Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg husker veldig lite fra tiden med nummer en, særlig de første månedene. Hadde ikke særlig rutiner på daglurene før fire, fem måneder. 

Nå har vi en liten klump på snart tre måneder, og jeg begynner å se et mønster. Han har en lur i ni tiden ca en time , og så en usammenhengende soveperiode fra ca 12 til 15, og så en i 17 tiden, før han legger seg igjen 1930 og våkner max 3 ganger for mat frem til 0630. Jeg har den siste uken valgt å legge ham inn på soverommet i 1930 tiden etter å ha tatt på pysj og sånt og heller ta han opp om han ikke vil sove etterpå, men det vil han som regel. Virker som han blir forstyrret om han ligger i stua med oss på kvelden, og det er jo mest fordi jeg synes det er kos..

Er det ikke litt tidlig å legge en baby halv åtte? Er ikke dette veldig mye søvn?  

Når og hvordan begynte dere med søvnrutiner på de små? 

Anonymkode: 4e38e...aeb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres helt normalt ut :) 

Anonymkode: 7a506...11b

• Liker 1
Skrevet

Så lenge han virker våken og kvikk når han ikke sover (altså ingen tegn på sykdom) så er jeg sikker på at alt er greit. Har aldri hørt om en frisk baby som sover for mye 😅

Du har visst bare vært heldig og fått en som har et medfødt godt sovehjerte!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres helt normalt ut. Tror min min sov fire lurer og ble lagt for kvelden rundt kl. 20 i den alderen. 

Anonymkode: 879ee...cf4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min hadde max 3-4 våkentimer i løpet av hele døgnet de første 3 månedene. Hun var frisk, men svært trøtt (!). Var bekymret innimellom fordi hun ofte måtte vekkes for mat.

Anonymkode: 78fa8...b69

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres normalt ut ja! Mitt yngste barn ble stort sett lagt en gang mellom 18:30 og 19:30 i den alderen, og hadde da 3-4 dupper.

Anonymkode: cbcb5...489

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...