AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #1 Skrevet 22. mai 2021 Er så mange tråder for tiden som nevner dårlig sex. «Hvis sexen er dårlig..» osv. Men hva regner du som dårlig sex? Mulig jeg er rart skrudd sammen, men i løpet av mine 48 år har jeg egentlig aldri vært borte i det jeg ville kalt dårlig sex. Litt ensformig til tider i et langt samboerskap, men aldri dårlig. Blir helt oppriktig litt overrasket over at så mange nevner dårlig sex. Har man det, altså? Hva er det som gjør den dårlig? Anonymkode: 9bc8a...8cf 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #2 Skrevet 22. mai 2021 Er kvinne, forresten - om det har noe å si ;). TS Anonymkode: 9bc8a...8cf
Rotemor Skrevet 22. mai 2021 #3 Skrevet 22. mai 2021 -Kjemi som svikter -lite kompatible -alkoholpåvirket 5
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #4 Skrevet 22. mai 2021 Når sexpartneren kjører sitt eget løp uten å ta hensyn til hva du vil,eller liker. Dårlig teknikk,selv etter veiledning. Anonymkode: 81daf...6d2 8
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #5 Skrevet 22. mai 2021 Null forspill- om mannen legger seg på rygg og forventer å bli ridd uten deltagelse- om han ønsker å bli sugd uten å gi noe tilbake- om han vil putte penisen i tarmen min- om han varer ett minutt uten å gi noe til meg etterpå- generell kløning, sikkert mer også. Anonymkode: 34beb...239 7
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #6 Skrevet 22. mai 2021 Dårlig sex med en kvinne er når hun er initiativløs, energiløs og matt. Potetsekkmentalitet som kan tar imot, med holdningen "gjør du jobben, men gjør den faen meg riktig, hvis ikke suger du boller!". Anonymkode: df8b1...8b1 4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #7 Skrevet 22. mai 2021 Huff jeg har hatt mye dårlig sex... her er noen erfaringer jeg har med dårlig sex: - han var så inn i det at han siklet meg i ansiktet... - for opptatt med at jeg skulle få orgasme, at det var null kjemi. Føltes mer ut som en oppgave som skulle løses - Menn som ikke vil gi opp selv om snoppen ikke vil. Greit nok det, men å prøve i over en time, er litt kvelende.. «prøv å sug meg, prøv å sitt sånn, gjør ditt og gjør datt, kanskje den går opp da». Usexy i lengden... - Menn som tror det er digg for dama at man knuller helt sinnsykt fort som at de er en duracell kanin. Blir mer risting... usexy - Menn som helt uten forvarsel tar kvelertak under sexen, og ikke sjekker min reaksjon på det underveis - menn som kun skal ha meg på toppen, men vil ikke at jeg skal ri, de vil knulle meg den veien Jeg har hatt mye god sex og altså. Og sikkert menn der ute som mener jeg er dårlig knull også. Handler vell mest om å finne en man matcher seksuelt. For sikkert noen som syntes det er fint med duracell knull også for alt jeg vet Anonymkode: cfc1e...888 4
CorvusCorax Skrevet 22. mai 2021 #8 Skrevet 22. mai 2021 Ingen lidenskap, utløsning etter bare noen sekunder/minutter, lite intimitet er dårlig sex for meg. 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #9 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Huff jeg har hatt mye dårlig sex... her er noen erfaringer jeg har med dårlig sex: - han var så inn i det at han siklet meg i ansiktet... - for opptatt med at jeg skulle få orgasme, at det var null kjemi. Føltes mer ut som en oppgave som skulle løses - Menn som ikke vil gi opp selv om snoppen ikke vil. Greit nok det, men å prøve i over en time, er litt kvelende.. «prøv å sug meg, prøv å sitt sånn, gjør ditt og gjør datt, kanskje den går opp da». Usexy i lengden... - Menn som tror det er digg for dama at man knuller helt sinnsykt fort som at de er en duracell kanin. Blir mer risting... usexy - Menn som helt uten forvarsel tar kvelertak under sexen, og ikke sjekker min reaksjon på det underveis - menn som kun skal ha meg på toppen, men vil ikke at jeg skal ri, de vil knulle meg den veien Jeg har hatt mye god sex og altså. Og sikkert menn der ute som mener jeg er dårlig knull også. Handler vell mest om å finne en man matcher seksuelt. For sikkert noen som syntes det er fint med duracell knull også for alt jeg vet Anonymkode: cfc1e...888 Det vil jeg nok tro basert på det du skriver. Anonymkode: df8b1...8b1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #10 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det vil jeg nok tro basert på det du skriver. Anonymkode: df8b1...8b1 Spennende. Hvilke punkt tenker du spesielt på da? 🙈 Anonymkode: cfc1e...888
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #11 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det vil jeg nok tro basert på det du skriver. Anonymkode: df8b1...8b1 Ikke meningen å fornærme deg, selv om jeg muligens gjorde det. Men ut ifra hva du skriver så hørtes det ut som om at du lar mennene bare "gjøre som de vil", og heller være oppgitt av det etterpå. Jeg savner ditt ansvar i det du skriver. Sex er jo for begge, og ved god kjemi så skjer det jo en samhandling og ofte en kommunikasjon over hva man liker og ikke liker. Det virker som om at du bare har latt deg bli tatt uten å gi inntrykk over hva du liker og hvordan du vil ha det. Det traff mitt punkt litt om dårlig sex, om at kvinner som forventer mer eller annerledes enn hva de gir uttrykk for, uten særlig kommunikasjon og samhandling. Litt potetsekkmentalitet. Men hey. Jeg kan sikkert ta veldig feil. Det var bare inntrykket jeg satt med. Til syvende og sist er begge parter medskyldig i at sexen blir god eller dårlig. Er sexen dårlig, så er det også min/din feil det også. Forresten, det at hun sitter øverst og blir "knullet" uten at hun rir er sykt deilig for en mann. Anonymkode: df8b1...8b1 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #12 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Spennende. Hvilke punkt tenker du spesielt på da? 🙈 Anonymkode: cfc1e...888 Siterte meg selv i forrige innlegg. Skulle selvfølgelig være deg Anonymkode: df8b1...8b1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #13 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke meningen å fornærme deg, selv om jeg muligens gjorde det. Men ut ifra hva du skriver så hørtes det ut som om at du lar mennene bare "gjøre som de vil", og heller være oppgitt av det etterpå. Jeg savner ditt ansvar i det du skriver. Sex er jo for begge, og ved god kjemi så skjer det jo en samhandling og ofte en kommunikasjon over hva man liker og ikke liker. Det virker som om at du bare har latt deg bli tatt uten å gi inntrykk over hva du liker og hvordan du vil ha det. Det traff mitt punkt litt om dårlig sex, om at kvinner som forventer mer eller annerledes enn hva de gir uttrykk for, uten særlig kommunikasjon og samhandling. Litt potetsekkmentalitet. Men hey. Jeg kan sikkert ta veldig feil. Det var bare inntrykket jeg satt med. Til syvende og sist er begge parter medskyldig i at sexen blir god eller dårlig. Er sexen dårlig, så er det også min/din feil det også. Forresten, det at hun sitter øverst og blir "knullet" uten at hun rir er sykt deilig for en mann. Anonymkode: df8b1...8b1 Ikke enig i at partner er medskyldig. Noen bare ER rævva i senga. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det vil jeg nok tro basert på det du skriver. Anonymkode: df8b1...8b1 Flere av de tingene vedkommende skriver er jo klassikere på dårlig sex/dårlige antenner. Men for å nevne noe JEG syntes var dårlig sex: - Prøver å stappe kjønnsorganet inn uten noe oppvarming overhodet av noen slags form. Type Saharaørken møter kaktus. - Null niks og nada berøring av klitoris, ikke eigang i en mils omkrets av området. - Det ovennevnte med KUN inn/ut i duracelltempo uten noen «kontekst». Dette var samme fyr. Det var ikke noe kjipt eller fælt med det, men bare dårlig. Anonymkode: 3bea4...98b 3
sicario Skrevet 22. mai 2021 #14 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Er så mange tråder for tiden som nevner dårlig sex. «Hvis sexen er dårlig..» osv. Men hva regner du som dårlig sex? Mulig jeg er rart skrudd sammen, men i løpet av mine 48 år har jeg egentlig aldri vært borte i det jeg ville kalt dårlig sex. Litt ensformig til tider i et langt samboerskap, men aldri dårlig. Blir helt oppriktig litt overrasket over at så mange nevner dårlig sex. Har man det, altså? Hva er det som gjør den dårlig? Anonymkode: 9bc8a...8cf Usikker selv på hva folk mener. Eneste erfaringer jeg som jeg ville klassifisert som «dårlig sex», har vært når det er alkohol i bildet. Sex og fyll er bare ikke en match. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #15 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke enig i at partner er medskyldig. Noen bare ER rævva i senga. Flere av de tingene vedkommende skriver er jo klassikere på dårlig sex/dårlige antenner. Men for å nevne noe JEG syntes var dårlig sex: - Prøver å stappe kjønnsorganet inn uten noe oppvarming overhodet av noen slags form. Type Saharaørken møter kaktus. - Null niks og nada berøring av klitoris, ikke eigang i en mils omkrets av området. - Det ovennevnte med KUN inn/ut i duracelltempo uten noen «kontekst». Dette var samme fyr. Det var ikke noe kjipt eller fælt med det, men bare dårlig. Anonymkode: 3bea4...98b Ja, noen kan faktisk være gjennomført uvanlig elendig i senga på tvers av scenarioer. Men ofte er folk helt gjennomsnittlig. De kan være veldig god med en/ei, for så kløne det fullstendig til mot en annen. Ett dårlig ligg definerer ikke vedkommende i senga. Man er faktisk to i samme økt. Og ofte blir noen dårlig fordi den andre ikke hjelper til. Kjemi, samhandling og kommunikasjon gjør sex til en pakke hvor man er 2 i samme situasjon. Ofte blir man dårlige sammen, og skylder på hverandre. Anonymkode: df8b1...8b1 3
Rotemor Skrevet 22. mai 2021 #16 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Til syvende og sist er begge parter medskyldig i at sexen blir god eller dårlig. Er sexen dårlig, så er det også min/din feil det også. Anonymkode: df8b1...8b1 I prinsippet kanskje, men ikke i praksis. Jeg har hatt flere menn som ikke hører på meg eller gjentar ting jeg har sagt jeg ikke liker og hvor deler av sexen minner mer overgrep enn sex. Eksempelvis en kjæreste som hadde så stor penis at han påførte meg smerter ved å støte tilbake når jeg red ham. Det gjentok seg flere ganger og jeg måtte slutte å sitte oppå ham, samt ble generelt redd for den smerten under sex. En annen fullførte sex ved å legge seg tungt over meg med armen over halsen min. Et jerngrep der jeg ikke fikk kommunisert. Det er for lett for en mann å konkludere med at kvinner har like stort ansvar. Vi er ikke like sterke, så det går ikke. 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #17 Skrevet 22. mai 2021 Rotemor skrev (1 minutt siden): I prinsippet kanskje, men ikke i praksis. Jeg har hatt flere menn som ikke hører på meg eller gjentar ting jeg har sagt jeg ikke liker og hvor deler av sexen minner mer overgrep enn sex. Eksempelvis en kjæreste som hadde så stor penis at han påførte meg smerter ved å støte tilbake når jeg red ham. Det gjentok seg flere ganger og jeg måtte slutte å sitte oppå ham, samt ble generelt redd for den smerten under sex. En annen fullførte sex ved å legge seg tungt over meg med armen over halsen min. Et jerngrep der jeg ikke fikk kommunisert. Det er for lett for en mann å konkludere med at kvinner har like stort ansvar. Vi er ikke like sterke, så det går ikke. Det er svært uheldig at fysisk makt blir brukt. Det er jo da nesten ikke snakk om sex lengre, men noe verre. Men på generelt grunnlag så har kvinner like stort ansvar som menn for at sexen blir bra. Det er ofte menn som får skylda for dårlig sex, men nesten ingen forteller seg selv hva de kunne gjort for å få sexen til å bli bedre. Min mening er at ingen er tankelesere i senga. Så vi må slutte å late som det. Alle har sin preferanse. Så sex er egentlig et kompromiss mellom ulike preferanser. Anonymkode: df8b1...8b1 2
Rotemor Skrevet 22. mai 2021 #18 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er svært uheldig at fysisk makt blir brukt. Det er jo da nesten ikke snakk om sex lengre, men noe verre. Men på generelt grunnlag så har kvinner like stort ansvar som menn for at sexen blir bra. Det er ofte menn som får skylda for dårlig sex, men nesten ingen forteller seg selv hva de kunne gjort for å få sexen til å bli bedre. Min mening er at ingen er tankelesere i senga. Så vi må slutte å late som det. Alle har sin preferanse. Så sex er egentlig et kompromiss mellom ulike preferanser. Anonymkode: df8b1...8b1 På generelt grunnlag så har du jo rett. 😊 Kommunikasjon er avgjørende.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #19 Skrevet 22. mai 2021 En som hadde diger mage. Var bare tuppen av penis som var inni. Han klarte kun misjonær og som sagt kun tuppen. Han jukket på i evigheter. Det gav meg ingenting. Han innrømte at han var vant til å runke med ekstremt hardt grep og kunne bare komme sånn. Det ville han ikke gjøre sammen med meg da han syntes det var flaut. Ville ikke noe annet enn jukking. Heller ikke bruke hender på meg, eller at jeg skulle ta på meg selv. Var helt grusomt. Skulle absolutt kysse meg over hele ansiktet så jeg fikk utslett. Var en fin fyr ellers, men jeg måtte avslutte pga dette Anonymkode: 0b490...4b9 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #20 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Ikke meningen å fornærme deg, selv om jeg muligens gjorde det. Men ut ifra hva du skriver så hørtes det ut som om at du lar mennene bare "gjøre som de vil", og heller være oppgitt av det etterpå. Jeg savner ditt ansvar i det du skriver. Sex er jo for begge, og ved god kjemi så skjer det jo en samhandling og ofte en kommunikasjon over hva man liker og ikke liker. Det virker som om at du bare har latt deg bli tatt uten å gi inntrykk over hva du liker og hvordan du vil ha det. Det traff mitt punkt litt om dårlig sex, om at kvinner som forventer mer eller annerledes enn hva de gir uttrykk for, uten særlig kommunikasjon og samhandling. Litt potetsekkmentalitet. Men hey. Jeg kan sikkert ta veldig feil. Det var bare inntrykket jeg satt med. Til syvende og sist er begge parter medskyldig i at sexen blir god eller dårlig. Er sexen dårlig, så er det også min/din feil det også. Forresten, det at hun sitter øverst og blir "knullet" uten at hun rir er sykt deilig for en mann. Anonymkode: df8b1...8b1 Ånei jeg er ikke fornærmet, ble bare nysgjerrig 😅 Kan skjønne det høres ut som at jeg bare ligger der, men det er ikke tilfellet... nevnte bare erfaringer jeg hadde hvor andre gjorde ting i senga jeg ikke liker, og da beskriver jeg jo kun dem 😅 Men herregud, jeg er ikke perfekt jeg heller. Jeg er f eks ikke spesielt flink på å suge. Men jeg er flink på å fortelle hvordan jeg vil ha det, og tar gjerne initiativ både før og under sex Men jeg er helt enig at det er usexy med personer som bare ligger der! Det er også turn off Jeg har en tro på at det ikke finnes en dårlig kysser. Alle har sin måte å gjøre det på. Noen matcher, noen ikke. Noen liker tunge, noen liker biting, noen ikke. Noen får fnatt av spytt. Noen åpner munnen mer enn andre osv. Slik tror jeg også det er med sex 😅 (utenom han som siklet meg i ansiktet) Anonymkode: cfc1e...888 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå