AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #1 Skrevet 22. mai 2021 Jeg snuser og er kanskje to måneder på vei, jeg klarer ikke se for meg at jeg klarer å slutte. Anonymkode: cabad...f41
CorvusCorax Skrevet 22. mai 2021 #2 Skrevet 22. mai 2021 Når du ikke klarer å se for deg å slutte, så kommer du ikke til å slutte. Du må se for deg det! Og du må begynne i dag. Det er nokså smertefullt for fostret ditt å få nikotin i kroppen. Fosteret stresser og har hjertebank. Se for deg hvor jævlig den lille skapningen har det, så klarer du å slutte... Om du ikke synes det er greit at avkommet ditt har det vondt da - og potensielt utvikler forskjellige mangler/allergi pga. ditt nikotinbruk. 3
Gjest Smeltemann Skrevet 22. mai 2021 #3 Skrevet 22. mai 2021 Hvorfor skal du slutte med det? Den lille "lasten" synes jeg du kan unne deg.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #4 Skrevet 22. mai 2021 Begynn med nikotin og tobakksfri snus, det gjorde jeg. Snuser onico, funker fjell. Anonymkode: a5894...634 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #5 Skrevet 22. mai 2021 Eneste som dunka godt nok for meg A74A6CB5-1E7C-4AE2-A213-7E8F72CCC02E.webpAnonymkode: f9f55...6ab
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #6 Skrevet 22. mai 2021 Du har jo egentlig ikke noe valg.. Den lille "nytelsen" du får er ikke verdt å sette et foster i fare Anonymkode: 1e428...0d7
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #7 Skrevet 22. mai 2021 Du er ikke alene TS🤗 Jeg er også to måneder på vei. Jeg bruker e-røyk og klarer heller ikke å slutte tvert, men nå har jeg halvert nikotinen og forhåpentligvis er jeg snart på bare juice! Det jeg vet er at jeg klarer ihvertfall ikke å slutte hvis jeg stresser med det og går rundt med skam/dårlig samvittighet. Ta det i ditt eget tempo. Uavhengig om det er å trappe ned, bytte til svakere snus, bytte til nikotin fri snus etc. Vi klarer det til slutt💪 Anonymkode: 738fa...7d3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #8 Skrevet 22. mai 2021 Smeltemann skrev (5 timer siden): Hvorfor skal du slutte med det? Den lille "lasten" synes jeg du kan unne deg. I denne tråden synes du det er greit å snuse under svangerskapet? I en annen tråd shamer du noen for å ikke ville, eller for å være sliten av å måtte leke med ettåringen sin på gulvet konstant... Hmmm. Rene værhanen du. Anonymkode: c0745...2e0 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #9 Skrevet 22. mai 2021 Vil du ha en skada unge eller vil du ha snus? Er du klar for å bli forelder til et lite barn visst du ikke klarer å slutte noe så lite nødvendig som snus? Udugelig? Helt korrekt! Anonymkode: 2f275...14b
Brimi Skrevet 22. mai 2021 #10 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil du ha en skada unge eller vil du ha snus? Er du klar for å bli forelder til et lite barn visst du ikke klarer å slutte noe så lite nødvendig som snus? Udugelig? Helt korrekt! Anonymkode: 2f275...14b Vet du, det kan være mye komplisert bak en nikotinavhengighet. Det er ikke bare å slutte for alle. Og det blir ihvertfall ikke lettere når man blir møtt på den måten som TS stort sett har blitt møtt i denne tråden. 1
Gjest Smeltemann Skrevet 22. mai 2021 #11 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): I denne tråden synes du det er greit å snuse under svangerskapet? I en annen tråd shamer du noen for å ikke ville, eller for å være sliten av å måtte leke med ettåringen sin på gulvet konstant... Hmmm. Rene værhanen du. Anonymkode: c0745...2e0 Håper du er såppas observant at du ser hvilket vær det blir.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #12 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg snuser og er kanskje to måneder på vei, jeg klarer ikke se for meg at jeg klarer å slutte. Anonymkode: cabad...f41 Å slutte er helt klart det beste. Greier du det ikke i dag så har du en ny mulighet i morgen. Men greier du det ikke, så er det bedre å kutte ned enn å fortsette som før. Bytt til en mindre skadelig variant. Jeg skjønner at det er vanskelig. Men hvis du ønsker å slutte for barnets del så tror jeg du vil greie det. Sørg for å ha støttespillere som ikke dømmer deg. Og snakk med jordmor (eller lege) som følger deg opp om dette. Anonymkode: 6e562...9d7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå