Gå til innhold

Hvorfor er det mye deiligere at andre onanerer meg enn at jeg gjør det på meg selv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er utrolig mye deiligere når andre onanerer meg enn når jeg onanerer selv, hvorfor er det slik?

Anonymkode: f93d9...1ae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg synes det er utrolig mye deiligere når andre onanerer meg enn når jeg onanerer selv, hvorfor er det slik?

Anonymkode: f93d9...1ae

Jeg føler det litt motsatt. De vet ikke hvordan og hvor. Er dame. Gjør jeg det selv så kommer jeg fortere. 

Anonymkode: 889a3...ae5

• Liker 2
Gjest gummy
Skrevet

Jeg er enig. Det er sikkert deiligere fordi det blir noe annet enn det jeg gjør selv. Det er jo veldig deilig å kjenne andre sine fingre opp i fitta eller mot klitten. 

AnonymBruker
Skrevet

Samme med meg, sjukt irriterende! Jeg kommer lett når jeg onanerer med fingre alene, kommer lett når kjærest stimulerer kun klitoris, og at han gjør det mens vi har sex. Prøver jeg selv under sameie kjenner jeg ingen verdens ting! Så fort han legger en finger på er det fantastisk.. Skjønner ikke. Vært i forholdet i flere år, så er ikke på grunn av at jeg ikke tør eller noe sånt heller

Anonymkode: 38281...d7b

AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Tror nok det er spenningen av det å ikke hvite hvor han vil ta på meg og gjøre. Uansett hvor han har på meg føles det bedre enn om jeg tar på meg selv, uansett om jeg er kåt eller ikke.

Anonymkode: ba68f...8c9

AnonymBruker
Skrevet

Er jo litt som med kiling/stryking også, kiler jeg meg på benet eller armen gir det ingenting, men godt når andre gjør det. Og hodebunnsmassasje.

Anonymkode: 1204d...145

• Liker 1
Skrevet

Merklig det der egentlig..

Exen ronka meg litt, på forspill og i dusjen i mellom suging, og det var jævelig opphissende..

Myke jentehender rundt kølla, det kan umulig bli feil 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...