AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #1 Skrevet 22. mai 2021 Som dere ser fra tittelen er jeg maks usikker, vet ikke helt om han liker meg, er vennlig eller om det bare er hans måte å være på... Dette er værtfall en fyr jeg liker, har veldig sansen for han Vi jobber i samme avdeling og hver gang han går forbi meg så gjør han alltid noe, enten om det er å prikke borti meg, ta meg i armen, blåse meg i øyre, skremme meg litt eller noe lignende Hvis jeg noen ganger treffer han så stopper han alltid opp å har en samtale med meg, er liksom ikke bare hei å et smil Vi begge har en felles fritidsaktivitet, og han spør meg ofte om jeg skal dit, men når vi er der så er vi mer for oss selv, sjeldent vi snakker så mye sammen da Han smiler å blunker litt i samtalene våre og liker å små erte meg litt når jeg dummer meg ut Er han bare vennlig eller vil dere si det virker litt som om han liker meg? Anonymkode: ffb1f...f21 4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #3 Skrevet 22. mai 2021 Om han ikke "liker" liker deg, så har han værtfall litt sansen for deg, mtp at han gjør alt det Kanskje dette er noe som kan utvikle seg til noe mer over tid? Anonymkode: f0dbd...285 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #4 Skrevet 22. mai 2021 Neste gang han blåser deg i øyre, kan du prøve å stikke tunga i munnen på ham. Da finner du fort ut av det. Anonymkode: 8aebd...d9f 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #5 Skrevet 22. mai 2021 Er han singel? Hva er alderen deres? Anonymkode: 793c8...e47 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #6 Skrevet 22. mai 2021 Lunaris skrev (5 timer siden): Meh... Vet ikke. Hvor gamle er dere? AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er han singel? Hva er alderen deres? Anonymkode: 793c8...e47 Yes han er singel og har under flere samtaler gjort det veldig tydelig at han er det En av de første samtalene jeg hadde med han gjorde han det klart begge er i 20 årene Anonymkode: ffb1f...f21
Gjest ABM Skrevet 22. mai 2021 #7 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Som dere ser fra tittelen er jeg maks usikker, vet ikke helt om han liker meg, er vennlig eller om det bare er hans måte å være på... Dette er værtfall en fyr jeg liker, har veldig sansen for han Vi jobber i samme avdeling og hver gang han går forbi meg så gjør han alltid noe, enten om det er å prikke borti meg, ta meg i armen, blåse meg i øyre, skremme meg litt eller noe lignende Hvis jeg noen ganger treffer han så stopper han alltid opp å har en samtale med meg, er liksom ikke bare hei å et smil Vi begge har en felles fritidsaktivitet, og han spør meg ofte om jeg skal dit, men når vi er der så er vi mer for oss selv, sjeldent vi snakker så mye sammen da Han smiler å blunker litt i samtalene våre og liker å små erte meg litt når jeg dummer meg ut Er han bare vennlig eller vil dere si det virker litt som om han liker meg? Anonymkode: ffb1f...f21 Er du gæærn, han elsker deg!!
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #8 Skrevet 22. mai 2021 Jeg skal ta en råsjans å tippe nå.... han liker deg Anonymkode: e690c...c8e 2
Gjest ABM Skrevet 22. mai 2021 #9 Skrevet 22. mai 2021 ABM skrev (6 minutter siden): Er du gæærn, han elsker deg!! Ingen mann driver på slik fordi han er vennelig eller liker deg litt... våkne opp jente, han elsker deg!!
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #10 Skrevet 22. mai 2021 Javel, takk for svar fra deg ts. Da flørter han heftig. Gi han noe tilbake and you made his day. 🥳❤️ Anonymkode: 793c8...e47
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #11 Skrevet 22. mai 2021 Hørres ut som han liker deg, bare gå litt forsiktig når det er snakk om kollega å ikke gå altfor fort frem. Dumt hvis ting ikke funker å alt bare blir ubheagelig og rart i ettertid Anonymkode: 9d4b3...2bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå