AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #1 Skrevet 22. mai 2021 Snart 9-åringen er klar for å bytte fra klokke til "vanlig" mobil, som "alle" vennene har. Forståelig. Har tenkt å oppgradere til et annet abonnement fra xplora. Noen andre som har gjort det? Har skjønt at man ikke kan bruke samme simkort i en vanlig telefon, som blir brukt i klokka, pga begrensninger som ligger i det simkort et, så hvor lang tid tar det før nytt simkort er I postkassa, og hvor lenge virker simkort et I klokka, er det fram til nytt simkort (med samme nr) blir tatt i bruk, eller hvordan fungerer det? Har null peiling på sånt 🙈🤣 Anonymkode: 9bc0f...f9a
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #2 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Snart 9-åringen er klar for å bytte fra klokke til "vanlig" mobil, som "alle" vennene har. Forståelig. Har tenkt å oppgradere til et annet abonnement fra xplora. Noen andre som har gjort det? Har skjønt at man ikke kan bruke samme simkort i en vanlig telefon, som blir brukt i klokka, pga begrensninger som ligger i det simkort et, så hvor lang tid tar det før nytt simkort er I postkassa, og hvor lenge virker simkort et I klokka, er det fram til nytt simkort (med samme nr) blir tatt i bruk, eller hvordan fungerer det? Har null peiling på sånt 🙈🤣 Anonymkode: 9bc0f...f9a Ser ordet "simkortet" har delt seg opp til "simkort et" et par ganger, det er sikkert forståelig for dere som leser, men det irriterer meg 🙈 sånn går det når man skriver fort og ikke korrekturleser før man trykker på "send". Fant heller ingen annen kategori hvor dette spørsmålet passet bedre, så håper ikke noen "klager" på meg for at jeg har spurt feil sted 🙈 Anonymkode: 9bc0f...f9a
Gåsungen Skrevet 22. mai 2021 #3 Skrevet 22. mai 2021 Jeg husker ikke helt nøyaktig siden det er en stund siden vi gjorde dette. Men det tar ikke så mange dager og få nytt sim-kort. Vi bestilte barneabonnement fra telia, telefonnummeret ble overført. Mulig klokka ikke var i bruk i mellomtiden, men det var ikke noe problem her.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #4 Skrevet 1. august 2021 Ve dere hvor mye abonnementet koster på xplora? Finner bare den til 199kr/mnd? som tilsvarer 2400/året, det er jo ganske mye for en kloke på en 6 åring her i huset. Xplora lar deg kun ha abonnement hos dem og man kan ik bruke andre operatører right? Vurderer å kjøpe xplora 5, men hvis abonnement er så dyrt så vurderer vi Cmee 2c som har de samme funksjonene, bare at man kan bruke alle andre simkort. Cmee 2c virker også som en veldig bra klokke ifølge denne testen https://www.barnebloggen.com/beste-gps-klokken-for-barn/ Anonymkode: 432d7...392
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå