Gå til innhold

Drikker du brus o.l?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Drikker brus i jula, sjelden ellers. Drikker mest te, litt kaffe. 

Anonymkode: fe508...de7

• Liker 1
Skrevet

Sjelden jeg drikker brus. Drikker vann med kullsyre av og til for variasjonens skyld, og av og til en Red Bull om det er en tung dag (selv om jeg egentlig vet at det har null effekt på meg).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Drikker en liten boks cola zero hver kveld. Bortsett fra de kveldene jeg koser meg med øl og vin.(ca 1-2 kvelder i uka) Drikker masse vann hver dag. En sjelden gang saft og iste uten sukker. I tillegg blir det ca 3 kopper kaffe i arbeidstida.

Anonymkode: 374c6...b29

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Catalina Culès said:

Drikker litt brus i helgene, energidrinker , drikker jeg aldri.

Hei du, det må du slutte med. 

Anonymkode: 8f0fe...2fb

• Liker 1
Skrevet

Jeg drakk mye brus før. Så gikk jeg over til vann med kullsyre. Men følte meg så tung hele tiden av det og kuttet det ut. Brus er jeg ikke noe glad i lengre og drikker det aldri, heller ikke saft. Nå drikker jeg vann (gjerne med sitron i) og kaffe. 

• Liker 3
Skrevet

Drikker brus bare veldig sjelden. Vanligvis sjeldnere enn en gang i måneden, og da i så fall bare et lite glass. Iste, iskaffe, energidrikke og lignende ting, har jeg faktisk nesten aldri smakt. 

Jeg drikker vann. Av og til med kullsyre, men i de aller fleste tilfellene uten, og fra springen. Pluss svart kaffe, og av og til te.

Og så hender det at jeg drikker øl/vin. Men det er jo ikke tørstedrikk, og langt fra hver dag.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Drikker mye øl. Skål!

Anonymkode: 7bb30...fe5

Schålll!

Anonymkode: 63cbc...4d3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo enorme forskjeller på prisen uansett, den smakstilsetningen varer jo til rundt 8 liter samt at gassflaska i seg selv varer til ca. 50 liter og den koster det 50 kroner å bytte ut, det blir en krone per liter. Det er jo enorme forskjeller på det og prisen på brus som er ish 45-50 kroner literen. Du må jo selvsagt ha vann da, men der kan vel heller ikke prisen sammenlignes med litersprisen på brus. For egen del sparer jeg mye, en liter cola daglig f.eks. er nesten 50 kroner, nå bruker jeg kun sodastream, dog uten smak og det koster meg rundt 50 kroner i måneden. Skal teste 7-up uten sukker, tar med meg det tipset, selv om det kanskje ikke anbefales?😂

Anonymkode: 4f38b...8c9

Hvor i all verden er det du kjøper gassflaskene, a? :P  En helt ny gassflaske på f.eks OBS koster 224 kr. Når man panter den inn og tar med en "ny" ut, så betaler man 99 kr. På Clas Ohlson er prisen derimot 129 kr dersom man har med panten. Det er hvertfall de prisene jeg har vært borti, så hvis du vet om et sted jeg kan få det til 50 kr, så hadde det vært gull! 😄 

Prisen på vann tror jeg er så minimal at det ikke er noe vits i å tenke på, engang 😅 Riktignok vannet fra springen😂 Det å kjøpe "vanlig" brus på butikken blir veldig fort dyrt, ja, hvis man gjør det til en vane.  Men 1 liter cola koster vel ikke 50 kr? Jeg mener at 1,5 liter brus koster rundt 28-32 kr i butikken +pant. 

Altså, jeg bare advarer deg :P Hvis du syns 7-up free er godt, så kan det fort bli dyrt i lengden 😂😂 Men noe skal man jo kose seg med også! 

• Liker 1
Skrevet

Drikker sjeldent brus. Kjøper det aldri selv, men hender jeg tar et lite glass hvis jeg blir tilbudt hos andre. 
Drikker for det meste kullsyrevann uten smak som jeg lager med SodaStream, og kaffe. 
Hender jeg drikker energidrikk hvis jeg ikke har ikke tilgang på kaffe. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke brus. Drikker til vanlig kaffe, te og vann med kullsyre tilsatt smak. I tillegg så liker jeg øl og radler. 

Anonymkode: 02b7d...38a

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hei du, det må du slutte med. 

Anonymkode: 8f0fe...2fb

Tror du virkelig jeg gidder å slutte med å drikke litt brus i helgene, bare fordi en anonym på nett, sier det :fnise:

Skrevet

Jeg drikker brus i helgene, og vann på hverdagene. Energidrikker drikker jeg ikke, jeg vil ikke meg selv så vondt. :) 

• Liker 2
Skrevet

Vært hekta på Cola i mange år, drakk 5-6 bokser hver dag. Sluttet å drikke det for 3 mnd siden. Liker ikke kaffe, og er avhengig av koffein for å ikke få migrene,  så drikker en halv Monster hver dag. :)

• Liker 1
Gjest Mr Bergen
Skrevet

Brus er ikke min greie, synes det smaker for søtt og sukkerfrie varianter har kjip bismak. Anbefaler kullsyrevannet fra billigmerkene til Extra og Kiwi. Billig, selvfølgelig, og akkurat passe mengde kullsyre. Farris blir overkill, for salt

Skrevet

Drikker PepsiMax hver dag, men drikke i mengde mest vann (men må ha isbiter i).

• Liker 2
Skrevet

Drikker mest vann og kaffe. Men blir gjerne litt brus i helgen

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Janzypants skrev (På 22.5.2021 den 22.02):

Hvor i all verden er det du kjøper gassflaskene, a? :P  En helt ny gassflaske på f.eks OBS koster 224 kr. Når man panter den inn og tar med en "ny" ut, så betaler man 99 kr. På Clas Ohlson er prisen derimot 129 kr dersom man har med panten. Det er hvertfall de prisene jeg har vært borti, så hvis du vet om et sted jeg kan få det til 50 kr, så hadde det vært gull! 😄 

Prisen på vann tror jeg er så minimal at det ikke er noe vits i å tenke på, engang 😅 Riktignok vannet fra springen😂 Det å kjøpe "vanlig" brus på butikken blir veldig fort dyrt, ja, hvis man gjør det til en vane.  Men 1 liter cola koster vel ikke 50 kr? Jeg mener at 1,5 liter brus koster rundt 28-32 kr i butikken +pant. 

Altså, jeg bare advarer deg :P Hvis du syns 7-up free er godt, så kan det fort bli dyrt i lengden 😂😂 Men noe skal man jo kose seg med også! 

Rusta har kullsyrepatroner til 50, av og til 40 kr. 

Anonymkode: 1dbef...369

• Liker 2
Skrevet

Liker egentlig ikke brus (kan drikke litt Farris en gang i blant). Foretrekker vann (og te).

Skrevet

Jeg drikker ofte brus. Det er så godt.😁

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...