meg så tom og lei meg etter sex med en mann!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skjønner menn hvordan sånn oppførsel påvirker eller bryr de seg ikke? 

Fortsatt lei meg her. 

Anonymkode: 1b102...7b8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det hører vel med når du ligger rundt med folk utenom forhold. De er som deg bare ute etter å bruke deg for sex. Du brukte jo ham bare. 

Anonymkode: d438c...7c1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvor skrev hun at hun ønsket å bli ignorert etter å ha hatt sex med ham? Hun gråter trolig fordi han behandler henne som luft etter at han nylig har hatt sex med henne. Skjønner henne godt. Hvem vil ha sex med en drittsekk? 

Anonymkode: 635d8...21f

Ja, og da er det veldig rart att hun ens gidder å prøve holde kontakten med han, når han er en sånn "drittsekk"?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Archer skrev (2 minutter siden):

Ja, og da er det veldig rart att hun ens gidder å prøve holde kontakten med han, når han er en sånn "drittsekk"?🤔

Kanskje hun har vanskelig for å tro at en mann kan synke så lavt for å få seg litt sex, at hun nesten håper på at hun tar feil av ham?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det hører vel med når du ligger rundt med folk utenom forhold. De er som deg bare ute etter å bruke deg for sex. Du brukte jo ham bare. 

Anonymkode: d438c...7c1

Så siden jeg ønsket sex og ikke er i forhold så er det greit? Ønsker forhold. Men etter lang tid uten så gjorde jeg noe med det savnet. Har ikke sagt noe om sexen. Det å ikke svare etterpå å ignorere. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så siden jeg ønsket sex og ikke er i forhold så er det greit? Ønsker forhold. Men etter lang tid uten så gjorde jeg noe med det savnet. Har ikke sagt noe om sexen. Det å ikke svare etterpå å ignorere. 

Har møtt han før. Så føler ikke jeg er i katogorien for ute etter bare sex. Det er noe jeg ikke gjør normalt. Hadde kontakt med han igjen etter lang tid fordi jeg har unngått datingsider. Siden det var greit sist tenkte jeg hvorfor ikke selvom jeg visste vi ikke blir et par. Må jeg forsvare meg hvorfor? Er det greit å være sånn mot meg fordi jeg ville ha sex, kos og nærhet? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

miss summers skrev (1 time siden):

I en relasjon har man jo kontakt. Uansett om det blir seriøst eller ikke. Dette handler om å føle at det betyr noe, at man er mer enn bare en å tømme seg i (hater den beskrivelsen 😩). Å snakke sammen, ha kontakt osv anerkjenner det intime. Jeg forstår tankegangen din, men du misforstår problemstillingen. 

Det er du som misforstår. Ts er en av mange, mange kvinner som tilsammen viser at relasjonsmønsteret mellom menn og kvinner har kollapset siden nettdatingen startet...

Stadig flere kvinner når menopausen som barnløse...og stadig flere menn får aldri oppleve nærhet, sex og å bli far.. Du kan ikke løse dette med å oppdra en og en kvinne i hvordan hun skal spille spillet...fordi til syvende og sist...vil hun følge biologien sin, alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Skjønner menn hvordan sånn oppførsel påvirker eller bryr de seg ikke? 

Fortsatt lei meg her. 

Menn kommer i alle utgaver, jeg bryr meg og jeg forstår godt hva du føler... men det gjorde jeg nok ikke da jeg var 20-25..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABM skrev (11 minutter siden):

Det er du som misforstår. Ts er en av mange, mange kvinner som tilsammen viser at relasjonsmønsteret mellom menn og kvinner har kollapset siden nettdatingen startet...

Stadig flere kvinner når menopausen som barnløse...og stadig flere menn får aldri oppleve nærhet, sex og å bli far.. Du kan ikke løse dette med å oppdra en og en kvinne i hvordan hun skal spille spillet...fordi til syvende og sist...vil hun følge biologien sin, alltid!

Nei. Du diskuterer noe annet. Jeg svarer på hvorfor TS føler seg tom. 

temaet er interessant, vel verdt å starte en egen tråd på det (du altså). Jeg forholder meg til TS. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Har møtt han før. Så føler ikke jeg er i katogorien for ute etter bare sex. Det er noe jeg ikke gjør normalt. Hadde kontakt med han igjen etter lang tid fordi jeg har unngått datingsider. Siden det var greit sist tenkte jeg hvorfor ikke selvom jeg visste vi ikke blir et par. Må jeg forsvare meg hvorfor? Er det greit å være sånn mot meg fordi jeg ville ha sex, kos og nærhet? 

Nei det er det ikke!

Samme syndromet overalt med at alle ødelegger for alle andre.....kjønnsrelasjoner, klimaendringer, forsøpling av luft, vann og over alt en kan tenke seg, artsutryddelser verre enn noengang i jordas historie!.....Vi er der at enten lærer vi å være snille med hverandre...eller vi forsvinner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kanskje hun har vanskelig for å tro at en mann kan synke så lavt for å få seg litt sex, at hun nesten håper på at hun tar feil av ham?

Er vel ikke helt utrolig att både kvinner og menn er slike som han typen der? Ganske vanlig det, spesiellt når man møtes på en datingapp aka knulleapp, kan ikke forvente att man finner prinsen eller prinsessen der jo🤦🏻‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Archer skrev (1 minutt siden):

Er vel ikke helt utrolig att både kvinner og menn er slike som han typen der? Ganske vanlig det, spesiellt når man møtes på en datingapp aka knulleapp, kan ikke forvente att man finner prinsen eller prinsessen der jo🤦🏻‍♂️

Nå må du slutte å bagatellisere hans kvalme handling! Datingappen betyr for det første ikke knulleapp. Det er mange som ser etter noe seriøst der. For det andre trenger han ikke å være en pris, men TS skal kunne forvente at han oppfører seg som en mann og svarer henne etter at de har hatt sex! Hva er det du ikke skjønner med det? Man går ikke under jorden og ignorer en person rett etter at man har hatt sex med vedkommende. Bare feige menn uten  sosiale antenner gjør sånt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 hours ago, AnonymBruker said:

Ts, jeg som er blitt livredd menns intensjoner og dating etter ignorering etter sex. Har nå en fast sexpartner som holder meg som en baby hele natten etter sex og sender koselige tekstmeldinger i blant, så hvis du har behov for sex og nærhet trenger det ikke dø fullstendig ut frem til du forhåpentligvis finner den rette. Min sexpartner er stødig, omtenksom og følsom, annerledes enn de påtatt «snille» og «sjarmerende» mennene jeg har møtt

Anonymkode: 86a8f...578

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ts, jeg som er blitt livredd menns intensjoner og dating etter ignorering etter sex. Har nå en fast sexpartner som holder meg som en baby hele natten etter sex og sender koselige tekstmeldinger i blant, så hvis du har behov for sex og nærhet trenger det ikke dø fullstendig ut frem til du forhåpentligvis finner den rette. Min sexpartner er stødig, omtenksom og følsom, annerledes enn de påtatt «snille» og «sjarmerende» mennene jeg har møtt

Helt ærlig hørtes det helt perfekt ut. Det jeg tenkte litt med han at vi kunne vært litt sammen når begge var singel og selv om jeg ikke er forelsket eller ville vært i forhold med han likte jeg han. Men blir så klart ikke noe av det nå så klart, men hadde vært fint å funnet en som du beskriver. 

For som sagt man ønsker jo sex, nærhet og kos. Og man kan like noen uten at det dermed er sagt at man passer i forhold. Så ja, hadde det vært mulig så.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.5.2021 den 20.24):

Vi møttes forrige helg. Han kom til meg på kveld/natt. Hadde det egentlig fint. Ikke noe planer om forhold med han, men allikevel føler jeg meg bare elendig og holder på å begynne å gråte flere ganger. 

Grunnen er at jeg har hørt lite fra han etterpå. Siste var jeg stilte et par spm for noen dager siden han ikke har svart på en gang. 

Hva ville du gjort? Skjønner ikke folk at dette er sårende eller er det kanskje hensikten? 

Skjønner veldig godt at det er sårende. Jeg synes at hvis man er intime med noen er det ikke spesielt snilt å ghoste noen.

Jeg tror det du kan gjøre er å tenke deg om før du er intime med noen igjen som du ikke vil ha forhold med. Noen takler det greit, men ikke alle. Jeg personlig takler det svært dårlig, blir bare lei meg av sånt uforpliktende greier. Vi har et frigjort samfunn, men det er også helt greit om man ikke er typen til å like sånt som dette. Jeg tror nok en del tenker at de takler det bedre enn de egentlig gjør. Men det skal gå helt fint å si nei til intimitet, hvis man trives best med å ikke være nær eller ha sex med hvem som helst. 

Anonymkode: 8e4bf...28e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Skjønner veldig godt at det er sårende. Jeg synes at hvis man er intime med noen er det ikke spesielt snilt å ghoste noen.

Jeg tror det du kan gjøre er å tenke deg om før du er intime med noen igjen som du ikke vil ha forhold med. Noen takler det greit, men ikke alle. Jeg personlig takler det svært dårlig, blir bare lei meg av sånt uforpliktende greier. Vi har et frigjort samfunn, men det er også helt greit om man ikke er typen til å like sånt som dette. Jeg tror nok en del tenker at de takler det bedre enn de egentlig gjør. Men det skal gå helt fint å si nei til intimitet, hvis man trives best med å ikke være nær eller ha sex med hvem som helst. 

Takk for svaret ditt.

Jeg tror jeg har funnet ut at jeg ikke takker dette så selvom det høres fint ut å ha en elsker mens man er singel tror jeg gjerne det ikke hadde fungert for meg! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Så dere mener at damer ikke skal ha sex utenom forhold? Jeg er singel og vært det en stund og savner som sagt sex, kos og nærhet, men så klart dersom det er sånn man blir behandlet da er det jo overhode ikke interessant. Dette var og ble bare nedsig. 

Viktigste er å ta vare på seg selv. Det er dårlig gjort av menn å behandle kvinner slik du ble behandlet. Dessverre tror jeg det er ganske vanlig, og da er det i mange tilfeller lurt å si nei for å beskytte seg selv. Ikke at det er din skyld hvis du blir behandlet dårlig, det er det virkelig ikke. Men det er likevel et råd å enten unngå uforpliktende intimitet, eller å kommunisere godt om hva man forventer av det, for å unngå å bli såret. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå må du slutte å bagatellisere hans kvalme handling! Datingappen betyr for det første ikke knulleapp. Det er mange som ser etter noe seriøst der. For det andre trenger han ikke å være en pris, men TS skal kunne forvente at han oppfører seg som en mann og svarer henne etter at de har hatt sex! Hva er det du ikke skjønner med det? Man går ikke under jorden og ignorer en person rett etter at man har hatt sex med vedkommende. Bare feige menn uten  sosiale antenner gjør sånt.

Er enig med deg der👍 MEN jeg mente mest att mennesker flest er drittsekker spesiellt på datingapper så det og forvente noe av de man møter der er helt meningsløst. Sånn er det dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt ærlig hørtes det helt perfekt ut. Det jeg tenkte litt med han at vi kunne vært litt sammen når begge var singel og selv om jeg ikke er forelsket eller ville vært i forhold med han likte jeg han. Men blir så klart ikke noe av det nå så klart, men hadde vært fint å funnet en som du beskriver. 

For som sagt man ønsker jo sex, nærhet og kos. Og man kan like noen uten at det dermed er sagt at man passer i forhold. Så ja, hadde det vært mulig så.

Ja, vi er en dårlig match blant annet fordi han aldri vil ha barn, men stor respekt for hverandre, vennskap og god sex. Jeg ser i retrospektiv at han skiller seg ut fra de andre ved at han er rett og slett mye mer varm og empatisk i utstrålingen og væremåte, uten at det er påtatt. Så kjenn skikkelig etter på magefølelsen neste gang, og les mannen nøye før sex. Ofte overser man litt røde flagg fordi man er betatt, andre ganger er det ingen røde flagg fordi de skjuler det godt, andre ganger der igjen kan det være en trygg og bra fyr. Så er det ikke umulig 😊 kjipt om denne idioten skal ta fra deg seksuell glede fremover

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for svaret ditt.

Jeg tror jeg har funnet ut at jeg ikke takker dette så selvom det høres fint ut å ha en elsker mens man er singel tror jeg gjerne det ikke hadde fungert for meg! 

Bare av nysgjerrighet, tror du det ville føltes veldig annerledes om han sendte en kort/enkel avvisning på melding heller enn fullstendig stillhet? Jeg får inntrykk av at avvisningen og den manglende omtanken i seg selv er vond her, og lurer da på hvor mye en mer tydelig avslutning ville føltes bedre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...