Gå til innhold

Fikk du en bra fantasi oppfyllt, eller sliter du med skam...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skjemmes fordi jeg vil oppleve mer...jeg tenker ikke på annet nesten...hadde eksen å snakke med, men er så redd han egentlig ikke respekterer meg mer uansett om han sier han støttet det 100% og sier at jeg må få bestemme selv over min kropp. 

Jeg vil bli sett av menn på pub...sette meg med dem og bli spandert på og spørre den jeg finner tonen med om jeg kan få lov å bli brukt seksuelt ...på et hotellrom, det var det som skjedde for 4 år siden.. det var helt magisk å bli så totalt tilfredsstillt av alle 5...på 5 forskjellige måter...og jeg tryglet de om å få spruten inni meg av alle..   Jeg våkna opp og hadde mista klær....men hadde tightsen og overdelen å gå hjem i... husket mer og mer og jeg gikk hjem og ringte han jeg var date til og sa jeg trengte å komme å være der... 

Jeg blir å gjøre det i kveld...eller i løpet av de neste tre kveldene... alt er klart...har øvd på noe og vil være flink for dem alle.. jeg har snakket med to andre jeg ter som liker å bli gangbanged..  og mitt forbilde er Cody Lane... 

Andre som har gjort dette og tennes av mye eldre menn som gjør seg ferdig etter tur og som liker å få alle spruter inni skjelden? Jeg vil bli brukt hardt...tenner på det å bli dasket på rumpa, midt på kjønnet, på pappa, på ansiktet...dratt i håret og ikke minst så må de bruke kvelertak rundt halsen...  jeg er så skamfull, men blir ikke å la det stoppe meg..

Anonymkode: be880...d4c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hot fantasi. Nyt den uten å skjemmes, men pass deg for kjønnssykdommer. 

Regner med dette er avklart med eventuell kjæreste/samboer.

Anonymkode: 70ac9...7cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.5.2021 den 23.02):

Hot fantasi. Nyt den uten å skjemmes, men pass deg for kjønnssykdommer. 

Regner med dette er avklart med eventuell kjæreste/samboer.

Hun har kun en ex står det, så regner med hun er singel pr nå.

Endret av stav
.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Exkona mi hadde samme kick, men for henne var det sværtunge gutter det dreide seg om og at jeg så på uten at de visste det, filma flere ganger men vi var enige om at alt skulle slettes for noen år siden.

Anonymkode: 1d52f...c4a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Exkona mi hadde samme kick, men for henne var det sværtunge gutter det dreide seg om og at jeg så på uten at de visste det, filma flere ganger men vi var enige om at alt skulle slettes for noen år siden.

Deilig lesning for en "cuckold light" :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vil også bli brukt, at flere ønsker at jeg skal få orgasme etter orgasme samtidig som de nyter kroppen min, bruker meg som de ønsker og irettesetter meg når jeg ikke gjør som de sier. 

Anonymkode: e9702...6de

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg vil også bli brukt slik av kvinner, men jeg er mann 

Anonymkode: 520c1...3df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Deilig lesning for en "cuckold light" :sengekos:

Ja ikke sant, det var virkelig noe å bli kåt av spesielt en gang hun hadde fireunggutter  og det foregikkute i naturen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...