AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #61 Del Skrevet 23. mai 2021 stav skrev (5 minutter siden): Jeg er enig i at det ikke er greit å ignorere meldiger fra deg. Jeg har som jeg skrev latt være å ta kontakt, men det er jo vanlig folkeskikk å svare dine meldinger. Et tips du kan, eller ikke, følge er å ta en hvit løgn, I krig og kjærlighet er alt lov. Ta "en spansk en" og stikk litt sjalusi i han. Skriv til han at du er i stuss hvorfor han ikke svarer, er han slått ned og ligger på sykehus? bør du ringe politiet? Satt på spissen men han skjønner nok tegningen. Så skriver du at du har fått en ny match som har bedt deg ut på date og du må vite om han fortsatt er intressert eller om han har dompet deg.! Da blir han tvunget til å ta et standpunkt og viss han svarer så får du lagt ballen død. Jeg er uenig i tipset ditt. Å drive slikt spill med denne fyren kan fort bli et håpløst prosjekt og er etter min mening seipining . Han er bare ikke interessert i ts utenom sex. Man må heller bare innse realitene og heller vurdere om det er noe hun ønsker å ta med seg inn i fremtiden. "Spillet" på kjøttmarkedet er kynisk og man må vurdere om det er verdt å være deltager der. Det er ikke noe poeng i å sette et ultimatum når han ikke er interessert nok til å gidde å svare på en melding. Det burde være svar nok. Anonymkode: 0f51a...68f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 23. mai 2021 #62 Del Skrevet 23. mai 2021 herzeleid skrev (19 minutter siden): Jeg mener at om en opplever at relasjonen(e) en legger opp til ikke innfrir forventningene, så bør en justere forventningene en har til slike relasjoner, og eventuelt ikke gå inn i dem. I klartekst vil det si at en ren seksuell relasjon med en fremmed/en person en ikke kjenner godt, innebærer en stor fare for å ikke innfri forventningene TS åpenbart har og forventningene bør dermed justeres slik at en kan unngå slike relasjoner eller gå inn i dem med åpne øyne om en ønsker det. At noen som ender i en relasjon en opplever som vond "ikke må justere noe som helst" tror jeg er oppskriften på å gjøre samme feil igjen heller enn å lære av dem og treffe klokere valg. Og hvordan mener du hun og andre kvinner kan "treffe klokere valg" ? Og hvordan kan de date overhodet uten nettopp å risikere å bli såret som TS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #63 Del Skrevet 23. mai 2021 Jeg er blitt veldig klar over at dette ikke er noe gir meg og kommer ikke til å prøve det igjen. Selvom ønske hadde vært å finne en å ha god sex med så klarer jeg ikke dette kalde kyniske så da kan jeg ikke det. Må bli kjæreste, men ikke lett å finne. Vet jeg ikke burde, men han var på datingsiden til 03.45 i går. Må prøve å få han ut av hodet. Det er ikke fordi jeg er forelsket i han eller noe, men pga behandlingen. Så kanskje jeg bør slettet som jeg har tenkt på. Anonymkode: 1b102...7b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #64 Del Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er blitt veldig klar over at dette ikke er noe gir meg og kommer ikke til å prøve det igjen. Selvom ønske hadde vært å finne en å ha god sex med så klarer jeg ikke dette kalde kyniske så da kan jeg ikke det. Må bli kjæreste, men ikke lett å finne. Vet jeg ikke burde, men han var på datingsiden til 03.45 i går. Må prøve å få han ut av hodet. Det er ikke fordi jeg er forelsket i han eller noe, men pga behandlingen. Så kanskje jeg bør slettet som jeg har tenkt på. Anonymkode: 1b102...7b8 Slett ham og gå videre. Husk det til neste gang at det er mange drittsekker blant menn. De er altfor feige til å si rett ut at de ønsker kun ett ligg. Anonymkode: 635d8...21f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 23. mai 2021 #65 Del Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er