Gå til innhold

Leste i en tråd der noen delte, at de tennes på ydmykende situasjoner. Hvilke situasjoner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eksempler?

Anonymkode: 9c3fc...013

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At en pen jente grisedynker meg i snøen mens hun ler høyt

Anonymkode: 349cf...88f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å bli kalt nedsettende ting, kanskje i offentlighet. Bli spyttet på, pisset på etc. 

Anonymkode: 99831...e0d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å bli snakket ydmykende til, bli spyttet på, tisset på, tråkket på, bli dratt rundt etter håret. Generelt simpel behandling, at han behandler meg som sitt personlige leketøy. 

Anonymkode: 353c3...c0a

• Liker 3
Skrevet

Når samboeren min tvinger meg til å bruke bleie hele dagen. Og når kvelden kommer binder hun meg fast i senga og plasserer bleia som er full av tiss,  oppå ansiktet mitt. Slik ligger jeg i alt fra 5 minutter til opp til 2 timer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

å få ris over fanget < 3 
Alders-regresjon, bli behandlet som en liten der jeg ikke har kontroll. få smokk.  høre at jeg er flink liten jente. 
Liker også at han undersøker meg, som hos gynekologen : ) med beina bundet fast, og kald og ubehagelige instrumenter og gele, være totalt hjelpesløs. 

Anonymkode: 5e471...80c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

At hun har heftig sex med mange fantastiske orgasmer med en yngre, kjekk og velutstyrt mann foran meg som sitter bundet fast og har på kuklås. Blir kåt bare ved tanken.

Anonymkode: a7eb9...b99

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

At jeg går i bleie og har bæsjet på meg i offentligheten.

Anonymkode: 107fc...6cb

Skrevet

Å bli tvunget til å runke foran flere kvinner som er sammen, og deretter måtte slikke opp spermen mens de ser på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...