Gå til innhold

kjønnsvorter

Gjest gjest

Anbefalte innlegg

jeg lurer på hvordan fjerne disse?MÅ man til legen??eller kan man kjøpe noe på apoteket eller er det mulig å fjerne de på en annen måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du må til legen! Legen pensler de med et eller annet som får de til å forsvinne. Mulig de kan forsvinne av seg selv også, men jeg anbefaler absolutt å gå til legen! Har du fått kjønnsvorter, kan det hende du har dratt på deg noe annet også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært til legen, fikk pensleguffe, men de er ikke borte, snarere tvert i mot. Jeg er nå henvist til gynekolog, så får vi se hva som skjer videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du bør gå til legen ja...for er vist endel forskjellige ting som ligner på kjønnsvorter, trenger ikke å være kjønnsvorter... + kan være litt farlig for oss kvinner hvis vi går med det lenge..livmorhalskreft...men det skal nok endel til. jeg hadde kjønnsvorter en gang trodde jeg, men legen sa at hun ikke trodde det var det, var mer som vanlige vorter sa hun!? jeg skjønte ingenting..fikk ikke noe for det heller å de forsvant bare ettervert...tror kanskje hun var litt rar hun legen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...