Gjest Haster. Skrevet 5. september 2005 #1 Skrevet 5. september 2005 Hvilke dvd spillere er best? Ca kroner 800 kroner... Jeg kjøpte en dvd spiller på clas olason og den var helt fryktelig bilde og hopping. Hele maskinen hoppet jo? Går det ann å bytte den? Jeg har kvittering, og eska og alt? Har kjøpt den i dag. Angrer veldig fordi jeg ble kvalm av å se på den...
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #2 Skrevet 5. september 2005 Går sikkert an å bytte den? Ihvertfall hvis det er en feil på den! Ta den med tilbake til butikken imorgen og hør der.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #3 Skrevet 5. september 2005 Ta deg en tur på Elkjøp. Spørst hva funksjoner du trenger og sånn. Pioneer har mange bra, denne feks PIONEER DV380S , så den på nettsidene til Elkjøp 799,- Men ta kontakt med clas ohlson så snart som mulig med klagen din.
Grooo Skrevet 5. september 2005 #4 Skrevet 5. september 2005 Hvis produktet ikke fungerer som det skal får du så klart byttet det så sant du har med kvittering.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #5 Skrevet 5. september 2005 Jeg har ikke noe lyst til å ha den dvd spilleren når den hoppet. Har ikke lyst på ny heller. Kan jeg få tilbake pengene eller sånn tilgodelapp?
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #6 Skrevet 5. september 2005 Ta deg en tur på Elkjøp. Spørst hva funksjoner du trenger og sånn. Pioneer har mange bra, denne feks PIONEER DV380S , så den på nettsidene til Elkjøp 799,- Men ta kontakt med clas ohlson så snart som mulig med klagen din. ← Har du prøvd den? Er den bra? Sånn at den ikke hopper og at bildet skurrer?
Grooo Skrevet 5. september 2005 #7 Skrevet 5. september 2005 Jeg har ikke noe lyst til å ha den dvd spilleren når den hoppet. Har ikke lyst på ny heller. Kan jeg få tilbake pengene eller sånn tilgodelapp? ← Det må du nesten spørre om i butikken, men jeg vil tro at du får igjen pengene siden det er noe feil med produktet. Tilgodelapp får du i alle fall helt sikkert.
Dødspingvinen Skrevet 5. september 2005 #8 Skrevet 5. september 2005 Når det er noe galt med produktet skal du kunne få tilbake pengene, ja. Og der er Clas Ohlson veldig proffe. Jeg har aldri hatt problemer med å få tilbake pengene mine når det er noe galt der inne. Dette skal nok ordne seg
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #9 Skrevet 5. september 2005 Hva skjer når jeg må bytte da? Jeg er så nervøs for å bytte jeg. Har ikke gjort det før.. Skal jeg si at jeg kan få tilgodelapp eller penger eller hva annet??? Tar han opp spilleren og ser på den? Også en ting til: Er det normalt at den hopper? At den bråker? Eller skal den væremere stillegående enn videospiller.. Jeg har også en videospiller VHS og den bråker ikke eller hopper når den spiller?
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #10 Skrevet 5. september 2005 Er den pioneer dv 380s best? Eller? Noen andre eller? Takk for alle svar.
Gjest Sinna!!!!!&# Skrevet 7. september 2005 #11 Skrevet 7. september 2005 Jeg sliter med angst og depresjon. I går kjøpte jeg en DVD spiller. Den kostet 1199 kroner. Også så jeg plutselig en annen lik dVD til 899 kroner. Han mannen sa plutselig at det ikke var noe galt med den, bare at en annen har hatt den før. Derfor litt billigere. Også sa han at garantien er akkurat det samme. Tusen takk sa jeg før jeg løp videre. Jeg turte ikke å spørre, tok bare en DVd under armen pga. angsten. Hadde ingen som kunne være med meg heller fordi jeg ikke har noen venner. Jeg var så nervøs. Livredd. Hadde så angst. Også har jeg fryktelig mye sosialangst og det er så vanskelig for meg. Kjøpte denne og tok den med hjem. Da så jeg at ledningen var borte. Det var ingen lednign i pakningen. Så da begynte jeg å gråte da. Fordi da måtte jeg tilbake igjen. Jeg skalv sånn. Og fikk bare enda mere angst. fikk ikke sove i natt heller. I dag så dro jeg tilbake på en annen elkjøp i nærheten. Turte ikke å reise til den samme fordi jeg dummet meg sånn ut sist. Også måtte jeg stå i kø, og hadde angst som bare det. Helt jævli. Og måtte forklare at det ikke var noen ledning der. Dert var mange bak som også hørte på og jeg klarte så vidt å snakke. Siden enda noen flere hørte på. Også fikk jeg en ledning da. Og puttet hele dvden i bilen. Gikk så inn på elkjøp og tittet på DVd ene. Da fant jeg ut at den samme DVD en kostet bare 799 kroner. Også var den helt ny... Jeg forsto det ikke jeg da. Siden det var elkjøp begge gangene og bare en dag mellom. Også var den enda billigere der. Jeg turte ikke å si dette jeg da. Selv om det er 30 dagers prisgaranti. Også ble jeg så ulykkelig inne i meg. Fordi jeg ikke fikk det til .Orket bare ikke å si det enda en gang. Orket bare ikke å ta kontakt mere. Klarte det ikke. Så da hadde jeg tapt 100 kroner på en som var brukt før, og som jeg måtte kjøre tilbake fordi det ikke var noen ledning... Masse jobb derimot. Kjedelig... Også gikk jeg rundt og der så jeg den samme mikrobølgeovnen som jeg hadde kjøpt bare to uker tidligere til 199 kroner. Og jeg som betalte 499 kroner for den?? Bare to uker før? Og igjen turte jeg ikke å si ifra. Så nå er jeg 400 kroner blakkere, mere angst og er helt ifra meg pga. ledningen og all jobben,... Bare med en liten DVD spiller. Livet er strevsomt ja.. Ble bare neda mere lei meg. Tror ikke jeg orker å kjøpe noe elektriske varer mere. Orker ikke å bytte og klage også se at prisen er mye mindre.. Og ikke tørre å si ifra selv om det er 30 dagers prisgaranti.. Og jeg som er så blakk fra før siden jeg er for syk til å jobbe og går på uføretrygd pga angst?? Jeg er så sinna. Forbanna... Forbanna på alt... Er det noen flere som har opplevd det samme? Hvordan opplevde dere det? Tør dere å si ifra?
Gjest Frustrert. Skrevet 7. september 2005 #12 Skrevet 7. september 2005 Jeg sliter med angst og depresjon. I går kjøpte jeg en DVD spiller. Den kostet 1199 kroner. Også så jeg plutselig en annen lik dVD til 899 kroner. Han mannen sa plutselig at det ikke var noe galt med den, bare at en annen har hatt den før. Derfor litt billigere. Også sa han at garantien er akkurat det samme. Tusen takk sa jeg før jeg løp videre. Jeg turte ikke å spørre, tok bare en DVd under armen pga. angsten. Hadde ingen som kunne være med meg heller fordi jeg ikke har noen venner. Jeg var så nervøs. Livredd. Hadde så angst. Også har jeg fryktelig mye sosialangst og det er så vanskelig for meg. Kjøpte denne og tok den med hjem. Da så jeg at ledningen var borte. Det var ingen lednign i pakningen. Så da begynte jeg å gråte da. Fordi da måtte jeg tilbake igjen. Jeg skalv sånn. Og fikk bare enda mere angst. fikk ikke sove i natt heller. I dag så dro jeg tilbake på en annen elkjøp i nærheten. Turte ikke å reise til den samme fordi jeg dummet meg sånn ut sist. Også måtte jeg stå i kø, og hadde angst som bare det. Helt jævli. Og måtte forklare at det ikke var noen ledning der. Dert var mange bak som også hørte på og jeg klarte så vidt å snakke. Siden enda noen flere hørte på. Også fikk jeg en ledning da. Og puttet hele dvden i bilen. Gikk så inn på elkjøp og tittet på DVd ene. Da fant jeg ut at den samme DVD en kostet bare 799 kroner. Også var den helt ny... Jeg forsto det ikke jeg da. Siden det var elkjøp begge gangene og bare en dag mellom. Også var den enda billigere der. Jeg turte ikke å si dette jeg da. Selv om det er 30 dagers prisgaranti. Også ble jeg så ulykkelig inne i meg. Fordi jeg ikke fikk det til .Orket bare ikke å si det enda en gang. Orket bare ikke å ta kontakt mere. Klarte det ikke. Så da hadde jeg tapt 100 kroner på en som var brukt før, og som jeg måtte kjøre tilbake fordi det ikke var noen ledning... Masse jobb derimot. Kjedelig... Også gikk jeg rundt og der så jeg den samme mikrobølgeovnen som jeg hadde kjøpt bare to uker tidligere til 199 kroner. Og jeg som betalte 499 kroner for den?? Bare to uker før? Og igjen turte jeg ikke å si ifra. Så nå er jeg 400 kroner blakkere, mere angst og er helt ifra meg pga. ledningen og all jobben,... Bare med en liten DVD spiller. Livet er strevsomt ja.. Ble bare neda mere lei meg. Tror ikke jeg orker å kjøpe noe elektriske varer mere. Orker ikke å bytte og klage også se at prisen er mye mindre.. Og ikke tørre å si ifra selv om det er 30 dagers prisgaranti.. Og jeg som er så blakk fra før siden jeg er for syk til å jobbe og går på uføretrygd pga angst?? Jeg er så sinna. Forbanna... Forbanna på alt... Er det noen flere som har opplevd det samme? Hvordan opplevde dere det? Tør dere å si ifra?
Gjest Frustreret. Skrevet 7. september 2005 #13 Skrevet 7. september 2005 Jeg synes det var veldig rart jeg da. Siden egentlig så kostet et ny dvd 1199 kroner på en elkjøp og like i nærheten kostet den samme dvd en 799 kroner. Og det er mye forskjell det. Glemte å si det..
Gjest sinna!!!!!&# Skrevet 7. september 2005 #14 Skrevet 7. september 2005 Jeg synes det var veldig rart jeg da. Siden egentlig så kostet et ny dvd 1199 kroner på en elkjøp og like i nærheten kostet den samme dvd en 799 kroner. Og det er mye forskjell det. Glemte å si det..
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #15 Skrevet 7. september 2005 Tenk så godt det vil føles om du tar mot til deg og drar innom butikken med kvitteringene, i stedet for å sitte hjemme og føle deg lurt Du kan f.eks dra innom på morgenen når det er lite folk der, det vil kanskje gjøre det litt lettere jeg har angst selv, men prøver å presse meg til å gjøre sånne ting, for jo mer jeg gjør det, jo lettere blir det. Det blir ikke nødvendigvis mye lettere, men jeg oppdager at jeg faktisk klarer det, og det føles mye bedre enn følelsen jeg har når jeg sitter hjemme og lurer på om jeg klarer å ordne opp. Lykke til
Gjest Madeline Skrevet 7. september 2005 #16 Skrevet 7. september 2005 Har du ingen som kan hjelpe deg? Siden du har angst for å dra tilbake så ville jeg ha prøvd å få noen til å gå for deg. La den personen få med kviteringen på både dvd spilleren og mikrobølgeovnen. Elkjøp har som du skrev 30 dagers prisgaranti og den bør du benytte deg av. Jeg har selv vært å klaget på at jeg har betalt for mye og har fått igjen pengene med en gang uten spølrsmål når jeg viste kviteringen. Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #17 Skrevet 7. september 2005 Ja for all del,dette må du klage på!få med deg noen,det må da være noen du kan få med deg.lykke til.Og husk,noen folk klager over absolutt alt,så du har ingen grunn til å bli flau!du er kunden og har din rett!!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 7. september 2005 #18 Skrevet 7. september 2005 Du har 30 dagers returrett. Bare å gå å levere tilbake, ingenting å være redd for!
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #19 Skrevet 7. september 2005 De vil jo tjene penger, så skjønner jo at de ikke gidder å si fra om alle tilbud som skal komme osv... Men til poenget; det er jo flott at du dro tilbake og fikk ledningen! Synes det var bra jeg! Og du kan jo reise tilbake en morgen som en annen her foreslo og bytte det du vil bytte. Er helt sikker på at du klarer det. Og hvis du klarer så kan du jo hisse deg opp litt - er ganske moro det Jeg er en som sier mye ifra og som sikkert er en sånn kjip kunde, for jeg er ikke videre hyggelig engang - men du og du så moro det er og være skikkelig kjip og kjefte i vei Uansett hva du klarer; masse lykke til! Man greier det man bestemmer seg for å greie
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2005 #20 Skrevet 8. september 2005 Jeg er motsatt av de over - i allefall hvis summen bare er hundre eller et par hundre kroner. For å unngå frustrasjon tenker jeg at det er best å bare heve seg over det, ikke la det bekymre meg mer, gjort er gjort. Jeg HATER krangling, klaging og slikt, og det gjør livet surt. Særlig i ditt tilfelle når du sliter med angst fra før. Du taper noen kroner kanskje, men du slipper å bruke all den tiden og kreftene. KOS deg med varene dine, du, og lær av dette at det lønner seg å sjekke litt rundt hvis du skal foreta dyre innkjøp i fremtiden. Livet er for kort til å la slikt gå inn på seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå