AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #3 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Nei Anonymkode: fa821...e03 Sikker? 🙃 Anonymkode: 8aa4d...d6d
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #4 Skrevet 22. mai 2021 Ingenting får tuppene til å vokse sammen igjen. De må klippes. Anonymkode: ce9e5...c81 7
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #6 Skrevet 22. mai 2021 Ingenting kan fikse slitte tupper. Hår er dødt, det eneste du kan gjøre er å klippe tuppene så det ikke fliser seg oppover og gjør at håret ditt begynner å knekke av. Anonymkode: 854cd...1a3 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #7 Skrevet 22. mai 2021 Joda. Men man må forstå at ingen produkt klarer lime sammen de tuppene som allerede har splittet seg. Men det skjønner jo de fleste.. produkter for dette HINDRER slitte tupper. Om man har slitte tupper, så fungerer slike produkter med å stoppe prosessen med at de slitte tuppene spiser seg oppover, og det hindrer slitte tupper oppstå i første omgang. Så jo, det fungerer, om man faktisk skjønner hva produktet gjør. Det aller beste er å klippe av slitte tupper, og bruke et produkt for at slitte tupper ikke skal oppstå. At man tar vare på håret, rett og slett. Og er det slitte tupper som er problematikken generelt, så fungerer slitte tupper produkter. Jeg har god erfaring med Redken extreme anti snap. Anonymkode: 88bba...81d
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #8 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Joda. Men man må forstå at ingen produkt klarer lime sammen de tuppene som allerede har splittet seg. Men det skjønner jo de fleste.. produkter for dette HINDRER slitte tupper. Om man har slitte tupper, så fungerer slike produkter med å stoppe prosessen med at de slitte tuppene spiser seg oppover, og det hindrer slitte tupper oppstå i første omgang. Så jo, det fungerer, om man faktisk skjønner hva produktet gjør. Det aller beste er å klippe av slitte tupper, og bruke et produkt for at slitte tupper ikke skal oppstå. At man tar vare på håret, rett og slett. Og er det slitte tupper som er problematikken generelt, så fungerer slitte tupper produkter. Jeg har god erfaring med Redken extreme anti snap. Anonymkode: 88bba...81d Det var jo selvfølgelig det jeg mente. Hindre! ☺️ Anonymkode: 8aa4d...d6d 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #9 Skrevet 23. mai 2021 Ja, Redken anti snap❤️ Anonymkode: dd092...c26 1
Korres Skrevet 23. mai 2021 #11 Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): 🤔 Anonymkode: 8aa4d...d6d Er tuppene splittet eller knekt kan de aldri reverseres fra det. Men fuktighet kan gjøre at de føles mykere og mindre tørre, men de vil bli mer splittet og knekt oppover i håret frem til de blir klippet av. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #12 Skrevet 23. mai 2021 Som mange allerede har sagt, ingenting kan reparere flisete hårtupper. Inntil du får klippet dem bort hjelper det med litt olje i tuppene, da ser ikke håret så slitt ut 😊 Anonymkode: 50bf9...f05
Iia Skrevet 23. mai 2021 #13 Skrevet 23. mai 2021 Joico defend damage protective shield har hjulpet veldig for meg.
Djungelvrål Skrevet 23. mai 2021 #14 Skrevet 23. mai 2021 Kurer og slikt er ren kosmetikk for håret. Får det bare til å se bedre ut. Blir som å lime en negl, den er fremdeles knukket. Hår og negler er bygd av det samme. Keratin. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #15 Skrevet 23. mai 2021 Håroljer som inneholder mye silikon glatter ut "limer" splittene sammen så det ser penere ut, men fikser dem ikke. Men det ser jo bedre ut! 😄 Anonymkode: 034f1...162
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #16 Skrevet 23. mai 2021 Stuss tuppene en cm hver 3.måned, så unngår du problemet med slitte tupper som ender med at hele håret fliser seg. Anonymkode: f6b45...e38
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #17 Skrevet 23. mai 2021 K18 er en mirakelkur! Koster litt, men verdt hver krone spør du meg. Føles som den faktisk reparerer. Ellers liker jeg Olaplex, og bruker alltid Redken Anti snap. Men viktigste er å stusse jevnlig og minst mulig bruk av varmeverktøy, og bruk da alltid varmebeskyttende spray. Amika the wizard detangling primer er helt fantastisk, den er litt oljete så du får glans og den gjør splitte tupper mindre synlig. Bruk lite og bare i tuppene, håret blir tung og fett ellers. Ellers bruker jeg litt oljer og kremer i tuppene for å skjule flisene litt og for styling, liker Bumble&Bumble brilliantine som markerer krøller om du har det, den deler liksom opp håret litt. Vanskelig å forklare. Men jeg har iallfall overbleket og jævlig hår som ser ut som en høysåte når det ikke er brukt noe, men som en sjamporeklame etter riktige produkter Anonymkode: 3af41...162
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå