Gå til innhold

Snart 4-åring skjemt bort på oppmerksomhet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun leker ikke selv. Maser hele tiden. Og er krevende. Jeg er gravid og konstant utmattet. Hva gjør man, dette går ikke lengden. Er så sykt sliten!

Anonymkode: 2e1cd...8d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er 4.5 og klarer kun leke alene i perioder med eks lego, han vil ha en voksen i nærheten mesteparten av tiden. Det tror jeg er ganske normalt. 

Hvis du er gravid og sliten, er hen nok usikker siden du ikke er som vanlig, og har ekstra behov for nærhet og oppmerksomhet. Har du en partner som kan veie opp med litt ekstra leking mens du får hvilt deg? Så bør du være obs på å gi der du har når du har overskudd, trenger ikke vær herjelek men en bok, sitte og tegne/perle eller en armkrok mens dere ser en film sammen. Det er en krevende overgang for alle å få en til, men viktig å huske at fireåringen er den som ikke har valgt det og som skjønner minst av det som skjer.

Håper formen tar seg litt opp og dere finner en rytme som er god for alle, lykke til ❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får beskjed om å finne på noe eller sitte i sofaen å kjede seg. Det har alle barna mine fått forklart fra de 3 år.

Barnet ditt dør ikke av å bli underholdt og sendt på rommet for å leke eller ta med noen leker ut i stua.

Anonymkode: 117cc...2db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...