AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #1 Skrevet 22. mai 2021 Mannen min har utrolig mange venner på sosiale media. Og fant nylig ut på insta at han har utrolig mange damevenner jeg ikke kjenner til. Og ikke kan skjønne at vi/han har noe spesiell grunn til å være venner med de. Og en del er yngre jenter.. Og på snapp sender han utrolig mange hver dag. Og det har blitt mye mer i det siste.. Er der riktig at det tallet som står viser hvor mange snapp du sender pr dag? For da sender han flere hundre til dagen og jeg får typisk 3-4. Er det normalt å ha venner på sosiale media som man ikke kjenner ? Han er 44. Anonymkode: 25163...5cc
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #2 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mannen min har utrolig mange venner på sosiale media. Og fant nylig ut på insta at han har utrolig mange damevenner jeg ikke kjenner til. Og ikke kan skjønne at vi/han har noe spesiell grunn til å være venner med de. Og en del er yngre jenter.. Og på snapp sender han utrolig mange hver dag. Og det har blitt mye mer i det siste.. Er der riktig at det tallet som står viser hvor mange snapp du sender pr dag? For da sender han flere hundre til dagen og jeg får typisk 3-4. Er det normalt å ha venner på sosiale media som man ikke kjenner ? Han er 44. Anonymkode: 25163...5cc Det kan vær at han kjenner de. Har mange bekjente som mannen ikke kjenner. Anonymkode: 7661b...63d
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #3 Skrevet 22. mai 2021 Da eksen min sendte 100 snap om dagen, var han utro. Anonymkode: dd485...b10 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #4 Skrevet 22. mai 2021 Da jeg sendte hundre+ snapps om dagen var jeg ikke utro. Har lagt de fleste sosiale medier på hylla nå, men still. Anonymkode: 7e945...cf0 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #5 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Da eksen min sendte 100 snap om dagen, var han utro. Anonymkode: dd485...b10 Hvordan vet du han sendte 100 om dagen? Anonymkode: 25163...5cc
Rosatoast Skrevet 22. mai 2021 #6 Skrevet 22. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mannen min har utrolig mange venner på sosiale media. Og fant nylig ut på insta at han har utrolig mange damevenner jeg ikke kjenner til. Og ikke kan skjønne at vi/han har noe spesiell grunn til å være venner med de. Og en del er yngre jenter.. Og på snapp sender han utrolig mange hver dag. Og det har blitt mye mer i det siste.. Er der riktig at det tallet som står viser hvor mange snapp du sender pr dag? For da sender han flere hundre til dagen og jeg får typisk 3-4. Er det normalt å ha venner på sosiale media som man ikke kjenner ? Han er 44. Anonymkode: 25163...5cc Tallet på snap ved siden av navnet, viser hvor mange snaps man har sendt totalt - helt siden man opprettet kontoen. Det er ganske normalt å følge folk på IG man ikke kjenner, og det er jo fordi man liker innholdet dem legger ut. Instagram er hovedsakelig en "inspirasjons-kilde". Endret 22. mai 2021 av Rosatoast 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #7 Skrevet 22. mai 2021 Husk at disse damene har en say, da. Det er liksom ikke sånn at enhver kvinner er hypp på din mann og en eventuell elskerinne hadde han gjerne ikke lagt til på sosiale media. Anonymkode: 094a8...26f
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #8 Skrevet 22. mai 2021 Rosatoast skrev (52 minutter siden): Tallet på snap ved siden av navnet, viser hvor mange snaps man har sendt totalt - helt siden man opprettet kontoen. Det er ganske normalt å følge folk på IG man ikke kjenner, og det er jo fordi man liker innholdet dem legger ut. Instagram er hovedsakelig en "inspirasjons-kilde". Så det vil si at om tallet har endret seg meg 400-500 så har han sendt så mange snapp i dag? Anonymkode: 25163...5cc
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #9 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan vet du han sendte 100 om dagen? Anonymkode: 25163...5cc Snapscoren hans steg vanvittig høyt en periode. Scoren går på både sendte og mottatte snap. Det var da jeg begynte å mistenke at ting ikke var som de skulle. Helt til jeg en kveld faktisk sjekket mobilen hans. Snapstreak med ei dame på over 150 dager. Anonymkode: dd485...b10 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #10 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Snapscoren hans steg vanvittig høyt en periode. Scoren går på både sendte og mottatte snap. Det var da jeg begynte å mistenke at ting ikke var som de skulle. Helt til jeg en kveld faktisk sjekket mobilen hans. Snapstreak med ei dame på over 150 dager. Anonymkode: dd485...b10 Her har jeg ikke muligheten til det. Han går aldri fra den og jeg kan ikke koden😬 Anonymkode: 25163...5cc
stav Skrevet 22. mai 2021 #11 Skrevet 22. mai 2021 Det er ikke sikkert han er utro enda men han er jo ute å fisker etter andre damer. Tror nok du må ta dette på alvor. Det er vanlig å følge influensere du ikke kjenner på sosiale media men de som gidder, og har tid, til å kommunisere med han er nok vanlige jenter. 4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #12 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Snapscoren hans steg vanvittig høyt en periode. Scoren går på både sendte og mottatte snap. Det var da jeg begynte å mistenke at ting ikke var som de skulle. Helt til jeg en kveld faktisk sjekket mobilen hans. Snapstreak med ei dame på over 150 dager. Anonymkode: dd485...b10 Dette opplevde jeg også med min ex. Snapscoren steg med flere hundre per dag og det viste seg at han snappet med 10-15 andre jenter, sendte/mottok nakenbilder og flørtet. Og ja, snapscore regner hver enkelt snap man sender og mottar. Håper du klarer å finne ut av det på en eller annen måte TS, er en forferdelig følelse å gå rundt å være usikker.. Anonymkode: 1698e...a87 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #13 Skrevet 22. mai 2021 Kan legge til at han også drev med det samme på instagram og fulgte titalls "instababes" og modeller. Anonymkode: 1698e...a87
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #14 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Mannen min har utrolig mange venner på sosiale media. Og fant nylig ut på insta at han har utrolig mange damevenner jeg ikke kjenner til. Og ikke kan skjønne at vi/han har noe spesiell grunn til å være venner med de. Og en del er yngre jenter.. Og på snapp sender han utrolig mange hver dag. Og det har blitt mye mer i det siste.. Er der riktig at det tallet som står viser hvor mange snapp du sender pr dag? For da sender han flere hundre til dagen og jeg får typisk 3-4. Er det normalt å ha venner på sosiale media som man ikke kjenner ? Han er 44. Anonymkode: 25163...5cc nei det er ikkje normalt.. eg har en yngre vennine - ho adder mannfolk frå tinder og nakenprat - som betaler for nudes over snapchat.SYKT!!!!!!!!!! Anonymkode: 46934...d0a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå