Gå til innhold

Gode tiltak for å heve kvaliteten på hovedinnlegg skrevet av anonymbruker på KG?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det vært lurt å innføre en regel om at man kun kan poste ett hovedinnlegg som anonymbruker pr uke?

Enkelte brukere produserer jo et halvt dusin hovedinnlegg som anonymbruker i løpet av en liten halvtime.

Har dere andre forslag til tiltak som kan bidra til å heve kvaliteten på hovedinnlegg skrevet av anonymbruker på KG?

Anonymkode: 9d303...78a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ps. Enkelte nyregistrerte Trollebrukere poster ca 10 hovedinnlegg i løpet av en halvtime med brukernavn enkelte kvelder. Kunne KG ha innført en begrensning for nye brukere - slik at de ikke får poste mer enn et visst antall hovedinnlegg pr uke de første månedene de er medlem? Dette ville jo kunne redusere mye av den trolle--spammingen med nye tulletråder (som blir slettet så snart moderator oppdager de).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange fikk vel med seg balle -og bleie- spammeren?

Skrevet

Er jeg den eneste som ikke bryr meg om disse tråden? mange av de forsvinner bare i mengden uansett. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må si jeg er overrasket over alle HI som nå tar opp hvor irriterende spamming, tulletråder, trolling og folk som drar opp gamle tråder er. 

Det er jo bare å scrolle videre, akkurat slik jeg gjør om det er graviditet/bloggere/telletråder, og veldig mye annet jeg ikke har sansen for. 

Anonymkode: 96398...a5e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Må si jeg er overrasket over alle HI som nå tar opp hvor irriterende spamming, tulletråder, trolling og folk som drar opp gamle tråder er. 

Det er jo bare å scrolle videre, akkurat slik jeg gjør om det er graviditet/bloggere/telletråder, og veldig mye annet jeg ikke har sansen for. 

Jeg tror enkelte oppholder seg for mye her inne, når en blir så påvirket av at man orker å opprette tråder om dette, som om det spiller noen rolle eller er viktig i det hele tatt. Jeg har ikke lagt merke til noe av dette, men så bor jeg ikke her inne heller. 

Anonymkode: d1e81...41d

Skrevet

Har jeg liten penis ? Den er 12cm

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg tror enkelte oppholder seg for mye her inne, når en blir så påvirket av at man orker å opprette tråder om dette, som om det spiller noen rolle eller er viktig i det hele tatt. Jeg har ikke lagt merke til noe av dette, men så bor jeg ikke her inne heller. 

Anonymkode: d1e81...41d

Du sier noe der. Jeg er innom her og der, hovedsakelig tidlig morgen i helgene før huset våkner. Da er det mulig lettere å bare scrolle videre til noe man finner interresant, når man uansett ikke har tid til å lese hver tråd. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...