AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #1 Skrevet 22. mai 2021 Vi hadde et vondt brudd for 2 år siden hvor begge hadde kjærlighetssorg lenge etterpå. Vi har ikke hatt kontakt men jeg har sett at han har kjørt forbi huset mitt for et par mnd siden (det er overhodet ikke en naturlig vei for han å kjøre, han bor en time unna og kjenner ingen rundt omkring hvor jeg bor). Idag ringte tlf og jeg kjente igjen nr hans så jeg tok den men jeg fikk inntrykk at han bare lommeringte. Så jeg ringte ikke opp igjen. En del av meg har lyst til å ringe han opp igjen men en annen del av meg sier at jeg skal la det ligge. (Det var han som avsluttet forholdet vårt). Hvis han ville snakke med meg så ville han jo ringt en gang til kanskje? Og HVIS han ikke lommeringte, men bare gjorde et stunt nå for å se om jeg ringer opp igjen så er jo det litt rart.. Såvidt jeg vet har han en iPhone og det er vel ikke så lett å lommeringe med de eller? Og hvorfor har han fremdeles tlf nr mitt? Jeg savner han fremdeles men har på ingen måte lyst til å rippe opp gamle sår, hverken for han eller meg. Anonymkode: 0918a...3d4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #2 Skrevet 22. mai 2021 Move on. Ikke lag emosjonelle problemer for deg sjøl. Anonymkode: 6398b...0f6 6
Gjest Lunaris Skrevet 22. mai 2021 #3 Skrevet 22. mai 2021 Jo, jeg lommeringer stadig med min iPhone. Han ringer igjen om han vil prate.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #4 Skrevet 22. mai 2021 Send han en sms og spør hva han lurte på? Anonymkode: 0ba5f...e9b
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #5 Skrevet 22. mai 2021 Godt mulig han "lommeringte" med vilje, særlig om du har sett han kjøre forbi. Men om du er ferdig med han og ikke vil rippe opp i gamle sår, så må du jo bare la det ligge. Han tenker sikkert på deg og savner deg, men ikke sikkert dere skal snakkes igjen likevel. Om han virkelig ville det, så hadde han jo som du sier faktisk ringt deg. Anonymkode: 43097...f9d 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #6 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Godt mulig han "lommeringte" med vilje, særlig om du har sett han kjøre forbi. Men om du er ferdig med han og ikke vil rippe opp i gamle sår, så må du jo bare la det ligge. Han tenker sikkert på deg og savner deg, men ikke sikkert dere skal snakkes igjen likevel. Om han virkelig ville det, så hadde han jo som du sier faktisk ringt deg. Anonymkode: 43097...f9d Jeg er ikke ferdig med han men jeg kommer ikke til å ta kontakt siden han var den som avsluttet. Vondt men sant. Anonymkode: 0918a...3d4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå