AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #1 Skrevet 22. mai 2021 Dette skjedde for 2 år siden da jeg dro til Kroatia alene og leide meg en leilighet som var litt utenfor byen. Det var andre leiligheter på sidene, så det var noe folk rundt området. Leiligheten var helt på bakkeplan, og rett ved siden av veien. En natt så skulle jeg sove, kl var rundt 2 eller 3 på natta, og det var da jeg så 3 menn prøve å fikle med låsen og døra. Senga var i stua, så rett ved siden av inngangsdøren. Vinduet var duggete slik at ingen kunne se inn, men man kunne se skygger osv. Jeg ble så skremt den natta at jeg trodde jeg skulle dø. Måtte forte meg å hente en kniv og slo på lyset på telefonen slik at de skjønte at noen var hjemme. Selv om jeg slo på lyset på telefonen min stoppet de ikke. De hadde med seg en lykt, og fiklet og fiklet med døra. Til slutt ga de opp da de ikke fikk opp døra. hva tror dere kunne ha skjedd om de hadde kommet seg inn? Hadde jeg kunne blitt drept eller kidnappet? Jeg var bare 21 år da. Anonymkode: 18379...ab6
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #2 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dette skjedde for 2 år siden da jeg dro til Kroatia alene og leide meg en leilighet som var litt utenfor byen. Det var andre leiligheter på sidene, så det var noe folk rundt området. Leiligheten var helt på bakkeplan, og rett ved siden av veien. En natt så skulle jeg sove, kl var rundt 2 eller 3 på natta, og det var da jeg så 3 menn prøve å fikle med låsen og døra. Senga var i stua, så rett ved siden av inngangsdøren. Vinduet var duggete slik at ingen kunne se inn, men man kunne se skygger osv. Jeg ble så skremt den natta at jeg trodde jeg skulle dø. Måtte forte meg å hente en kniv og slo på lyset på telefonen slik at de skjønte at noen var hjemme. Selv om jeg slo på lyset på telefonen min stoppet de ikke. De hadde med seg en lykt, og fiklet og fiklet med døra. Til slutt ga de opp da de ikke fikk opp døra. hva tror dere kunne ha skjedd om de hadde kommet seg inn? Hadde jeg kunne blitt drept eller kidnappet? Jeg var bare 21 år da. Anonymkode: 18379...ab6 Svar meg noen!!!! Anonymkode: 18379...ab6
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #3 Skrevet 22. mai 2021 Det er uheldig tankegang. Det skjedde ikke noe. Ikke sikkert du hadde blitt drept. Ikke tenk på hva som kunne ha skjedd. Anonymkode: ff5f2...b2d 4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #4 Skrevet 22. mai 2021 Tenker de visste leiligheten stod mye tom lot at de ville ha verdisaker 🥴 Anonymkode: 53f2a...5bc
stav Skrevet 22. mai 2021 #5 Skrevet 22. mai 2021 Du har traumer og kan ha godt av litt profesjonell hjelp for å bearbeide dette. Men jeg tror ikke du skal være for redd Jeg tror dette bare var tre dophuer eller unggutter som var ute etter småpenger. De la sikkert ikke merke til lys fra tlf fra innsiden Og de hadde nok ikke gjort deg noe. Profesjonelle innbruddstyver hadde fått opp den døra. Motiverte drapsmen jobber sjelden i 3 spann og hadde dessuten banket høflig på døren eller hoppet inn vinduet. Neste gang så slå på alt lys og dunk kraftig på døra gjør deg stor og lag bråk. 2
stav Skrevet 22. mai 2021 #6 Skrevet 22. mai 2021 Det kan også ha vært tre drita fulle menn som ikke fant igjenn sin egen leilighet, trodde din var sin egen og fikk ikke nøkkelen til å passe i låsen. En av de lyste med mobiltelefon og den tredje sto og sjanglet og ville bare dø. Ja jeg har vært der 😂😂😂 10
stav Skrevet 29. mai 2021 #7 Skrevet 29. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 23.5.2021 den 1.37): Svar meg noen!!!! Anonymkode: 18379...ab6 Hvordan føler du deg nå TS ? etter å ha fått litt 3. pers innspill. Endret 29. mai 2021 av stav
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #8 Skrevet 29. mai 2021 Det er jo umulig å si hva som kunne skjedd, det blir bare spekulasjoner. Du må egentlig bare være glad for at det gikk bra. Så bør du jo søke hjelp hvis det er noe som plager deg fortsatt. Anonymkode: b3e0b...a7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå