AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #1 Skrevet 22. mai 2021 Jeg solgte noe på finn, og har sendt varen. Kjøper vippset meg på onsdag. Det står bekreftet på vipps at jeg har mottatt penger fra henne. Men de har ikke kommet på konto. Er det mulig å stoppe en betaling man har gjort på vipps? Kan jeg ha blitt lurt? Vet det kan ta et døgn-ish før pengene er på konto - men 3 dager og fortsatt ikke fått pengene. Er det bare treghet i systemet? For jeg har solgt flere ting - og de som har vippset meg torsdag og fredag -de pengene har kommet inn -men ikke fra denne kjøperen. Noen som vet om hun kan ha reversert denne betalingen? Anonymkode: a1fed...80f
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #2 Skrevet 22. mai 2021 Har hun skrevet summen eller har du mottatt melding på dette. Vips penger skal komme inn med en gang. Anonymkode: 3dea7...1a9
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #3 Skrevet 22. mai 2021 Er det sendt fra kortnummer og ikke kontonummer, så kan det ta 3-5 virkedager Anonymkode: 0b42c...c6a 10
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #4 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg solgte noe på finn, og har sendt varen. Kjøper vippset meg på onsdag. Det står bekreftet på vipps at jeg har mottatt penger fra henne. Men de har ikke kommet på konto. Er det mulig å stoppe en betaling man har gjort på vipps? Kan jeg ha blitt lurt? Vet det kan ta et døgn-ish før pengene er på konto - men 3 dager og fortsatt ikke fått pengene. Er det bare treghet i systemet? For jeg har solgt flere ting - og de som har vippset meg torsdag og fredag -de pengene har kommet inn -men ikke fra denne kjøperen. Noen som vet om hun kan ha reversert denne betalingen? Anonymkode: a1fed...80f Tar som andre har nevnt noen dager om pengene kommer fra kortnummer og ikke konto. Du burde ha dem på mandag. Anonymkode: d49fd...913 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #5 Skrevet 22. mai 2021 Kan ta noen dager. Ingen måte å stoppe hvis betalingen har blitt godkjent. De reserveres umiddelbart fra senders konto. Anonymkode: 24e6b...437 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #6 Skrevet 22. mai 2021 Vet ikke om det er via kontonr eller kort. Men det står jo at hun har vippset meg -så da håper jeg det kommer inn til uka. Litt stressa da dette var 2 dyre designting som flere ville kjøpe. Kjipt å bli svindlet.. Men takk for svar! Anonymkode: a1fed...80f
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #7 Skrevet 22. mai 2021 Kommer nok mandag. Bare vær tålmodig. Anonymkode: 09c3c...fe7 1
bundaberg Skrevet 22. mai 2021 #8 Skrevet 22. mai 2021 Mandag er helligdag. Neste virkedag er tirsdag. 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #9 Skrevet 22. mai 2021 bundaberg skrev (Akkurat nå): Mandag er helligdag. Neste virkedag er tirsdag. Ooops, ja, det glemte jeg Anonymkode: d49fd...913 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #10 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vet ikke om det er via kontonr eller kort. Men det står jo at hun har vippset meg -så da håper jeg det kommer inn til uka. Litt stressa da dette var 2 dyre designting som flere ville kjøpe. Kjipt å bli svindlet.. Men takk for svar! Anonymkode: a1fed...80f Du har nok ikke blitt svindlet. Vipps er en forenklet måte å gjøre vanlig bankoverføring på og tar dermed tid. Anonymkode: 24e6b...437 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #11 Skrevet 23. mai 2021 Vet om de som ikke har straks-overføring på Vipps. Som ikke har sånn ‘avtale’ med banken eller Vipps, eller hva det er. Det fungerer som vanlig bankoverføring hvor det tar litt tid. Anonymkode: 83c60...0fe
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #12 Skrevet 23. mai 2021 Vedkommende bruker sikkert kredittkort til vipps og da tar det ca 3 virkedager før du får dem. De er reservert hos vedkommende, og sålenge du har fått bekreftelse på vipps så kommer pengene mest sannsynlig på tirsdag. Anonymkode: 8a356...f71 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #13 Skrevet 23. mai 2021 18 hours ago, AnonymBruker said: Jeg solgte noe på finn, og har sendt varen. Kjøper vippset meg på onsdag. Det står bekreftet på vipps at jeg har mottatt penger fra henne. Men de har ikke kommet på konto. Er det mulig å stoppe en betaling man har gjort på vipps? Kan jeg ha blitt lurt? Vet det kan ta et døgn-ish før pengene er på konto - men 3 dager og fortsatt ikke fått pengene. Er det bare treghet i systemet? For jeg har solgt flere ting - og de som har vippset meg torsdag og fredag -de pengene har kommet inn -men ikke fra denne kjøperen. Noen som vet om hun kan ha reversert denne betalingen? Anonymkode: a1fed...80f Så lenge du har fått melding i din vipps, så kan ikke sender trekke pengene tilbake. Bekreftet av kundesenter hos vipps til meg. Anonymkode: 7d2c6...0f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå