AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #1 Skrevet 22. mai 2021 Jeg forstår at studentene som bor i utlandet har vanskeligheter med å betale et opphold på karantenehotell. Det er riktig av regjeringen og ikke ekskludere dem på en unntaksliste over hvem som slipper dette. Når dette er sagt, så studentene som opplever har det ikke vanskelig i det hele tatt i forhold til mange andre. Alle de andre har det også vanskelig. Dere er vel enige at studentene som studere i f.eks. India ikke skal slippe karantenehotell? Anonymkode: ee4df...24d 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #2 Skrevet 22. mai 2021 Helt enig i at man ikke skal slippe karantenehotell hvis man ikke reiser inn fra et land med mye smitte. Ja, det er kjipt å betale sånt selv, men dette visste de når de dro ned igjen for semesteret. De aller fleste jeg vet om som har studert utenlands, har blitt tilbudt å gjøre det digital nettopp pga korona-situasjonen. De har altså gått på universitet i England, Australia osv, men valgt å heller ha undervisningen digitalt hjemme i Norge. Anonymkode: 26735...88d 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #3 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Helt enig i at man ikke skal slippe karantenehotell hvis man ikke reiser inn fra et land med mye smitte. Ja, det er kjipt å betale sånt selv, men dette visste de når de dro ned igjen for semesteret. De aller fleste jeg vet om som har studert utenlands, har blitt tilbudt å gjøre det digital nettopp pga korona-situasjonen. De har altså gått på universitet i England, Australia osv, men valgt å heller ha undervisningen digitalt hjemme i Norge. Anonymkode: 26735...88d Jeg er helt enig med deg. Det hjelper ikke å gråte på TV for å få viljen sin. Anonymkode: ee4df...24d
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #4 Skrevet 22. mai 2021 Når du absolutt skal dra til utlandet for å studere nå så vet du hva konsekvensen er. Her har ingen tatt praksis i utlandet på grunn av korona (usikker på om vi i det hele tatt hadde fått lov). Anonymkode: 8895d...04e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå