AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #1 Skrevet 22. mai 2021 Inspirert fra den tidligere tråden med spørsmål om de med bachelor er mislykket. Jeg har en bachelor og en vgs utdannelse. Jeg har ett yrke hvor jeg kun bruker vgs utdannelsen min. Har derfor redusert lønn også som følge av det. Hva tenkes det om meg? Er forøvrig 30. Anonymkode: c31ea...1a6
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #2 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Inspirert fra den tidligere tråden med spørsmål om de med bachelor er mislykket. Jeg har en bachelor og en vgs utdannelse. Jeg har ett yrke hvor jeg kun bruker vgs utdannelsen min. Har derfor redusert lønn også som følge av det. Hva tenkes det om meg? Er forøvrig 30. Anonymkode: c31ea...1a6 Jeg kjenner deg ikke og kan derfor ikke tenke så mye om deg. Din verdi som menneske handler da ikke om hva du har av utdannelse. Anonymkode: 6cf86...acb 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #3 Skrevet 22. mai 2021 Hva gjør du i det andre yrket, bruker bachelorgraden? Anonymkode: 35e35...8dc
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #4 Skrevet 22. mai 2021 Så lenge du er i jobb ville jeg ikke ansett deg som "mislykka". Andre har gjort det bedre enn deg i form av utdanning, men mange enda verre. Er du fornøyd med livet ditt nå, ville jeg ikke hengt meg oppi hva andre mener om deg. Anonymkode: c67e2...113
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå