AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #1 Skrevet 22. mai 2021 ett til hverdags, ett til trening og ett til regn liksom eller er det vanlig å ha bare 1 par? Anonymkode: d63d4...b5d
Kenelz Skrevet 22. mai 2021 #2 Skrevet 22. mai 2021 Har flere til hver anledning. Grunn: Tilfelle de blir våte, ødelagte, skitne, passer ikke til stilen, ubehagelige, osv.
Fjollefyr Skrevet 22. mai 2021 #3 Skrevet 22. mai 2021 Vil si at det er vanlig med flere par sko. Sko til diverse værforhold,anledning og gjøremål. Jeg har rundt 15 par.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #4 Skrevet 22. mai 2021 Jeg hadde for ti år siden altfor mange par sko. Etter hvert som de ble utslitte og jeg kastet dem valgte jeg å ikke kjøpe nye før jeg faktisk hadde behov for det. Nå har jeg tre par vintersko (et penere par med hæler, et som går til allslags vær og et par som er helt standard, et par støvler, et par joggesko til turbruk, et par sneakers til hverdagbruk, et par tøfler, et oar crocs og tre par sandaler jeg bruker når det er varmt. Av pensko har jeg fem ulike par i ulike farger og stiler. Synes det er passe. Er glad jeg har mer enn halvert skosamlingen jeg en gang hadde. Anonymkode: fdc12...0f2 1
Daria Skrevet 22. mai 2021 #5 Skrevet 22. mai 2021 Jeg har mange... Til forskjellige anledninger, forskjellig vær, forskjellige årstider og ikke minst til forskjellige antrekk. De fleste typer sko jeg har, har jeg i flere farger og varianter.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #6 Skrevet 22. mai 2021 Jeg har flere. Det som passer antrekket. Anonymkode: b7e27...614
skreppamedleppa Skrevet 22. mai 2021 #7 Skrevet 22. mai 2021 Sko, aner ikke hvor mange jeg har men en del.. 3 par tur/fjellsko, 2 par joggesko, mangen boots, en del sneekers, 2-3 høyhælte, en del sandaler, noen tøysko.. noen fargerike, noen ensfarget, vinter, sommer sko. Liker å variere it ifra antrekk, vær etc
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #8 Skrevet 22. mai 2021 Jeg har veldig mange sko, men det henger litt sammen med at jeg jobbet i flere år på en skobutikk og elsker sko 👠🥾👡👟🩴👢 noen andre her som meg? Nå skal jeg kose meg med å ramse opp alle skoene jeg har og samtidig glede meg til å bruke dem 😋 : Har sorte høst-skoletter i skinn med tykk, semitynn og lav hæl, to par litt pene lave sommer-sandaler med reim, birkenstocks tre par: ett par badesko, ett til hage/sommerchill og ett som er litt casual pene, to par flip-flops, tre par pen-sandaler med litt høyere hæl (lyse og mørke), seilersko, tre par sommersko med kilehæl i ulike materialer og farger, flere ulike varianter av sorte pumps med høye hæler, fire par sneakers i ulike farger, vans, et par platåsko i sort fløyel, et par platåsko i lys beige, sorte ”dressko”, et par platåsandaler, joggesko, fjellsko, gummistøvler, et par lysegrå uggs, to par timberland vintersko i ulike varianter, timberland høstsko i semsket skinn, fem par tøfler, converse, Hahah... jeg tror thats it. Har mange andre par liggende som jeg skal gi bort også fordi de ikke brukes lenger 😇 Anonymkode: 9a342...e44
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #9 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har veldig mange sko, men det henger litt sammen med at jeg jobbet i flere år på en skobutikk og elsker sko 👠🥾👡👟🩴👢 noen andre her som meg? Nå skal jeg kose meg med å ramse opp alle skoene jeg har og samtidig glede meg til å bruke dem 😋 : Har sorte høst-skoletter i skinn med tykk, semitynn og lav hæl, to par litt pene lave sommer-sandaler med reim, birkenstocks tre par: ett par badesko, ett til hage/sommerchill og ett som er litt casual pene, to par flip-flops, tre par pen-sandaler med litt høyere hæl (lyse og mørke), seilersko, tre par sommersko med kilehæl i ulike materialer og farger, flere ulike varianter av sorte pumps med høye hæler, fire par sneakers i ulike farger, vans, et par platåsko i sort fløyel, et par platåsko i lys beige, sorte ”dressko”, et par platåsandaler, joggesko, fjellsko, gummistøvler, et par lysegrå uggs, to par timberland vintersko i ulike varianter, timberland høstsko i semsket skinn, fem par tøfler, converse, Hahah... jeg tror thats it. Har mange andre par liggende som jeg skal gi bort også fordi de ikke brukes lenger 😇 Anonymkode: 9a342...e44 Nei synes det er sløsing, vil bruke pengene mind på noe som skaper verdi, ikke noe jeg kaster eller gir bort etter et par år. Anonymkode: 7537e...8cd 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #10 Skrevet 22. mai 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nei synes det er sløsing, vil bruke pengene mind på noe som skaper verdi, ikke noe jeg kaster eller gir bort etter et par år. Anonymkode: 7537e...8cd Ja det kan man nok si, samtidig blir det jo en "hobby" og man samler det jo opp over flere år. For meg så er det en verdi i å føle meg fin når jeg skal steder eller fin i hverdagen. Det skaper gode minner for min del fordi det er en del av "stemningen" man husker. At man følte seg fresh! Også tenker jeg at så lenge man er god på å bruke det man har aktivt så det ikke støver ned så må det være greit 🙃 Forsøker å variere mye så det blir brukt Anonymkode: 9a342...e44 2
sicario Skrevet 22. mai 2021 #11 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): ett til hverdags, ett til trening og ett til regn liksom eller er det vanlig å ha bare 1 par? Anonymkode: d63d4...b5d Hvor mange som er vanlig aner jeg ikke. tipper jeg har litt fler en gjennomsittet, Men er ikke sikker. Til trening så har jeg, 1 par styrkeløftsko. 2 par til løping på mølle eller asfalt. 2 par til løping i terreng/alpinbakkeløping. Fjell/tursko har jeg 5 par. pensko/dress har jeg 2 par. resten som ikke er til noe spesifikt formål, ca 15 par. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #12 Skrevet 22. mai 2021 Jeg har mange sko - aner ikke hvor mange. Fjellsko, hikingsko, joggesko, innetreningsko, piggsko, sneakers, boots, pumps, sandaler, støvler, støvletter osv. Ulike farge, hælhøyde osv. Anonymkode: 8068f...747
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #13 Skrevet 22. mai 2021 Har vel 2 par flate sommersko, 3 par som kan brukes til trening, tur eller til jeans, to med høy hel, to par sommersandaler høy og flat, vinterstøvletter og skoletter. Og ski og slalåmstøvler da. Tror det er alt. Anonymkode: 17725...43f 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #14 Skrevet 22. mai 2021 Jeg har 2 par hverdagssko, 1 par støvler, et par vanntette "fjellsko", 1 par birckenstock sandaler, 1 par pumps, 1 par loafers (bruker 1 gang i året eller mindre, de er dritkule men jeg blir sjelden invitert til ting), og 4-5 par sinnsyke høyhæla platåsko fra jeg var i tidlig 20årene, klarer ikke gi slipp på the golden days😂 og 1 par "uggs" fra only, drittkvalitet, men greie til når hunden må ut og tisse en vinterkveld. Syns det er en grei kvantitet. Moren min har over 200 par, jeg talte 112 par for 10 år siden, og vet de har doblet seg. Hun kaster aldri noe og kjøper masse dritt, hoarder som faen da hun har traume fra barndommen. Så selger hun de hun ikke bruker en gang i blant, for så å kjøpe flere nye par. Høyst unødvendig. Anonymkode: d1dfc...ba7
Minitroll Skrevet 22. mai 2021 #15 Skrevet 22. mai 2021 4 par joggesko ( ett er til jobb). 2 par til fest 1 par tursko 1 par støvler 1 loafers 1 par ankelstøvletter 1 par badesko (elsker de) 1 par tøfler 1 par pappa-sandaler
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #16 Skrevet 22. mai 2021 Minitroll skrev (18 minutter siden): 4 par joggesko ( ett er til jobb). 2 par til fest 1 par tursko 1 par støvler 1 loafers 1 par ankelstøvletter 1 par badesko (elsker de) 1 par tøfler 1 par pappa-sandaler Hva er pappa sandaler? Anonymkode: 2c43b...d2d
Minitroll Skrevet 22. mai 2021 #17 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er pappa sandaler? Anonymkode: 2c43b...d2d Litt sånne typiske sandaler som fedre går med sokker inni. Het trend i år.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #18 Skrevet 22. mai 2021 Tørr ikke telle, men har vel rundt 70 par...elsker sko! Guttungen 25 par kanskje. Alt er jo ikke nytt, men vi kjøper vel kanskje 10 par hver i året. Anonymkode: bb1b5...031 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #19 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): ett til hverdags, ett til trening og ett til regn liksom eller er det vanlig å ha bare 1 par? Anonymkode: d63d4...b5d Min kjæreste har kun gått med to par sko siden jeg ble kjent med han siste året. Ene er sandaler på sommeren og ett par skinnsko. Det er i hvert fall for lite. Han har veldig dårlig økonomi. Anonymkode: 05328...cf0
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #20 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min kjæreste har kun gått med to par sko siden jeg ble kjent med han siste året. Ene er sandaler på sommeren og ett par skinnsko. Det er i hvert fall for lite. Han har veldig dårlig økonomi. Anonymkode: 05328...cf0 Trener han aldri eller går tur i fjellet? Anonymkode: 8068f...747 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå