Gå til innhold

Jeg elsker å motta drinker fra menn på byen for og så dumpe dem

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ingenting bedre enn å være en attraktiv kvinne på byen. Blir støtt og stadig sjekket opp og jeg velger ut den mannen som ser mest keen ut på meg. Dette bruker jeg til min egen fordel. Så spanderer han på meg hele kvelden og han begynner å flørte og skal kysse. Så gjør vi det. Han snakker om å dra hjem så vi kan kose. Så sier jeg ja og at jeg bare skal på toalettet, når sannheten er at jeg bare drar hjem til ei venninne og fester med henne 😂

Beklager altså, men jeg synes menn som dette fortjener å bli lurt av sterke kvinner som meg og andre. Hvis du tror du virkelig kan kjøpe sex av å betale drinker ja da har du ekkelt kvinnesyn spør du meg. Når du er villig til å betale for drinker da må du også regne med risikoen for at du blir dumpa. En drink gir deg ingen rettigheter, unge mann :) 

Anonymkode: 2c51e...49a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei, bitter mann 🙂

Anonymkode: 2a621...c8e

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei, bitter mann 🙂

Anonymkode: 2a621...c8e

Hei du :) Må beklage å skuffe deg, men jeg er kvinne. Kanskje du mente deg selv?

Gjest gummy
Skrevet

Det er ikke slik vi sterke kvinner holder på! For ei holdning

AnonymBruker
Skrevet

Hva har dette med dumping å gjøre? Og hvorfor roter du med dem hvis du ikke er interessert?

Forøvrig ser jeg ikke problemet med å ta i mot drink hvis noen vil spandere.

Anonymkode: ce327...0a7

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det finnes ingenting bedre enn å være en attraktiv kvinne på byen. Blir støtt og stadig sjekket opp og jeg velger ut den mannen som ser mest keen ut på meg. Dette bruker jeg til min egen fordel. Så spanderer han på meg hele kvelden og han begynner å flørte og skal kysse. Så gjør vi det. Han snakker om å dra hjem så vi kan kose. Så sier jeg ja og at jeg bare skal på toalettet, når sannheten er at jeg bare drar hjem til ei venninne og fester med henne 😂

Beklager altså, men jeg synes menn som dette fortjener å bli lurt av sterke kvinner som meg og andre. Hvis du tror du virkelig kan kjøpe sex av å betale drinker ja da har du ekkelt kvinnesyn spør du meg. Når du er villig til å betale for drinker da må du også regne med risikoen for at du blir dumpa. En drink gir deg ingen rettigheter, unge mann :) 

Det er ikke slik sterke kvinner holder på. Sterke kvinner takker faktisk pent "nei" til disse drinkene til å begynne med ;) Og vi kliner ihvertrfall ikke med noen av disse mennene, ei heller kliner med "hvem som helst". Det er jo det du gjør, du kliner med "hvem som helst". Jeg anser ikke deg som en "sterk kvinne" som holder på slik haha, dette er bare flaut å se.

• Liker 26
Skrevet

Billigversjonen av sugarbabe?

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sterkt å utnytte andre mennesker.

Anonymkode: 7cab9...1fa

• Liker 6
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

For en patetisk holdning, det der har ingenting med å være sterk å gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei du :) Må beklage å skuffe deg, men jeg er kvinne. Kanskje du mente deg selv?

Post med nick da.

Anonymkode: 98c33...897

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, Laraa said:

Billigversjonen av sugarbabe?

Høres ut som Europris-varianten. 😂

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
gummy skrev (15 minutter siden):

Det er ikke slik vi sterke kvinner holder på! For ei holdning

Rosatoast skrev (11 minutter siden):

Det er ikke slik sterke kvinner holder på. Sterke kvinner takker faktisk pent "nei" til disse drinkene til å begynne med ;) Og vi kliner ihvertrfall ikke med noen av disse mennene, ei heller kliner med "hvem som helst". Det er jo det du gjør, du kliner med "hvem som helst". Jeg anser ikke deg som en "sterk kvinne" som holder på slik haha, dette er bare flaut å se.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ikke sterkt å utnytte andre mennesker.

Anonymkode: 7cab9...1fa

Catalina Culès skrev (3 minutter siden):

For en patetisk holdning, det der har ingenting med å være sterk å gjøre. 

Jeg er sterk kvinne fordi jeg har lov til å flørte og ta i mot drinker fra menn uten at det betyr at jeg vil ha sex med dem. Jeg har lov å kline med dem uten å ville ha sex. Derav er jeg sterk kvinne og heller ingen luremus. 

Vil jeg hjem har jeg rett til det om så fyren forventet sex. 

- TS

• Liker 1
Skrevet

Typisk ekstremt feministisk tankegang er det der. Skal vedde på at den dagen menn ikke lenger gir kvinner oppmerksomhet, ikke er noe interessert i å ta vare på kvinner og begge kjønn har det helt likt så kommer kvinnene  til freake ut 😛 
De kommer til å kjede vettet av seg. 
Vil en mann spandere på meg tar jeg det som et kompliment, ja kanskje han vil ha sex eller bare liker meg.

Sterke kvinner er ikke for meg ei som er feminist, men ei som tar egne valg og driter i hva de andre hønsene som kakler i vei med råd sier. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Uakseptabel skrev (1 minutt siden):

Typisk ekstremt feministisk tankegang er det der. Skal vedde på at den dagen menn ikke lenger gir kvinner oppmerksomhet, ikke er noe interessert i å ta vare på kvinner og begge kjønn har det helt likt så kommer kvinnene  til freake ut 😛 
Vil en mann spandere på meg tar jeg det som et kompliment, ja kanskje han vil ha sex eller bare liker meg.

Sterke kvinner er ikke for meg ei som er feminist, men ei som tar egne valg og driter i hva de andre hønsene som kakler i vei med råd sier. 

Er det noe galt i å være feminist?

- TS

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er sterk kvinne fordi jeg har lov til å flørte og ta i mot drinker fra menn uten at det betyr at jeg vil ha sex med dem. Jeg har lov å kline med dem uten å ville ha sex. Derav er jeg sterk kvinne og heller ingen luremus. 

- TS

Det du gjør kalles å utnytte et annet menneske, er du ikke interessert takker du nei til drinkene.  Det er ikke greit å utnytte andre mennesker slik du gjør.

AnonymBruker
Skrevet
Uakseptabel skrev (21 minutter siden):

Det er jo omvendt. Feminister betaler for drinkene sine selv. 

Anonymkode: cb999...91f

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
Catalina Culès skrev (Akkurat nå):

Det du gjør kalles å utnytte et annet menneske, er du ikke interessert takker du nei til drinkene.  Det er ikke greit å utnytte andre mennesker slik du gjør.

Å spandere drink er jo ikke synonymt med invitasjon til sex. Å prate ja, men da har jeg lov å ta kvelden når jeg ikke vil mer

- TS

Skrevet

Er det noe galt i å være feminist?

- TS

nja. alle skal jo liksom tilhøre en gruppe som brenner for noe for tiden, jeg synes bare dere er masete. Det er bare en ting som oppstår fordi alle andre problemer er fikset. 
Det er en form for offerrolle også, og jeg tror mange av dagens feminister kommer til å kjede seg veldig den dagen menn ikke gidder å gi oppmerkosmhet til kvinner. 

Skrevet

Å spandere drink er jo ikke synonymt med invitasjon til sex. Å prate ja, men da har jeg lov å ta kvelden når jeg ikke vil mer

- TS

mhm, men hadde det vært en mann som bare hadde gått fra en kvinne så hadde det blitt ramaskrik.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

- TS

Du er ikke en sterk kvinne, men en som utnytter og lurer. 

Det har aldri vært manko på tilbud når jeg gikk på byn, men jeg takket pent nei. Jeg er såpass sterk, og trygg på meg selv til at jeg kjøper min egen drikke. Jeg trenger ikke å bli spandert på, og jeg trenger absolutt ikke bekreftelsen du tydeligvis gjør.

Anonymkode: 40944...5e3

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...