Gå til innhold

Tine en fryst tykk hamburger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fryst en tykk hamburger. Tok den opp nå. Sulten. Hvordan tine den raskt men godt, klar til steking? 

Anonymkode: aa239...b17

Skrevet

Har du en tinings funksjon på mikroen din? Ellers er det bare å tine den i kaldt vann! ❄️

Skrevet

Avhengig av hvor tykk den er, og hvorvidt du foretrekker burgeren medium rare eller ikke kan du faktisk slenge den rett på grillen eller stekepanna fra fryst tilstand.

På grill; Fres den på begge sider, legg den så på indirekte varme til den er gjennomvarm.

Stekepanne; Fres den på begge sider på høy varme, senk til lav varme og la burgeren kose seg i panna i ca ti minutter eller til den er gjennomvarm. Snu av og til.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den er 180 gram. Prøver på micro tining nå, på kjøtt program. Den sier 6 min. Har aldri prøv det programmet før.

Ts

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Du kan steke den på panna i fryst tilstand, det har jeg gjort mange ganger, går helt fint. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Den er 180 gram. Prøver på micro tining nå, på kjøtt program. Den sier 6 min. Har aldri prøv det programmet før.

Ts

Det ble perfekt, stekte den så på ca 6 min på hver side under lokk, la på cheddarost som smeltet mens hamburgeren hvilte under lokk i 5min etter steking. Ble helt perfekt!

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...