Gå til innhold

Bare uheldig eller er dette gjort med vilje? Kutteknivblad i dekket.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere jeg har nevnt dette for sier at noen har satt bladet der med vilje. Flere som har pungtert pga dette?

Anonymkode: 93f50...e88

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mest sannsynlig med vilje, ja.

Anonymkode: 12756...88d

AnonymBruker
Skrevet

Søren og. Har bare hatt bilen i 1.5 uke. Men, hvor langt kan en kjøre før en merker noe? Kan det bli så mye som 3 til 4 mil? 

Skrevet

Hvordan kan vi vite det uten bilde??

AnonymBruker
Skrevet

Dekket er nå hos forhandler. Må ha 2 nye. Knivbladet sto midt i dekket i det dypeste mønsteret.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er "kutteknivblad"?.

Anonymkode: 09c6b...3b1

AnonymBruker
Skrevet

Skal vel godt gjøres å klare å kjøre og få et slikt blad i dekket. Så det er jo sannsynligvis gjort med vilje. Virker som det skjer mer slikt i disse koronatider dessverre. 

Punkterte selv i vinter, men vet ikke hva som var årsaken da. Men dekket var bare litt over 1 år. 

Anonymkode: 8bacb...fa4

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Dekket er nå hos forhandler. Må ha 2 nye. Knivbladet sto midt i dekket i det dypeste mønsteret.

Knivbladet satt altså midt i flaten som er i kontakt med veien? Da tror jeg du har vært uheldig og kjørt over et knivblad som lå på bakken. Hvis noen ønsker å ødelegge dekket ditt, er det mye lettere å stikke hull i siden av dekket.

AnonymBruker
Skrevet
andy capp skrev (11 timer siden):

Knivbladet satt altså midt i flaten som er i kontakt med veien? Da tror jeg du har vært uheldig og kjørt over et knivblad som lå på bakken. Hvis noen ønsker å ødelegge dekket ditt, er det mye lettere å stikke hull i siden av dekket.

Håper du har rett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...