Gå til innhold

Føler meg så tom og lei meg etter sex med en mann!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi møttes forrige helg. Han kom til meg på kveld/natt. Hadde det egentlig fint. Ikke noe planer om forhold med han, men allikevel føler jeg meg bare elendig og holder på å begynne å gråte flere ganger. 

Grunnen er at jeg har hørt lite fra han etterpå. Siste var jeg stilte et par spm for noen dager siden han ikke har svart på en gang. 

Hva ville du gjort? Skjønner ikke folk at dette er sårende eller er det kanskje hensikten? 

Anonymkode: 1b102...7b8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Opplevde nylig det samme. Jeg var ikke spennende lenger. 
Slett personen fra sosiale medier, ikke send sms og kom deg videre er alt jeg kan si 

Anonymkode: 38694...612

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er ikke alene om å føle deg sånn. Ville bare latt være å med å møte menn på den måten. De kommer til å behandle deg dårlig, gang etter gang og sex man blir trist av, klarerer man seg fint uten. 

Anonymkode: 22e52...b90

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Opplevde nylig det samme. Jeg var ikke spennende lenger. 
Slett personen fra sosiale medier, ikke send sms og kom deg videre er alt jeg kan si 

Anonymkode: 38694...612

Har han ikke på sosialemedier. Bare gjennom datingside. Ser han er på og aktiv. Sånnsett angrer jeg enormt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er ikke alene om å føle deg sånn. Ville bare latt være å med å møte menn på den måten. De kommer til å behandle deg dårlig, gang etter gang og sex man blir trist av, klarerer man seg fint uten. 

Trodde kanskje dersom det ble bra, men tror ikke jeg kan gjøre dette igjen. Har det skikkelig kjipt må jeg si. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke kjæreste og savner sex, nærhet og kos. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du hade ikke noe planer om forhold med han men gråter etterpå fordi han ikke svarer på meldingene dine? Kvinner er rare ass..

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Trodde kanskje dersom det ble bra, men tror ikke jeg kan gjøre dette igjen. Har det skikkelig kjipt må jeg si. 

Uff. Men har du forsøkt skrive til ham da? Du må vel ikke vente på at hab skriver når du tross alt har uttalt at du ikke var interessert i noe fast.

Kan jo hende han vil møtes igjen siden dere hadde det så bra sist? På en annen side ville jeg ikke vært interessert dersom han er intim med andre også samtidig - yuck.

Anonymkode: 02e7f...703

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Archer skrev (6 minutter siden):

Du hade ikke noe planer om forhold med han men gråter etterpå fordi han ikke svarer på meldingene dine? Kvinner er rare ass..

Hvorfor er det rart. Jeg har følelser og liker han. Er det virkelig så rart at jeg synes det er dårlig å bli ignorert? Selvom jeg ikke ser for meg at vi blir sammen. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Uff. Men har du forsøkt skrive til ham da? Du må vel ikke vente på at hab skriver når du tross alt har uttalt at du ikke var interessert i noe fast.

Kan jo hende han vil møtes igjen siden dere hadde det så bra sist? På en annen side ville jeg ikke vært interessert dersom han er intim med andre også samtidig - yuck.

Nei, ikke etter at han ignorerte å svare på meld min. Har ikke sagt til han at jeg ikke ser for meg noe fast. Ikke snakket om sånt. 

Jeg tror ikke jeg vil møtes igjen etter den følelsen han har gitt meg å bli ignorert. 

Og om han er intim med andre vet jeg jo ikke, men han er ihvertfall på siden og seint. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Grunnen er at jeg har hørt lite fra han etterpå. Siste var jeg stilte et par spm for noen dager siden han ikke har svart på en gang. 

Hva ville du gjort? Skjønner ikke folk at dette er sårende eller er det kanskje hensikten? 

Gjorde dette masse før, altså lot være å ta kontakt med jenter etter sex, men det var ikke hensikten å være sårende. Fikk jo litt "sjokk" når det kom lange brev i posten med deklarasjon om hjertesorg fra jenter som jeg trodde var fornøyd med å få seg noe......

Fikk vel litt sånn "mission completed"  tankegang.

Du kan tillate deg å være pågående og direkte og si hva du vil.  da kan du vinne og bli happy,... Katsjing. Og viss det går i grus og du uansett ikke møter han mer så betyr det jo ikke noe hva han syns om deg, gjør det vel... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, slik er det. Populære menn har mange å velge mellom. Da blir det fort en runde og så videre.

De fleste kvinner blir såret av det der, men greier ikke å stoppe seg selv.

Anonymkode: bffbd...7fb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nei, ikke etter at han ignorerte å svare på meld min. Har ikke sagt til han at jeg ikke ser for meg noe fast. Ikke snakket om sånt. 

Jeg tror ikke jeg vil møtes igjen etter den følelsen han har gitt meg å bli ignorert. 

Og om han er intim med andre vet jeg jo ikke, men han er ihvertfall på siden og seint. 

Å nei. Jeg leste ikke skikkelig, at han hadde ignorert noe fra deg. Det er ganske ufint å ikke svare en person man har vært så nære, selv om det er "bare sex". Han burde vise nok respekt til å sende et svar, uansett om svaret er (høflig!) avvisning og en avslutning eller tegn på videre interesse... Forståelig at du føler deg ille nå - men det er ikke deg det er noe galt med i alle fall. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så er det greit å være på og hyggelig og alt før, men etterpå ignorer. Er det sånn må bør gjøre? Og er det sånn man vil selv bli behandlet selv? Og selvom det ikke er tanke på forhold. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så er det greit å være på og hyggelig og alt før, men etterpå ignorer. Er det sånn må bør gjøre? Og er det sånn man vil selv bli behandlet selv? Og selvom det ikke er tanke på forhold. 

Nei, det er ikke greit. Men problemet er at vi kvinner på mange måter har skapt dette problemet selv med seksuell frigjøring. Menn takler det ikke. De MÅ tydeligvis føle makt over kvinner samme hva vi gjør. Kvinner må rett og slett bare nekte menn sex, utenfor forhold, på ny og bare late som vi ikke har noen seksualitet for å bli behandlet som mennesker av menn. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hadde det også slik når jeg var singel og ble fuckzona. Løsningen her var å bli slutte å ha sex med folk jeg ikke hadde noe på gang med. 

Anonymkode: 0f51a...68f

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde det også slik når jeg var singel og ble fuckzona. Løsningen her var å bli slutte å ha sex med folk jeg ikke hadde noe på gang med. 

Anonymkode: 0f51a...68f

Hva betyr å bli fuckzona? Bra nok for sex men ikke mer? Trolig. Bare første gang jeg har lest det ordet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi møttes forrige helg. Han kom til meg på kveld/natt. Hadde det egentlig fint. Ikke noe planer om forhold med han, men allikevel føler jeg meg bare elendig og holder på å begynne å gråte flere ganger. 

møttes forrige helg for første gang? 

Anonymkode: 36087...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

møttes forrige helg for første gang? 

Anonymkode: 36087...874

Nei, møtt han 4 ganger tilsammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...