Gå til innhold

Drikker du brus o.l?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes "alle" rundt meg drikker energidrikker, brus og slike ting hele tiden. Hva drikker du og hvor mye? Er det noen her som holder seg for det meste til vann?

Anonymkode: 1dbef...369

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg drikker kaffe, te og vann. Liker ikke brus eller energidrikke.

Anonymkode: 5dc9d...8b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg drikker mye brus. Drikker av og til alkoholholdige drikker også. Drikker vann og en sjelden gang juice. 

Noe mer du lurte på? 

Anonymkode: fa2b0...acb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg drikker ikke så mye brus lenger, etter jeg kjøpte sodastream-greia. Nå går det mest i vann+saft+kullsyre, som vel egentlig ikke er så langt ifra brus. Og kaffe da. En del vann. Særlig om jeg tar noen drammer er jeg flink til å drikke mye vann.

Ellers blir det litt melk, og noe juice, men det er lite.

Anonymkode: 63cbc...4d3

AnonymBruker
Skrevet

Stortsett jeg drikker ja.

Anonymkode: 9c553...dd4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Stortsett jeg drikker ja.

*brus

AnonymBruker
Skrevet

Samboern drikker endel brus, så tar nok et glass annenhver dag + kveldstid i helgene. Ellers går det i vann. 🙂

Anonymkode: 81ed1...a9e

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig! Brus is life. Drikker 4pk 1.5l brus i uka☺️Hovedsaklig Cola «zero»

Anonymkode: 445cb...d43

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har begynt å drikke sukkerfri brus og energidrikk. Syns det er kjempegodt. Det er også usunt og dyrt, så har planer om å gå tilbake til å drikke vann, kaffe og te. Litt melk. 

Anonymkode: 69c77...6b5

• Liker 1
Skrevet

Drikker en del brus.. Men og iste, te, kaffe, juice, lemonade, melk, saft ja. Skjeldent vann.  Er jo voksen nok til å bestemme dette selv så da blir det sånn🙂

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg drikker brus og det opptil flere ganger i uka selv om det ikke er hver dag. Prøver å holde meg til kullsyret vann fra SodaStream'en sånn til hverdags men drikker garantert brus i helga. Til gjengjeld så sitter jeg ikke og slurper i meg vin i tide eller utide. Men drikker mest vann og kaffe hvis man måler volumet. 

Skrevet

Jeg drakk mye mer brus før. Synes det er godt sånn innimellom, drikker brus uten snev av dårlig samvittghet. Kanskje 3-4 dager per uke.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Drikker litt brus i helgene, energidrinker , drikker jeg aldri.

Skrevet

Elsker cola, så går unna en del av det. Ellers drikker jeg mye saft og te. 

Skal jeg bare drikke vann så ender jeg med å ikke drikke nok, og får enda oftere hodepine. 🤷🏼‍♀️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Drakk en del brus og energidrikk. Nå er jeg gravid så kutta energidrikken og drikker svært lite brus. Går store mengder farris med diverse smaker. Kommer nok kanskje til å havne på brus-kjøret igjen etter fødsel, men akkurar nå har jeg bare ikke lyst på det  :)

Anonymkode: 470dd...43c

AnonymBruker
Skrevet

Drakk en del brus før, men så kjøpte jeg sofastream, så nå går det i vann med kullsyre uten smak😊 Det var løsningen for min del da jeg kun drakk cola😊

Anonymkode: 4f38b...8c9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg drikker det meste. Men ikke alt samtidig og samme dag.

Anonymkode: c77eb...b8d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg drikker ikke så mye brus lenger, etter jeg kjøpte sodastream-greia. Nå går det mest i vann+saft+kullsyre, som vel egentlig ikke er så langt ifra brus. Og kaffe da. En del vann. Særlig om jeg tar noen drammer er jeg flink til å drikke mye vann.

Ellers blir det litt melk, og noe juice, men det er lite.

Anonymkode: 63cbc...4d3

Kullsyre er jo brus. er kullsyren som brusen har fått sitt navn av 😂

Men jeg drikker alt for mye brus 😕

Anonymkode: 2c56b...70b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Drakk en del brus før, men så kjøpte jeg sofastream, så nå går det i vann med kullsyre uten smak😊 Det var løsningen for min del da jeg kun drakk cola😊

Sodastream*

AnonymBruker
Skrevet

Vann til hverdags, et par glass brus i helga iblant. Men ikke hver helg.

Anonymkode: 71eb5...4a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...