Gå til innhold

Endelig Endelig Endelig Sex and the City sesong 4

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Hvis det er flere enn meg som er like gale etter denne serien kan den nå endelig forhåndsbestilles på www.amazon.co.uk.

18 november er lanseringsdatoen for Sex and the City sesong 4 på DVD/VHS. Jeg har akkurat bestilt min på DVD.

O lykke :-)

Milla

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei Milla!

Digger serien, å digger den enda mer etter Aidan kom tilbake, det er noe helt vilt med den mannen, han er jo egentlig ikke spesielt kjekk, men han er bare helt rå. Rolig, sindig, så vanvittig sexy, macho, myk, litt "hard to get", men ikke for mye, litt mystisk på en måte. SUKK!!!!!!!

Samboern min trodde det hadde tørna for meg, når jeg så den nå på torsdag. Gleder meg til torsdag.

Synes Carrie skal kjempe litt mer for å få han tilbake.

Klem fra Pia.

Skrevet

Elsker den serien ja! Men jeg nøyer meg med de episodene TV3 viser. Hvis de slutter med serien, så kan det bli netthandling.

Skrevet

Tsji-tsjing!!!! Det var en god nyhet! Har ikke Tv3 i kåken, så lider litt pga at jeg går glipp av så mange bra serier.... :evil:

Men bestille sesong 4 av Carrie & co høres knall ut.

Takker for tipset :D :D

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

TV3 har i sommer sendt sesong 4. i reprise men akkurat nå har serien pause og sesong 5. som akkurat er avsluttet i USA er ennå ikke kjøpt inn av TV3.

Sesong 5. er bare på 8 episoder pga. Sara Jessica Parkers (Carrie Bradshaw) graviditet, men HBO som produserer Sex and the City starter inspillingene av Sesong 6. i Februar 2003 (neste år).

Jeg har både sesong 1, 2, 3 og snart 4 på DVD og jeg blir ikke lei av dem. Jeg har endel favorittepisoder som er morsomme og plukke fram igjen gang etter gang.

Sex and the City har en utrolig lekker hjemmeide med masse morsom info og virtuelle rundturer i jentenes leiligheter. Gå til www.hbo.com/city

Hva er deres favorittepisoder av denne serien? Min må være den da Carrie overnattet hos Mr. Big og slapp en liten fis mellom hans dyre lakner. En annen er den når Samantha beskriver smaken av en elskers sæd som "asparages gone bad, clorax (norsk: klorin) and a trip to the rotten egg buffet". Og deretter får han til å spise ulike ting for at sæden skal smake bedre. Vanvitting godt skrevet.

Milla

Skrevet

Milla :)

Kanskje jeg kjøper videoene senere ;) Akkurat nå har jeg MER enn nok med skolebøker :(

Likte den forrige episoden jeg ;) Da Miranda skulle prøve seg på litt "rompelek" :lol:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Stakkars Miranda, hva skulle hun si når fyren bare satte i gang? Enda bedre var det når produsentene hadde lagt Bootylicious med Destinys Child som bakgrunnsmusikk :-)

Milla

Skrevet

Jeg vet :lol:

Stilig hjemmeside de har ja! *har lagt den i favorittene mine*

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Den offisielle hjemmesiden til Sex and the City tør jeg påstå er noe av det lekreste som finnes på nettet, vel vært ett besøk også selv om du ikke liker/ikke har fulgt med på serien.

Milla

Skrevet

Min favorittepisode er den hvor Aiden frir: Just say yes.

Synes den er kjempesøt.

Skrevet

Favoritt episoden min er naar Carrie er med Aidan paa hyttetur i skogen, Big dukker opp og de slaass...

Festlig og se Carrie som er typisk by jente tutle rundt i Manolo Blahnik og gjoere forsoek paa og vaere huslig!

:ler:

Gleder meg vilt til sesong 5, de vises her i England i januar tror jeg!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Etter hva jeg har lest er sesong 5. en av de aller beste. Misunnelig nå :-)

Milla

Skrevet

Tusen takk for tips om hjemmesiden. Den skal jeg kose meg med nå.

Men hvilken sesong er det egentlig som går på norsk tv3 nå?

Favorittepisode... vet ikke, men Aidan er helt klart favorittfyren.

Har xtra godhug fordi jeg husker ham fra min gamle yndlingsserie Northern Exposure (Det gode liv i Alaska)

Skrevet

Hehe:) Ja Aidan er en skikkelig "godgutt" :oops:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

TV3 har akkurat sendt sesong 4. i reprise.

Milla

Skrevet

Har ikke TV3 jeg, da.... SUKK!

Har hørt så mye om denne serien nå at jeg vurderer å kjøpe meg parabolantenne kun for dennes skyld!

Skrevet

men det er jo ikke repriser som går på tv3 nå?

men jeg fant ut av det ved hjelp av den geniale hjemmesiden, carries moter fra sesong 4 er det hun har på på tv3 nå

• 1 måned senere...
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

I dag kom det en foret konvolutt med hele sesong 4 på DVD- gjett om jeg skal storkose meg til helgen.

Må huske å kjøpe inn Cosmo miks :lol:

Milla

Skrevet

For min del er Aidan stort sett den eneste grunnen til å se serien. (kanskje littoverdrevet, setr ikke serien fast, men han er jo en bonus de gangene jeg ser...) Jeg ble frelst på Corbett etter serien "the Visitor". *sikle*

Skrevet

Jeg hører du sier det, men det går jo nye episoder NÅ.

Har vel egentlig funnet ut at det er sesong 4 som går nå.

Er ikke lenger så begeistret som jeg var, synes det er ganske kjipt av Carrie å på død og liv skulle være venner med dusteBig selv om det plager godAidan. Forbli venner med en man har vært utro med, nei det synes jeg er alt for hensynsløst. Noe kan man ofre for sin utvalgte. Men så er vel ikke Aiden det kanskje.

Uansett er klærne fremdeles stilige, og det er vel det viktigste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...