pøbelsara Skrevet 22. mai 2021 #1 Skrevet 22. mai 2021 Jeg foreslår at vi stenger tråder om folk som ikke lenger er i rampelyset. Dersom de skulle gjenoppstå som personer som søker offentligheten kan man jo bare opprette en ny tråd? jeg tenker spesielt på tråden om Anne Brith Davidsen. Hun er ikke lenger aktiv, men likevel dras tråden m henne opp med jevne mellomrom. Jeg synes den kan stenges, det er mange rundt henne som sikkert har det bedre ved at tråden om henne ikke stadig vekkes til liv. Og det er jo uansett ikke lov med spekulasjoner i Rampelys/på KG. 6
Måne Rampelyset Skrevet 22. mai 2021 #2 Skrevet 22. mai 2021 Hei, vi avventer litt når kjente folk forlater offentligheten til det har gått noe tid. Tråden om ABD er nå stengt. Måne, admin. 7
pøbelsara Skrevet 22. mai 2021 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2021 Måne Rampelyset skrev (1 time siden): Hei, vi avventer litt når kjente folk forlater offentligheten til det har gått noe tid. Tråden om ABD er nå stengt. Måne, admin. Takk, så fint gjort! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå