Gå til innhold

Felles eller separate utdrikkingslag??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 
Er forlover for min søster og har begynt å planlegge utdrikkingslaget. Hun og partneren (begge jenter) har egentlig helt felles omgangskrets. Jeg synes det er vanskelig å se hvem som bare hadde vært naturlig å gjest til den ene av de...

Er det innafor å ha felles utdrikkingslag (eventuelt forskjellige aktiviteter på dagen) også felles middag/fest på kvelden?

De fleste gjestene er i etableringsfasen så jeg vet mange av de ikke har flust med penger og 2 utdrikkingslag + bryllup er jo dyrt. 

Ville dere reagert som brud(er) eller gjester??

Anonymkode: d1db0...ee0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville hørt med paret, og latt dem avgjøre. Men om man kjører to runder må budsjettet være deretter. 

Anonymkode: 70959...c4b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hør med søsteren din eller partneren hennes (eventuelt hennes forlover). Enig i at hvis det skal være med omtrent de samme folka må budsjett være deretter. Og det er da ikke nødvendig å gjøre så dyre ting? Har bare vært i ett utdrikningslag, og alt vi gjorde som kostet penger var middag og litt drinker. Blir ikke mye på hver å betale for bruden

Anonymkode: d064e...315

AnonymBruker
Skrevet

Snakk med paret :)  Jeg har venninner som har hatt felles utdrikningslag, fordi de har samme vennekrets. Og jeg kjenner andre som har hatt separat. Hør hva de har lyst til selv, luft ideen om felles og se hva responsen er :) 

Anonymkode: 5aa23...152

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner et lesbisk par som hadde felles utdrikningslag. De synes det var helt tipp topp. 

Anonymkode: e6c12...6f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...