Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. mai 2021 #1 Skrevet 22. mai 2021 (endret) Endret 22. mai 2021 av AthenaRavenLuna
meta2 Skrevet 22. mai 2021 #4 Skrevet 22. mai 2021 Ichiko skrev (3 minutter siden): Mangler en blyant 12
Ichiko Skrevet 22. mai 2021 #5 Skrevet 22. mai 2021 Just now, meta2 said: Mangler en blyant Etter å ha surret opp båndsalat med diverse metoder, landet jeg på disse - det må være BiC! - pga. bortimot perfekt passform. Noen ganger lurer jeg på om de ble oppfunnet for også å kunne brukes til kassetter(blant annet), et slags multiverktøy. 6
vinterdekor Skrevet 26. mai 2021 #10 Skrevet 26. mai 2021 (endret) Endret 26. mai 2021 av vinterdekor feil sang 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. mai 2021 #11 Skrevet 26. mai 2021 Musikk gitt ut året jeg ble født. ABBA gir ut albumet Voulez-Vous Supertramp – Breakfast In America Camel – I Can See Your House from Here The Clash – London Calling i Storbritannia Public Image ltd. – Metal Box Alice Cooper – "San Diego" konsertalbum Joy Division albumdebuterer med Unknown Pleasures Mike Oldfield – Platinum Mike Oldfield – konsertalbumet Exposed Pink Floyd – The Wall Michael Jackson – Off The Wall KISS gir ut albumet Dynasty, og får stor suksess med sporet I Was Made for Lovin' You AC/DC – Highway to Hell Iron Maiden – Soundhouse Tapes Øystein Sunde – Hærtata hørt Tom Petty and the Heartbreakers – Damn the Torpedoes Tina Turner gir ut albumet Love Explosion Led Zeppelin - In Through the Out Door
Ella-2 Skrevet 26. mai 2021 #13 Skrevet 26. mai 2021 Høyfjellssol. Før solariumets inntog. Husker moren min hadde det. Var ei veldig sterk lampe. Man skulle bare sitte foran den noen få minutter. Husker hele stua ble kraftig opplyst. Vi barn fikk ikke lov til å være i stua når hun satt og solte seg(og godt var jo det). Var nok temmelig mye stråling fra den. Jeg husker det gikk rykter om folk som hadde sovnet foran en slik høyfjellssol. Og da så man ikke så pen ut i fjeset etterpå.....😬 7
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. mai 2021 #15 Skrevet 26. mai 2021 (endret) Endret 26. mai 2021 av AthenaRavenLuna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå