AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #1 Skrevet 22. mai 2021 Jeg er i utgangspunktet skeptisk til datesider, men kjeder meg så veldig nå om dagen og det er jammen ikke lett å se på folk om de er i forhold eller ikke. Så da tenkte jeg kanskje å prøve en dateside (mener å ha lest at sukker er best for voksne). Finnes det noen kjekke menn rundt 45-55 ish på disse sidene? Har lest så mye negativt her inne, at jeg fortsatt er litt usikker. Og de påstår at de er gratis, men er det slik at man kan se og chatte med andre gratis? I så tilfelle, hva er man skal betale abonnement for om det virkelig er slik? Er det noen godt voksne her inne med erfaring fra denne datesiden som vil dele litt erfaringer, hvordan det fungerer og om dere traff noen dere gikk på date med? Takknemlig for alle svar om både gode og dårlige erfaringer Anonymkode: ff0c5...711
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #2 Skrevet 22. mai 2021 Jeg er dame og litt eldre enn deg. Prøvde Sukker for noen år siden med dårlig resultat. Måtte betale for å kunne lese meldinger. Ga opp den siden for fikk liten respons der. Dessuten var mennene der uhøflige og ufine mange ganger. Det reagerte jeg på, selv om det er mye rart på alle datingsider. Tror Sukker egentlig er mer for yngre, men det er jo endel godt voksne der også. Anonymkode: 6c336...14c
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #3 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er dame og litt eldre enn deg. Prøvde Sukker for noen år siden med dårlig resultat. Måtte betale for å kunne lese meldinger. Ga opp den siden for fikk liten respons der. Dessuten var mennene der uhøflige og ufine mange ganger. Det reagerte jeg på, selv om det er mye rart på alle datingsider. Tror Sukker egentlig er mer for yngre, men det er jo endel godt voksne der også. Anonymkode: 6c336...14c Takk for svar Da driver de jo med feil avertering, det står jo at man skal kunne sende meldinger uten å betale. Ufine menn klarer jeg meg uten, men regner med at de finnes på de fleste dateapper. Har du en side du ville anbefale? Anonymkode: ff0c5...711
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #4 Skrevet 22. mai 2021 Jeg tror at Tinder er best og den er gratis. Du kan betale for tilleggsgreier der, men det er ikke verdt pengene Kan være andre sider som er bra også, men de må du nok betale for. Anonymkode: 6c336...14c 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #5 Skrevet 22. mai 2021 På Sukker får du tusen spørsmål, og så blir det opprettet en personlighetsprofil, som kan gi et slags inntrykk av personen. På Tinder er det bare bildene, og kanskje en kort tekst. Men det er på Tinder det store antallet er. Facebook Dating, er også gratis. Bare å prøve seg fram. Vi er de samme pulesjuke tullingene overalt. M51 Anonymkode: 22425...d4a 4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #6 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): På Sukker får du tusen spørsmål, og så blir det opprettet en personlighetsprofil, som kan gi et slags inntrykk av personen. På Tinder er det bare bildene, og kanskje en kort tekst. Men det er på Tinder det store antallet er. Facebook Dating, er også gratis. Bare å prøve seg fram. Vi er de samme pulesjuke tullingene overalt. M51 Anonymkode: 22425...d4a Ok, men hvis det er de samme overalt som på sukker der jeg har fått se bilder.. Hvordan får dere pult som du sier, det var ikke en eneste mann i min aldersgruppe som jeg fant attraktiv der. Blir nok til at jeg dropper hele greiene, ingen vits, bedre å vente til det åpner opp litt og treffe noen jeg faktisk kan bli tiltrukket av. Men takk for ærlig svar Anonymkode: ff0c5...711 4
Forundret.. Skrevet 22. mai 2021 #7 Skrevet 22. mai 2021 Årh!! Jeg trodde tråden handlet om å spise sukker... 🙄 2
Peanut Skrevet 22. mai 2021 #8 Skrevet 22. mai 2021 12 minutter siden, Forundret.. said: Årh!! Jeg trodde tråden handlet om å spise sukker... 🙄 Jeg med 😅 Jeg tenkte, så bra for dem over 45 som kan spise så mye sukker 😍 og så er det om datingsiden Sukker. Akk ja, noe nedtur 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #9 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ok, men hvis det er de samme overalt som på sukker der jeg har fått se bilder.. Hvordan får dere pult som du sier, det var ikke en eneste mann i min aldersgruppe som jeg fant attraktiv der. Blir nok til at jeg dropper hele greiene, ingen vits, bedre å vente til det åpner opp litt og treffe noen jeg faktisk kan bli tiltrukket av. Men takk for ærlig svar Anonymkode: ff0c5...711 Ærlig og ærlig fru Blom, jeg tuller jo litt. Personlig er jeg ikke så mye ute etter å pule. Jeg er på Tinder stort sett for å kjenne på godfølelsen, av at det tikker inn et par likes om dagen. Noen av dem er faktisk fra utrolig flotte kvinner, som jeg aldri hadde turt å prøve meg på irl. Andelen som bare bruker datingapps for å drømme, er nok betydelig. Men gi det nå et lite forsøk da? Anonymkode: 22425...d4a 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #10 Skrevet 23. mai 2021 Forundret.. skrev (8 timer siden): Årh!! Jeg trodde tråden handlet om å spise sukker... 🙄 Jeg tenkte akkurat det samme: «har de funnet ut at sukker er bra for de over 45, da har jeg noe å glede meg til»! Til HI, kan ikke hjelpe deg, men har en god venninne som fant kjærligheten på Sukker for snart 15 år siden (da var hun i 20-åra). De er fortsatt sammen😊 Anonymkode: 3e77a...281 1
Engel Skrevet 23. mai 2021 #11 Skrevet 23. mai 2021 (endret) Jeg er i begynnelsen av 40 årene og har brukt sukker litt. Liker konseptet med matching der du får hjelp til å luke bort de som er helt uaktuelle. Men det er dyrt (om du ikke betaler selv kan du kun kontakte/bli kontaktet av de som har betalt dyreste abonnement), og det er litt begrenset med brukere. Men det er en god del menn i slutten av 40-årene/begynnelsen av 50 der. Jeg møtte en veldig bra mann der. Så det er mulig. Men jeg ender stadig tilbake til Tinder. Fordi der er nesten alle og det er gratis. Og der slipper man helt å bli kontaktet av menn som ikke er interessante. Ulempen der er dårlige profiler, at man vet så godt som ingenting om personen. Det blir mye tidkrevende luking før man finner de som kan være aktuelle. Endret 23. mai 2021 av Engel
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #12 Skrevet 23. mai 2021 Jeg er 42 og var så heldig å finne den store kjærligheten på Sukker. Synes det var en fin mulighet til å bli kjent med hyggelige menn med et oppriktig ønske om å finne en kjæreste. Mange har en utfyllende profil hvor de forteller om seg selv og hva de søker etter. Ble litt kjent og chattet med flere kjekke, hyggelige menn, før jeg traff han jeg ble forelsket i og som nå er kjæresten min. Opplevde å få mange hyggelige og seriøse henvendelser. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle være så heldig å finne kjærligheten på nett, men er evig takknemlig for at jeg tok sjansen. Lykke til med å finne kjærligheten. Anonymkode: 3e677...b6c
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #13 Skrevet 23. mai 2021 Jeg må innrømme at en av årsakene til at jeg er litt tilbakeholden, er det med å på en måte avertere seg selv. Greit nok om jeg hadde vært litt mer stresset etter å treffe noen, men her går det mer i at jeg kjeder meg litt, samtidig som jeg er åpen for forhold også. Det er jo litt kronglete å vite hvem som er singel eller ikke irl. Jeg ser jo en og annen kjekk mann her og der og merker at de titter på meg også, men å si noe, det er noe helt annet. Er vel litt redd for å ta kontakt fordi jeg ikke vet om mannen er singel. Jeg vurderte det en gang, med en jeg utvekslet en del blikk og smil med, utenfor en butikk, men rett før jeg skulle til å gå bort til han, dukket det en morsk dame opp og jagde han inn i bilen (heldigvis får jeg vel si). Hadde vært enklere om menn ikke kikket på andre damer når de allerede hadde en fra før. Så enten får jeg bare kjede meg til det åpner opp og man kan gå ut og treffe noen via hobby, eller på en utepils i sommervarmen.. eller ta sjansen på date app. Blir ikke helt enig med meg selv her, tenker mens jeg skriver, så innlegget blir vel litt rotete. Blir også ganske skeptisk av alle frustrasjonstrådene av de som bruker apper også. Men er jo ganske avslappet i forhold til dette, så ..tja.. Jeg får tenke på det litt til. Vel uansett, takk for alle svarene Anonymkode: ff0c5...711
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #14 Skrevet 24. mai 2021 Jeg fant mannen min på sukker for noen år siden (jeg var 39). Min opplevelse av nettsiden var positiv med hyggelige samtaler med flere menn på min alder og eldre. De yngre ønsket jeg ikke å prate med, da jeg har mine preferanser. Anonymkode: 3e3c7...3ac
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #15 Skrevet 24. mai 2021 Blir nok ikke Tinder, jeg kommer bare til å kløne til det sveipeopplegget tror jeg. Men kanskje sukker, kanskje haha, så vanskelig å bestemme seg da. Anonymkode: ff0c5...711
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå