Gå til innhold

Aldri orgasme med suging!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har (nesten) aldri fått orgasme med suging.jeg syns jo det er deilig, men har bare opplevd å komme et par ganger,og ja,mange har prøvd. Er generelt ganske utholdende og har en stor penis.kanskje det er derfor?at jeg aldri har kjent munn helt ned? Flere som har det sånn?

Anonymkode: 021d5...a16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du omskjært?

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Skrevet

Samme her. Det er jo deilig, men rett og slett ikke nok. Men det er jo så mange andre måter og muligheter. 

• Liker 1
Skrevet

Sånn er det for meg og. Jeg kommer ikke av kun suging, hun må runke samtidig. Jeg kommer ikke i nærheten av orgasme av utelukkende kun suging. Men så lenge hun kombinerer og runker også, så kommer jeg til slutt. 

Skrevet

Hm. Kommunikasjon. Har aldri hatt problemer med å få noen til orgasme via suging. Det finnes jo forskjellige teknikker - og det kan være det skal mye til og en bestemt teknikk for at du kommer... 

Skrevet

Mannen min elsker å bli sugd,og er vanvittig utholdende. Tror det gikk ca 10 år før han klarte å sprute . Først holdt han seg fordi han visste at jeg ikke likte å få det langt ned i halsen og fikk brekninger,og fikk litt angst for å plutselig komme.  Men nå klarer han det innimellom, kanskje en av 50 ganger(og det tar lang tid) . Og det er selv om han gjerne vil,jeg har trent meg opp til å ikke få brekninger lengre,så det ligger ikke der heller. Runker og leker med baller og alt som hører med også. Han ligger mye og edger,og synes det er vanvittig deilig,men jeg har faktisk ikke alltid stamina til å få ham til å komme i mål alltid heller. Han har ca 17 cm lang og 14 i omkrets,litt større når den er på sitt største. Syntes først det var et nederlag at jeg ikke fikk ham til å komme,hadde aldri vært borti den problemstillingen før. Nå er det helt greit(og har vært det lenge) ,det er liksom bare sånn det er. Føles som en skikkelig belønning både for meg og ham når han spruter. Så lenge nytelsen er der,og han er flink å kommunisere at det er godt,så tenner det meg like mye som om han skulle kommet hver gang. Bonusen er jo at det gjerne blir en sinnsyk orgasme når vi puler etter suging,siden han har blitt edget så lenge. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Har (nesten) aldri fått orgasme med suging.jeg syns jo det er deilig, men har bare opplevd å komme et par ganger,og ja,mange har prøvd. Er generelt ganske utholdende og har en stor penis.kanskje det er derfor?at jeg aldri har kjent munn helt ned? Flere som har det sånn?

Sjeldent jeg får orgasme ved å bli sugd. Aldri syntes BJ har vært noe spesielt.

er jo godt, og om partneren har hatt lyst til å gi, så har jo det vært helt ok. Er ikke sånn at jeg misliker det. Men har feks aldri bedt om noe BJ feks. Er mye annet som tenner meg mere.

Er ikke noe gærnt med deg selvom en BJ ikke er din favoritt ting nr 1 liksom 😆

Skrevet
CorvusCorax skrev (7 minutter siden):

Hm. Kommunikasjon. Har aldri hatt problemer med å få noen til orgasme via suging. Det finnes jo forskjellige teknikker - og det kan være det skal mye til og en bestemt teknikk for at du kommer... 

For mange handler det ikke om teknikk heller. Men om tenningsmønster.

jeg har motatt alle varianter av BJ tror jeg, av mange forskjellige partnere uten at det er noen særlig høydare.

Noen tenner på og elsker analsex (gi eller få), noen hater det, noen syntes det er ok. Samme med å bli slikket, samme med å bli runket, samme med doggy, samme med å ri, samme med misjonær etc etc.

folk er forskjellige og liker forskjellige ting. Det er helt normalt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er det derfor, jeg tar gjerne sprut i munnen, men når jeg må holde på en time og få kjeven ut av ledd og kanskje få det til, da skjer det selvsagt ikke, og bj forblir forspill. Det du kan gjøre, dersom dette er et savn, er å redusere runkingen, eventuelt slutte helt, så du blir mer følsom. 

Anonymkode: cd0a2...bee

• Liker 1
Skrevet
sicario skrev (3 minutter siden):

For mange handler det ikke om teknikk heller. Men om tenningsmønster.

jeg har motatt alle varianter av BJ tror jeg, av mange forskjellige partnere uten at det er noen særlig høydare.

Noen tenner på og elsker analsex (gi eller få), noen hater det, noen syntes det er ok. Samme med å bli slikket, samme med å bli runket, samme med doggy, samme med å ri, samme med misjonær etc etc.

folk er forskjellige og liker forskjellige ting. Det er helt normalt.

Nå svarer jeg basert på hva TS kommuniserer i HI. Han liker tydeligvis BJ og tenner på det, men han har problemer med å komme. Om det ikke var noe han tente på, så tror jeg ikke han hadde rådført seg her - men heller tatt opp en annen problemstilling. 

Og den belærendetonen er ikke kledelig. Ja, folk har forskjellig tenningsmønster og preferanser. 🤦‍♀️

• Liker 1
Skrevet
CorvusCorax skrev (5 minutter siden):

Nå svarer jeg basert på hva TS kommuniserer i HI. Han liker tydeligvis BJ og tenner på det, men han har problemer med å komme. Om det ikke var noe han tente på, så tror jeg ikke han hadde rådført seg her - men heller tatt opp en annen problemstilling. 

Og den belærendetonen er ikke kledelig. Ja, folk har forskjellig tenningsmønster og preferanser. 🤦‍♀️

Belærende? Bjelken i eget øye, stein i glasshus etc...

er ingen vits i å bli arrogant fordi det finnes menn du ikke kunne sugd til orgasme.

64212D1D-D0C9-428F-84A2-0E71DADA4BCB.jpeg

Skrevet
sicario skrev (Akkurat nå):

Belærende? Bjelken i eget øye, stein i glasshus etc...

er ingen vits i å bli arrogant fordi det finnes menn du ikke kunne sugd til orgasme.

64212D1D-D0C9-428F-84A2-0E71DADA4BCB.jpeg

?

Jeg svarer på HI. Det burde du gjøre også. Det var ikke et belærende svar. Det var et råd. I motsetning til dine antagelser om at jeg ikke kjenner til menneskekroppen eller menneskets psyke. TS har en over gjennomsnittet stor penis - da kan det være vanskeligere å stimulere via BJ. 

Har ikke lyst til å suge mange menn, så slapp av du! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...