Gå til innhold

Hvor lang tid driver man på før sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kjent en fyr i 1 måned, prater sammen hver dag og møtes så ofte vi kan. Begge har barn fra før så det blir ikke så ofte.

Jeg er langt fra klar for noe fysisk, selv om jeg er betatt og nysgjerrig. 

Hvor lang tid er det normalt å bruke før den delen? 

Anonymkode: 47d19...d3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er fullstendig individuelt. 

Du gjør det som passer for deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det fins ingen regler for sånt. Jeg dater i utgangspunktet bare menn jeg er svært fysisk tiltrukket av, fordi alle former for nærhet er viktig for meg og må være tilstede for at jeg skal se poenget med forhold. Jeg ønsker garantert sex første dagen om jeg liker mannen. Om jeg (greier) bremse ting er det bare fordi menn horestempler kvinner så forbannet for å ha en seksualitet eller at jeg ombestemte meg fordi han ikke gjorde godt inntrykk. 

Anonymkode: 5e464...9c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen har sex på første date, andre har ikke sex før etter at de har giftet seg. Begge deler er normalt.

Anonymkode: f6e10...07f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig forskjellig men for min del er jeg klar for noe mer fysisk etter ca 1 måned.

Anonymkode: c20a1...b56

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det fins ingen regler for sånt. Jeg dater i utgangspunktet bare menn jeg er svært fysisk tiltrukket av, fordi alle former for nærhet er viktig for meg og må være tilstede for at jeg skal se poenget med forhold. Jeg ønsker garantert sex første dagen om jeg liker mannen. Om jeg (greier) bremse ting er det bare fordi menn horestempler kvinner så forbannet for å ha en seksualitet eller at jeg ombestemte meg fordi han ikke gjorde godt inntrykk. 

Jeg er veldig tiltrukket av han, merker det i hele kroppen så fort han er rundt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Veldig forskjellig men for min del er jeg klar for noe mer fysisk etter ca 1 måned.

Han presser meg ikke på noen måte. Vi har ikke en gang kysset, men vi prater litt rundt dette. Snapper litt og har en slik tone. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er veldig tiltrukket av han, merker det i hele kroppen så fort han er rundt. 

Hvorfor er du langt fra klar for noe fysisk da? I så fall virker det jo som du selv har noen andre kriterier som må være oppfylt, slik at det vil være lite relevant når andre mener det er normalt å bli fysiske. 

AnonymBruker
Skrevet
Anonym90059005 skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er du langt fra klar for noe fysisk da? I så fall virker det jo som du selv har noen andre kriterier som må være oppfylt, slik at det vil være lite relevant når andre mener det er normalt å bli fysiske. 

Fordi jeg er ekstremt sjenert. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han presser meg ikke på noen måte. Vi har ikke en gang kysset, men vi prater litt rundt dette. Snapper litt og har en slik tone. 

Oi, ikke kysset ennå. Jeg liker å teste ut kyssing litt tidlig siden det er viktig for min tenning. Ønsker ikke å bli for godt kjent og være masse samme og så finne ut at vi ikke matcher så godt seksuelt. Derfor tar nok jeg litt initiativ jeg også når jeg dater.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fordi jeg er ekstremt sjenert. 

Er det bare på dette området denne blygheten gjør seg gjeldende eller dominerer det flere sider av livet ditt? Høres litt voldsomt ut av blyghet er det som bremser deg fra sex i voksen alder. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det bare på dette området denne blygheten gjør seg gjeldende eller dominerer det flere sider av livet ditt? Høres litt voldsomt ut av blyghet er det som bremser deg fra sex i voksen alder. 

Har bare møttes 3 ganger på en måned, men prater sammen hver dag. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har bare møttes 3 ganger på en måned, men prater sammen hver dag. 

Åja, skjønner. Det var jo ikke mye i det hele tatt. Ser ingen grunner til at å stresse sex når du bare har truffet han 3 ganger. Da kan du fint drøye..

Skrevet

Først tenkte at en måned var veldig lenge å vente, men siden det kun har vært tre treff så blir det litt annerledes. Det kommer jo an på hvor dere har møttes også. Synes det er rarere at det ikke har blitt noe kyss siden kjemien tydeligvis er tilstede. Dere er kanskje begge sjenerte? Det løsner når det løsner:)

AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (1 time siden):

Først tenkte at en måned var veldig lenge å vente, men siden det kun har vært tre treff så blir det litt annerledes. Det kommer jo an på hvor dere har møttes også. Synes det er rarere at det ikke har blitt noe kyss siden kjemien tydeligvis er tilstede. Dere er kanskje begge sjenerte? Det løsner når det løsner:)

Ja, vi er det begge to. Syns det er veldig vanskelig. 

AnonymBruker
Skrevet

For meg er sex viktig, så å vente så alt for lenge hadde jeg ikke gjort. Innen en mnd bør det ha begynnt å være aktuelt. Hadde sex før 2 uker med han jeg er med nå (date 3). Greit å sjekke ut sexen før det blir for mye følelser i tilfelle det ikke funker i det hele tatt (jada første gangen kan være klønete å rart osv men man får nå en viss følelse av kjemi)

Anonymkode: 98f6a...021

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...