AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #1 Skrevet 22. mai 2021 Er det noen her som har meldt noen til barnevernet på pur faenskap? Fortell om det fungerte? Anonymkode: 4373c...c19
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #2 Skrevet 22. mai 2021 Det skal du absolutt ikke gjøre nei. Man melder ikke til barnevernet på "pur faen". Det skal være en oppriktig bekymring for å melde noen, for barnets beste. Det du beskriver her kalles å misbruke systemet for å gjøre livet surt for en familie. Tenk på barna! Ærlig talt Anonymkode: 0162d...689 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #3 Skrevet 22. mai 2021 Synes det er helt sinnsykt at noen i det hele tatt vurderer å straffe barn pga konflikt mellom voksne. Man burde virkelig gå i seg selv om man i det hele tatt tenker på det. Jeg har hatt store krangler med personer med barn før, har da aldri tenkt tanken på å melde inn bekymringsmelding. Eksen til min eks (etter meg), fant det derimot helt greit å melde meg og eksen til barnevernet anonymt (to ganger). Hun kjente ikke meg og straff ikke akkurat blink, beskyldningene var så langt fra å stemme som det går an, så det ble lagt bort. Er belastende for et barn å bli hentet på skolen av barnevernet/gjennomgå samtale på skolen, få hjemmebesøk osv. Anonymkode: 7b164...18a 1
Honey Dew Skrevet 24. mai 2021 #4 Skrevet 24. mai 2021 Håper folk som gjør slikt på faenskap, får konsekvenser.
Millimani Skrevet 25. mai 2021 #5 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 22.5.2021 den 18.37): Er det noen her som har meldt noen til barnevernet på pur faenskap? Fortell om det fungerte? Anonymkode: 4373c...c19 Dessverre er det noen det fungerer for. Men hvorfor være så slem? Det ødelegger og gjør livet surt for en familie. Det er å misbruke systemet, og det får også konsekvenser for den som har meldt det inn
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #6 Skrevet 25. mai 2021 Millimani skrev (1 minutt siden): Dessverre er det noen det fungerer for. Men hvorfor være så slem? Det ødelegger og gjør livet surt for en familie. Det er å misbruke systemet, og det får også konsekvenser for den som har meldt det inn Dessverre får det ytterst sjeldent konsekvenser for melder. Anonyme varsler bør fjernes, da misbrukspotensialet er stort. Folk bør heller lære seg å stå for påstandene/bekymringene sine, og ikke gjemme seg bak anonymitet når noe er ubehagelig. Anonymkode: 2da73...a87 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #7 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 22.5.2021 den 18.37): Er det noen her som har meldt noen til barnevernet på pur faenskap? Fortell om det fungerte? Anonymkode: 4373c...c19 Noen gjorde det mot meg. De fant ingenting på barnet, fordi det ikke er noe å finne. Synes det er feigt å melde anonymt til bv, det burde ikke være lov heller. Fant ut rimelig fort hvem som meldte oss til bv også. Har noen meldt deg til bv på pur f ts? Anonymkode: 99861...c3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå