AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #1 Skrevet 22. mai 2021 Jeg flytter om en måned. Og tenkte å bare ta det verste nå slik at jeg har tatt det verste. Skal selvfølgelig gå over en runde til rett før jeg flytter. Når starter dere å vaske? Anonymkode: 6c17e...96f
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #2 Skrevet 22. mai 2021 Flytte ut er sjelden vare for min del, jeg er en sånn langtidsleietaker som gjerne blir i år etter år. Men sist jeg flyttet, kanskje nettopp på grunn av dette, så var jeg ute med flyttelasset en uke i forveien, og brukte da siste uken på å vaske. På den måten fikk jeg gjort det grundig, men uten at det ble for mye belastning. Anonymkode: 1bd70...57a
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #3 Skrevet 22. mai 2021 Jeg begynner noen uker før, for det er mye som skal vaskes. Når jeg begynner tar jeg ting som kjøkkenvifta etc og lar være å steke mat etter dette. Da har jeg også god tid til å gå gjennom sjekklista og vaske ting grundig. Har også begynt 3 dager før noen ganger og det kan være stressende om man har leilighet med kjøkken, men noen ganger har jeg leid hybel med bad og da går dette som regel fint. Jeg har aldri fått beskjed om omvask. Anonymkode: e359b...eaa 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #4 Skrevet 22. mai 2021 Spørs hvor stor bolig jeg flytter fra. Men om jeg skulle flyttet fra et hus ville jeg pakket litt en helg, samlet alt på et rom og vasket rommene som ikke trenger å brukes før flyttingen. Jeg hadde nok startet tidlig, for av erfaring eier man mer enn man tror, og det blir forferdelig travelt på slutten med et jag for å bli ferdig. Anonymkode: b37da...1f6 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #5 Skrevet 22. mai 2021 Jeg starta en uke før overtagelse til nye eiere. Da var leiligheten tømt, og enklere å vaske ned. Anonymkode: 060d9...cb8
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #6 Skrevet 22. mai 2021 Tidligere har jeg startet en måneds tid før, med nedpakk/vask. Sette ting inn på rom som ikke brukes, evt. utenfor (det som ikke tar skade å settes utendørs). Så bruke så lite som boligen av mulig på slutten, rom som er vasket ned brukes ikke mer før utflytting. Bad og kjøkken tas sist siden man gjerne er avhengig av å bruke det til tett opp mot utflytning. Anonymkode: 1a00f...3a7
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #7 Skrevet 22. mai 2021 Sist jeg flyttet leide jeg inn flyttevask. Var ikke så dyrt, og er kanskje de best brukte pengene noensinne, for det er så innmari mye annet man også må gjøre når man flytter. Så svaret mitt blir dagen før overtagelse, etter at alle tingene var flyttet ut. Vaskefirmaet hadde 48timers garanti, så hvis de nye eierne ikke hadde vært fornøyd kunne de gi beskjed direkte til firmaet. Anonymkode: c9274...db7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå