AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #1 Skrevet 22. mai 2021 Har en kresen liten baby på 10 måneder som stort sett kun liker frukt. Middag er helt uaktuelt - både kjøpeferdig og hjemmelaget. Smoothie går ned på høykant og jeg tenkte derfor jeg kan prøve å gjemme litt grønnsaker i disse. Hvilke grønnsaker som ikke gir for dominerende smak har dere med kresne babyer hatt suksess med? Har kun testet avokado i smoothie hittil og det går ned. Anonymkode: 7d434...6dc
Fhuzzy Skrevet 22. mai 2021 #2 Skrevet 22. mai 2021 Jeg pleier å gjemme både spinat, avokado, brokkoli og gulrot i smoothie til min kresne samboer! 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #3 Skrevet 22. mai 2021 Blomkål smaker ikkenoe så det funker fint. I tillegg til det de over nevner. kan også ha en eggeplomme i, så får du enda mer næring. Anonymkode: d1f22...dc6
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #5 Skrevet 22. mai 2021 Fhuzzy skrev (52 minutter siden): Jeg pleier å gjemme både spinat, avokado, brokkoli og gulrot i smoothie til min kresne samboer! AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Blomkål smaker ikkenoe så det funker fint. I tillegg til det de over nevner. kan også ha en eggeplomme i, så får du enda mer næring. Anonymkode: d1f22...dc6 Takk for tips! Spinat skal de vel helst ikke spise før de er ett år grunnet nitratinnholdet. Jeg kan forsøke med blomkål. Koker dere den eller har den i rå? Jeg ser for meg at jeg kun kan bruke stilken da selve buketten vil gi klumper? (Som er helt krise 🙄) Gulrotmos er «no go», men kanskje bittelitt kan fungere. Vi har ikke testet ut egg ennå. Eldste kastet opp av egg, så vi måtte reintrodusere det i små mengder fra ettårsalder, men ikke sikke sikkert minste reagerer likt. TS Anonymkode: 7d434...6dc
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #6 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk for tips! Spinat skal de vel helst ikke spise før de er ett år grunnet nitratinnholdet. Jeg kan forsøke med blomkål. Koker dere den eller har den i rå? Jeg ser for meg at jeg kun kan bruke stilken da selve buketten vil gi klumper? (Som er helt krise 🙄) Gulrotmos er «no go», men kanskje bittelitt kan fungere. Vi har ikke testet ut egg ennå. Eldste kastet opp av egg, så vi måtte reintrodusere det i små mengder fra ettårsalder, men ikke sikke sikkert minste reagerer likt. TS Anonymkode: 7d434...6dc Jeg koker først for det gir mer smooth konsistens. På den tiden var klumper helt krise for min og 😜 Anonymkode: d1f22...dc6
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #7 Skrevet 22. mai 2021 Avocado er en frukt. Søtpotet er ellers veldig populær her! Men om babyen liker banan et det bare å hive i hva som helst av gønnsaker for synes banansmaken overdøver det meste😆 Anonymkode: 1f8ed...ce1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå