Gå til innhold

Syntes han sier så turn off ting?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når han drikker og vi er flere. Jeg føler vel at han skryter og syntes det er «kult», men vi er i 30 årene og ikke tenårene.

Han har alt jeg ser etter ellers, men dette syntes jeg er så avvennende at jeg ikke får lyst til å ta det videre.

Ting han har sagt:

At han tidligere ofte har sendt penis bilde til damer.

Nevnte en gang ei jeg kjenner sugde han i en bil!

Fortalte om et «strikk» han fikk av ei jente da de badet i boblebad sammen og hun ville «sjekke hvordan han var nedentil..

Altså, jeg vet alle har en seksuell fortid, jeg har også det, men jeg sitter jo ikke sånn og snakker foran en jeg er interessert i?! Eller noen i det hele tatt..

Anonymkode: 861d9...907

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han mangler sosiale antenner om han sitter å skryter av sånne ting til en date. Hadde vært fullstendig dealbreaker, 

Anonymkode: e93b2...ae0

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Det mangler noe oppi knotten. Han kan sikkert bli opphisset av den type garderobeprat, og dermed tror han at det virker på deg også.  Litt som å sende penisbilder. 

Anonymkode: 86aa8...e7d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Virker som han prøver å kompensere for lavt selvbilde og tror at dette er noe andre blir imponert av. Hvordan er han egentlig ellers når han sier slike ting? Får jo inntrykk av at han mangler innsikt i hva kvinner liker og blir tiltrukket av og hva andre menn syns er imponerende. 

Anonymkode: e9f84...f8e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fullstendig mangel på sosiale antenner. Han har ikke forstått at sånt er gøy å prate om med gutta i tenårene, men når man har passert 25 er det bare pinlig. Jeg ville prøvd å si det til han på en pen måte. Hvis han ikke tar det til seg så ja.... Gidder du leve med en sånn mann?

Anonymkode: 8bf09...ac1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner godt at du synes den slags prat er turn-off, ja. Kjente at det skrumpet inn og ble ørken der nede bare av å lese det  du beskrev.

Anonymkode: 69150...7fb

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Fullstendig mangel på sosiale antenner. Han har ikke forstått at sånt er gøy å prate om med gutta i tenårene, men når man har passert 25 er det bare pinlig. Jeg ville prøvd å si det til han på en pen måte. Hvis han ikke tar det til seg så ja.... Gidder du leve med en sånn mann?

Anonymkode: 8bf09...ac1

Vi er ikke sammen, får liksom ikke lyst til å ta det videre når han snakker sånn. Syntes det er så turn også selv om alt det andre er på plass.

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Vi er ikke sammen, får liksom ikke lyst til å ta det videre når han snakker sånn. Syntes det er så turn også selv om alt det andre er på plass.

Ts

Tror neppe han er mannen for deg (eller noen?). Han høres lett tilbakestående ut.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Fortalte om et «strikk» han fikk av ei jente da de badet i boblebad sammen og hun ville «sjekke hvordan han var nedentil..

Hva betyr dette?

Anonymkode: cf747...c38

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Når han drikker og vi er flere. Jeg føler vel at han skryter og syntes det er «kult», men vi er i 30 årene og ikke tenårene.

Han har alt jeg ser etter ellers, men dette syntes jeg er så avvennende at jeg ikke får lyst til å ta det videre.

Ting han har sagt:

Altså, jeg vet alle har en seksuell fortid, jeg har også det, men jeg sitter jo ikke sånn og snakker foran en jeg er interessert i?! Eller noen i det hele tatt..

Siden han oppfører seg hjernedødt når dere drikker, kan vi vel utelate lav selvtillit? Da står vi vel dessverre tilbake med lav intelligens....og enda lavere sosial intelligens..  Noe du ønsker for barna dine?

AnonymBruker
Skrevet

Min har vært litt sånn, men ikke like ille som det du beskriver. Mer at han kunne finne på å snakke om hvordan alle jenter kan squirte når man bare vet hvordan det skal gjøres Man blir jo satt ut . Eller i en samtale om aldersforskjell hvor det ble nevnt at ingen attenåringen har lyst på menn i tredveårene, så gjorde han det klart at det finnes unntak, hvor det hørtes ut som han har opplevd det. 

Takk liksom, jeg har ikke behov for å høre om alle andre erobringer har likt eller gjort eller ønsket, særlig ikke med vennegjengen sittende rundt oss.

Jeg ga ham beskjed om at slikt prat synes jeg ikke noe om fordi det føles respektløst ovenfor meg, men jeg åpnet for en dialog om det i stedet for å være sint. Jeg spurte hvordan han ville føltes om jeg nevnte egne erfaringer foran hans venner (og jeg sørget for å nevne noen lignende eksempler som jeg visst kunne gnage litt på ham) og han sa at han absolutt ikke hadde likt det. Så da sluttet han.

Min mann er definitivt en av disse som må oppleve det selv for å forstå, men heldigvis har jeg skjønt at hvis jeg snakker ham gjennom det, så kan han forestille seg det motsatte scenarioet. På den måten forstår han hvordan det føles og tar hensyn til det i etterkant. På alle andre måter er han verdens beste, så jeg er glad for at jeg gav ham en sjanse.

Kanskje det kan fungere for deg også?

Anonymkode: 1b2be...6e4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hva betyr dette?

Anonymkode: cf747...c38

Han fortalte om et hårstrikk han fikk av henne til å ha rundt penisen, så egentlig hadde han penisring, mente han..

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ting han har sagt:

Vel, er jo bare å humoristisk si at disse damerne hadde nok foretrukket at det der ble mellom dem. 

Skrevet

Jesus, det der er maks umodent og avtennende 

• Liker 2
Skrevet
O.G. skrev (14 minutter siden):

Vel, er jo bare å humoristisk si at disse damerne hadde nok foretrukket at det der ble mellom dem. 

Enig med deg, og samtidig hadde jeg blitt litt forsiktig med å både si og gjøre ting med denne mannen fordi han fint kan si det videre til hvem som helst. 

Skrevet
Polly Ester skrev (10 timer siden):

Enig med deg, og samtidig hadde jeg blitt litt forsiktig med å både si og gjøre ting med denne mannen fordi han fint kan si det videre til hvem som helst. 

Enig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...