Gå til innhold

Føler meg så tom og lei meg etter sex med en mann!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Så dere mener at damer ikke skal ha sex utenom forhold? Jeg er singel og vært det en stund og savner som sagt sex, kos og nærhet, men så klart dersom det er sånn man blir behandlet da er det jo overhode ikke interessant. Dette var og ble bare nedsig. 

Anonymkode: 1b102...7b8

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er litt rart at dere fokuserer på at det er så leit å hatt sex med en mann, mens det dere egentlig mener er at det er vondt når en man liker ignorerer deg. Har ikke så mye med sexen å gjøre egentlig.

Anonymkode: 7a113...a6a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hva betyr å bli fuckzona? Bra nok for sex men ikke mer? Trolig. Bare første gang jeg har lest det ordet. 

Anonymkode: 02e7f...703

Ja stemmer. 

Anonymkode: 0f51a...68f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er litt rart at dere fokuserer på at det er så leit å hatt sex med en mann, mens det dere egentlig mener er at det er vondt når en man liker ignorerer deg. Har ikke så mye med sexen å gjøre egentlig.

Jeg har ikke opplevd det samme selv, men jeg kan absolutt se for meg at det gjør vondere å bli avvist etter sex. Man har jo vært intim og veldig nær hverandre. Å plutselig bare bli droppet da, uten videre forklaring, det er klart det skaper sår og vonde følelser. Sleipt gjort av fyren. Jeg sier som en annen her ts, det er ikke deg det er noe feil med! ❤️ :klem:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det rart at man føler seg brukt? 

Anonymkode: f2664...098

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Så dere mener at damer ikke skal ha sex utenom forhold? Jeg er singel og vært det en stund og savner som sagt sex, kos og nærhet, men så klart dersom det er sånn man blir behandlet da er det jo overhode ikke interessant. Dette var og ble bare nedsig. 

Man så klart ikke behandlet slik av alle, og det forskjellig fra person til person. Jeg opplevde ihvertfall dette relativt ofte. Det er hardt på kjøttmarkedet. 

Anonymkode: 0f51a...68f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

hvis han er glad å ha møtt drømme dame, så vil jeg si kontakten ville vært hele tiden tilstede.

Anonymkode: 36087...874

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke rart i det hele tatt. Helt normalt, vil jeg påstå. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Robin666
ABM skrev (1 time siden):

Neppe hensikten, han driter trolig i deg, glem drittsekken.

Du er mer drittsekk, er du ikke? 

Denne mannen har ikke lovet noen ting. TS må justere forventingene sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Robin666

Ja, det er merkelig. Kvinner må slutte å tro det er mer enn sex når man velger å åpne slusene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robin666 skrev (Akkurat nå):

Du er mer drittsekk, er du ikke? 

Denne mannen har ikke lovet noen ting. TS må justere forventingene sine. 

Feil på begge påstander....jeg ville aldri bare blitt borte uten å takke for daten, forklare høflig hvorfor jeg gir meg og ønsket TS lykke til videre..

TS må ikke justere noe som helst, mannen er en patetisk representant for oss med Y-kromosom, får lyst til å be TS om unnskyldning på vegne av alle menn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor er det rart. Jeg har følelser og liker han. Er det virkelig så rart at jeg synes det er dårlig å bli ignorert? Selvom jeg ikke ser for meg at vi blir sammen. 

Ahaa okay.. du vill ikke ha ett forhold men har følelser for han, jeg kan si på en gang att det visste han helt sikkert før dere hade sex, han ser på deg som en "pump and dump"- dame, men skjønner ikke, hva forventer du deg når du ikke vill ha forhold men veldig gjerne vill ha litt pikk, da er det videre till neste så slutt og gråt og stalke den stakkers mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robin666 skrev (11 minutter siden):

Ja, det er merkelig. Kvinner må slutte å tro det er mer enn sex når man velger å åpne slusene. 

Nei. Det er ikke merkelig.

Sex skaper hos mange en tilknytning og en nærhet. Sex er ikke bare sex for alle, bare fordi det er sånn for deg. Det må være veldig vanskelig å først bli tatt inn i varmen (v/sex) for å så bli skjøvet ut i kulden igjen (v/ignorering). Det er sånn som kan skape tilknytningsvansker.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er 

ABM skrev (9 minutter siden):

Feil på begge påstander....jeg ville aldri bare blitt borte uten å takke for daten, forklare høflig hvorfor jeg gir meg og ønsket TS lykke til videre..

TS må ikke justere noe som helst, mannen er en patetisk representant for oss med Y-kromosom, får lyst til å be TS om unnskyldning på vegne av alle menn!!!

Takk. Godt å høre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Archer skrev (8 minutter siden):

Ahaa okay.. du vill ikke ha ett forhold men har følelser for han, jeg kan si på en gang att det visste han helt sikkert før dere hade sex, han ser på deg som en "pump and dump"- dame, men skjønner ikke, hva forventer du deg når du ikke vill ha forhold men veldig gjerne vill ha litt pikk, da er det videre till neste så slutt og gråt og stalke den stakkers mannen.

Jeg har følelser (generelt ikke for han), men liker han. 

Kan være han visste det, men selvom jeg ikke kan forvente noe av han siden han ikke har lovet meg noe så er det i min verden normal høflighet å svare og behandle folk greit. Så siden jeg har lyst på sex så må dette forventes? 

Ja, har sett at han er innpå siden. Så du synes synd i han? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Gjenferdet skrev (28 minutter siden):

Jeg har ikke opplevd det samme selv, men jeg kan absolutt se for meg at det gjør vondere å bli avvist etter sex. Man har jo vært intim og veldig nær hverandre. Å plutselig bare bli droppet da, uten videre forklaring, det er klart det skaper sår og vonde følelser. Sleipt gjort av fyren. Jeg sier som en annen her ts, det er ikke deg det er noe feil med! ❤️ :klem:

Takk ❤️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
4 minutter siden, Gjenferdet said:

Nei. Det er ikke merkelig.

Sex skaper hos mange en tilknytning og en nærhet. Sex er ikke bare sex for alle, bare fordi det er sånn for deg. Det må være veldig vanskelig å først bli tatt inn i varmen (v/sex) for å så bli skjøvet ut i kulden igjen (v/ignorering). Det er sånn som kan skape tilknytningsvansker.

Ja, jeg har desidert fått tilknytningsvansker av å oppleve det ts gjør gang på gang, bare at jeg alltid ble ignorert og så kom de tilbake som ingenting etter uker til måneder og ville møtes igjen. Dette var da menn som var ekstremt på og sa de virkelig likte meg før sex. Og naiv som jeg var etter hele mitt unge liv i et sunt forhold hadde jeg hjertet helt åpent og var optimistisk, spent, glad og forventningsfull. Nå er jeg temmelig avskrudd, skeptisk og orker det ikke lenger så har en fast sexpartner jeg stoler på og unngår menn og dating for vet hva slags følelsesmessig helvete som kommer med det.

Anonymkode: 86a8f...578

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.5.2021 den 22.51):

Ja, jeg har desidert fått tilknytningsvansker av å oppleve det ts gjør gang på gang, bare at jeg alltid ble ignorert og så kom de tilbake som ingenting etter uker til måneder og ville møtes igjen. Dette var da menn som var ekstremt på og sa de virkelig likte meg før sex. Og naiv som jeg var etter hele mitt unge liv i et sunt forhold hadde jeg hjertet helt åpent og var optimistisk, spent, glad og forventningsfull. Nå er jeg temmelig avskrudd, skeptisk og orker det ikke lenger så har en fast sexpartner jeg stoler på og unngår menn og dating for vet hva slags følelsesmessig helvete som kommer med det.

Veldig trist å høre. ❤️ 

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette skjønner jeg at du gjør. Ganske tøft må jeg si. Jeg er dessverre et veldig følelsesmenneske og tar ting veldig innover meg. Så tror ikke dette fungerer for meg. Lurer bare på å slette siden og glemme menn litt. Jeg er ikke så hardbarka. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Godt å lese at noen menn er enig  i at det ikke er greit og synd at det er bare å forvente. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...