blitt veldig klar over at dette ikke er noe gir meg og kommer ikke til å prøve det igjen. Selvom ønske hadde vært å finne en å ha god sex med så klarer jeg ikke dette kalde kyniske så da kan jeg ikke det. Må bli kjæreste, men ikke lett å finne. Vet jeg ikke burde, men han var på datingsiden til 03.45 i går. Må prøve å få han ut av hodet. Det er ikke fordi jeg er forelsket i han eller noe, men pga behandlingen. Så kanskje jeg bør slettet som jeg har tenkt på. Anonymkode: 1b102...7b8 Det er fordi du ønsker å bety noe. At det dere delte betydde noe som helst for han. Noe mer enn et hakk i sengestolpen hans. Forstår deg så veldig godt. Du er ikke forelsket i han, du ønsker bare en anerkjennelse av det dere delte. Du egner deg ikke for ons. Du er ikke den eneste. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 23. mai 2021 #66 Del Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Slett ham og gå videre. Husk det til neste gang at det er mange drittsekker blant menn. De er altfor feige til å si rett ut at de ønsker kun ett ligg. Anonymkode: 635d8...21f De er ikke feige, de outsmarter dere! Prøv å se verden som den er så blir ting enklere. De beste playerne er utrolig gode på dette spillet, og de leser dere kvinner som åpne bøker! Og dere velger alltid de framfor bedre menn! Nettopp fordi de vet hvilke knapper de skal trykke på! ...Og ok, ja jeg vet dette av en grunn, men jeg ble voksen til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 23. mai 2021 #67 Del Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg er blitt veldig klar over at dette ikke er noe gir meg og kommer ikke til å prøve det igjen. Selvom ønske hadde vært å finne en å ha god sex med så klarer jeg ikke dette kalde kyniske så da kan jeg ikke det. Må bli kjæreste, men ikke lett å finne. Vet jeg ikke burde, men han var på datingsiden til 03.45 i går. Må prøve å få han ut av hodet. Det er ikke fordi jeg er forelsket i han eller noe, men pga behandlingen. Så kanskje jeg bør slettet som jeg har tenkt på. Anonymkode: 1b102...7b8 Lag en liten seremoni med deg selv der du sletter drittsekken for godt, så husker du det neste gang du leter mann og garderer deg så godt du kan mot playere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #68 Del Skrevet 23. mai 2021 4 minutter siden, miss summers said: Det er fordi du ønsker å bety noe. At det dere delte betydde noe som helst for han. Noe mer enn et hakk i sengestolpen hans. Forstår deg så veldig godt. Du er ikke forelsket i han, du ønsker bare en anerkjennelse av det dere delte. Du egner deg ikke for ons. Du er ikke den eneste. Mange som ikke forstår dette. Jeg kan fint ha sex utenfor forhold selv om jeg primært ønsker forhold, da jeg har stor glede av sex også uten følelser involvert. Og det har fungert fint de gangene de har behandlet meg bra og respektfullt etterpå, sendt en hyggelig tekst osv. Hadde dette vært en garanti hadde jeg gått tilbake til dating og sex. Men bare tanken på de som totalt ignorerte meg etterpå og så kom tilbake fordi de var kåte, og enkelte som rett og slett har gått fra å være verdens søteste til direkte frekke og ufine etter sexen gir meg vondt trykk i mellomgulvet, skal aldri ta sjansen igjen! Anonymkode: 86a8f...578 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #69 Del Skrevet 23. mai 2021 miss summers skrev (20 minutter siden): Det er fordi du ønsker å bety noe. At det dere delte betydde noe som helst for han. Noe mer enn et hakk i sengestolpen hans. Forstår deg så veldig godt. Du er ikke forelsket i han, du ønsker bare en anerkjennelse av det dere delte. Du egner deg ikke for ons. Du er ikke den eneste. Ja, du sier det som jeg tenker. Bare den anerkjennelsen som du nevner. At jeg liksom ikke er noe etter noe så intimt. Det er det som er verst her. Anonymkode: 1b102...7b8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #70 Del Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Mange som ikke forstår dette. Jeg kan fint ha sex utenfor forhold selv om jeg primært ønsker forhold, da jeg har stor glede av sex også uten følelser involvert. Og det har fungert fint de gangene de har behandlet meg bra og respektfullt etterpå, sendt en hyggelig tekst osv. Hadde dette vært en garanti hadde jeg gått tilbake til dating og sex. Men bare tanken på de som totalt ignorerte meg etterpå og så kom tilbake fordi de var kåte, og enkelte som rett og slett har gått fra å være verdens søteste til direkte frekke og ufine etter sexen gir meg vondt trykk i mellomgulvet, skal aldri ta sjansen igjen! Anonymkode: 86a8f...578 Så enig med deg i dette. Som dame ønsker jeg og god sex selvom jeg ikke er så heldig å finne en å ha forhold med. Så hadde man visst at man ble behandlet bra etterpå, men nå tror jeg ikke tørr ta den sjansen for dette gjorde noe med meg ihvertfall. Anonymkode: 1b102...7b8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #71 Del Skrevet 23. mai 2021 Skulle tydeligvis vært mann og ikke hatt så mye følelser. Anonymkode: 1b102...7b8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 23. mai 2021 #72 Del Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, du sier det som jeg tenker. Bare den anerkjennelsen som du nevner. At jeg liksom ikke er noe etter noe så intimt. Det er det som er verst her. Anonymkode: 1b102...7b8 Jeg vet altfor godt hvordan dette er. Det er en tomhet og en sårhet som sikkert mange (kanskje spesielt menn) ikke forstår. Jeg tror nok du må gjøre slik jeg gjorde. Jeg har ikke sex med menn jeg ikke er i en etablert relasjon med. Det ble flere år uten sex. Og nå som det er i ferd med å bli slutt i mitt forhold, går jeg inn i sølibat. Sex er nærhet og for intimt for meg følelsesmessig, så jeg kan ikle utsette meg for det du nå opplever. Jeg føler det egentlig sånn selv akkurat nå. For vi har nok gått fra hverandre forholdsmessig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 23. mai 2021 #73 Del Skrevet 23. mai 2021 ABM skrev (41 minutter siden): Og hvordan mener du hun og andre kvinner kan "treffe klokere valg" ? Og hvordan kan de date overhodet uten nettopp å risikere å bli såret som TS? Eksempelvis ikke gå inn i en lettvint relasjon med noen en ikke har noen planer om forhold med om en egentlig trenger og forventer noe mer enn en slik relasjon gir. Brukeren over er innom det; lettvinte relasjoner er ikke for alle. Å "ikke justere noe som helst" etter å ha erfart dette ville være veldig lite lurt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #74 Del Skrevet 23. mai 2021 miss summers skrev (9 minutter siden): Jeg vet altfor godt hvordan dette er. Det er en tomhet og en sårhet som sikkert mange (kanskje spesielt menn) ikke forstår. Jeg tror nok du må gjøre slik jeg gjorde. Jeg har ikke sex med menn jeg ikke er i en etablert relasjon med. Det ble flere år uten sex. Og nå som det er i ferd med å bli slutt i mitt forhold, går jeg inn i sølibat. Sex er nærhet og for intimt for meg følelsesmessig, så jeg kan ikle utsette meg for det du nå opplever. Jeg føler det egentlig sånn selv akkurat nå. For vi har nok gått fra hverandre forholdsmessig. Så enig med deg ❤️ Anonymkode: 1b102...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #75 Del Skrevet 23. mai 2021 herzeleid skrev (Akkurat nå): Eksempelvis ikke gå inn i en lettvint relasjon med noen en ikke har noen planer om forhold med om en egentlig trenger og forventer noe mer enn en slik relasjon gir. Brukeren over er innom det; lettvinte relasjoner er ikke for alle. Å "ikke justere noe som helst" etter å ha erfart dette ville være veldig lite lurt. Enig med deg. Anonymkode: 1b102...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 23. mai 2021 #76 Del Skrevet 23. mai 2021 herzeleid skrev (1 minutt siden): Eksempelvis ikke gå inn i en lettvint relasjon med noen en ikke har noen planer om forhold med om en egentlig trenger og forventer noe mer enn en slik relasjon gir. Brukeren over er innom det; lettvinte relasjoner er ikke for alle. Å "ikke justere noe som helst" etter å ha erfart dette ville være veldig lite lurt. Enig. Man må lære seg selv å kjenne, vite hva man kan takle og hva man ikke kan. Og så leve deretter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 23. mai 2021 #77 Del Skrevet 23. mai 2021 herzeleid skrev (7 minutter siden): Eksempelvis ikke gå inn i en lettvint relasjon med noen en ikke har noen planer om forhold med om en egentlig trenger og forventer noe mer enn en slik relasjon gir. Brukeren over er innom det; lettvinte relasjoner er ikke for alle. Å "ikke justere noe som helst" etter å ha erfart dette ville være veldig lite lurt. Men forstår du ikke at med forventningen om et lengre forhold inne, ligger lista enda høyere....og skuffelsen blir deretter? Det som ts opplevde skjer like ofte i relasjoner det forventningene er kjæreste, DET er jo hele problemet! Hadde løsningen vært så enkel som din hadde problemer ikke eksistert i første omgang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #78 Del Skrevet 23. mai 2021 Realiteten er at man kan bare selv gjøre ting for man kan ikke forvente noe av andre. Rett å slett litt fuck up and alone. Litt trist, men sant! Anonymkode: 1b102...7b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 23. mai 2021 #79 Del Skrevet 23. mai 2021 ABM skrev (4 minutter siden): Men forstår du ikke at med forventningen om et lengre forhold inne, ligger lista enda høyere....og skuffelsen blir deretter? Det som ts opplevde skjer like ofte i relasjoner det forventningene er kjæreste, DET er jo hele problemet! Hadde løsningen vært så enkel som din hadde problemer ikke eksistert i første omgang! Nå snakket vi om TS sin relasjon og justering av forventninger, og TS virker å være enig i at det er hensiktsmessig. Når det gjelder relasjoner der forventningene er kjæreste gjelder jo rådet fra @miss summers over her i enda større grad. Er forventningen en dyp relasjon der en blir kjæreste, og en virkelig ikke ønsker lettvint sex, er det nok lurt å etablere relasjonen på noe annet enn sex, slik at den delen kommer når en er blitt kjent og trygge på hverandre. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Realiteten er at man kan bare selv gjøre ting for man kan ikke forvente noe av andre. Rett å slett litt fuck up and alone. Litt trist, men sant! Anonymkode: 1b102...7b8 Jeg tenker at en kan forvente masse av andre, men at forventningene må bygge på kjennskapen og relasjonen til andre, og ikke noe en går inn i en fersk relasjon med. Sånn sett er jeg enig i at en ikke kan forvente så mye av andre en ikke kjenner, men desto mer når en faktisk blir godt kjent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 23. mai 2021 #80 Del Skrevet 23. mai 2021 ABM skrev (13 minutter siden): Men forstår du ikke at med forventningen om et lengre forhold inne, ligger lista enda høyere....og skuffelsen blir deretter? Det som ts opplevde skjer like ofte i relasjoner det forventningene er kjæreste, DET er jo hele problemet! Hadde løsningen vært så enkel som din hadde problemer ikke eksistert i første omgang! I en relasjon har man jo kontakt. Uansett om det blir seriøst eller ikke. Dette handler om å føle at det betyr noe, at man er mer enn bare en å tømme seg i (hater den beskrivelsen 😩). Å snakke sammen, ha kontakt osv anerkjenner det intime. Jeg forstår tankegangen din, men du misforstår problemstillingen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå