Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken av disse to er best, og vil lage minst viftestøy? Surfing, skolearbeid, videomøter, høyttalere, kamera, mikrofon, hastighet, viftestøy o.l. Jeg føler gjerne intel core er bedre og gir mindre støy?

Hvilken ville du gått for?

https://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/windows-barbar-pc/215171/yoga-slim7-14itl05-14-barbar-pc

https://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/windows-barbar-pc/176885/lenovo-yoga-slim-7-14-barbar-pc-gra

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lenovo Yoga er en knall-maskin. Den er rask, stillegående og generelt lite problemer med.

Anonymkode: 20e20...be9

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lenovo Yoga er en knall-maskin. Den er rask, stillegående og generelt lite problemer med.

Hvilken av de to burde jeg gå for (på lenkene)?

AnonymBruker
Skrevet

Såvidt jeg ser, så skal du ikke til på gaming, så jeg ville valgt den rimeligste uten å blunke. 

Og så er jeg litt sånn "vanedyr" og liker det jeg er kjent med. Ryzen har jeg ikke vært borti, Intel Core derimot... Og har vært veldig tilfreds med Intel Core. Men det er veldig lite jeg ellers vet om prosessorer.

Har en eldre Yoga selv, med Intel Core i5, som jeg bruker til alt det du nevner, uten at det er noe problem. Den er rask, stille og tuller ikke rundt. Den takler også The Sims ypperlig, og det var egentlig det viktigste for meg 😅  

Uansett hva du velger, så er Yoga en vinner 💪

Anonymkode: 4e0e2...fb8

AnonymBruker
Skrevet
Arba skrev (16 minutter siden):

Hvilken av de to burde jeg gå for (på lenkene)?

Jeg har intel core på min Yoga. Det er uten tvil den pcen jeg har vært mest fornøyd med. Men jeg tviler på at den dyrere er noe  dårligere. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har intel core på min Yoga. Det er uten tvil den pcen jeg har vært mest fornøyd med. Men jeg tviler på at den dyrere er noe  dårligere. 

Lager den viftestøy?

Skrevet

har en macbook air med M1.
M1 er super og har gode specs, og vil egentlig beholde den! Men mye er annerledes og mer «tungvint» enn Windows føler jeg, og det hjelper lite i studier. Skulle jeg bare gått over til Lenovo Yoga med i7 og solgt M1’ern min med et par tusen profitt? Yes or no? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...