AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #1 Skrevet 22. mai 2021 Har en kollega som jeg finner vanvittig tiltrekkende. Blir helt mo i knærne av han... Han er super hyggelig, og kommer med komplimenter til meg ofte. Han er veldig høflig og hyggelig så det kan være helt tilfeldig og noe han sier til alle. Men når han går forbi meg så blir han liksom litt flau og sier plutselig et rart hei eller noe, han gikk ble igjen etter vakten sin et liten stund når jeg hadde senvakt. Han sier slik som "synd jeg ikke jobber her imorgen, men vi sees sikkert rundt her". Han er vikar og har bare en uke igjen, og da snakker han med meg og forteller at det er dumt at han ikke skal jobbe mer men at han får nyte siste uken. Han virker alltid litt beklemt og retter på genseren sin hele tide som om han blir varm eller utilpass når jeg er i nærheten. Føler at han er ekstra interessert i å snakke med meg, og noen ganger glemmer vi liksom jobben når vi snakker. Han ser meg alltid veldig i øynene, og er overengasjert i det jeg snakker om. Haha- mulig han bare er sånn med alle, men jeg har mest lyst til å hoppe på hele fyren. Anonymkode: ccb0f...4ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå