Gjest katti Skrevet 5. september 2005 #1 Skrevet 5. september 2005 hva syns dere om produktene til LIDL..maten å sånt.kanskje teit spørsmål men lurer bare litt jeg...
Gjest 1111 Skrevet 5. september 2005 #2 Skrevet 5. september 2005 Har ikke prøvd mye, men vet at de har verdens beste italienske pizza
Montezuma Skrevet 6. september 2005 #3 Skrevet 6. september 2005 Vi har etterhvert lært oss hvilke produkter som smaker ok, me det er langtifra alle! Særlig pålegg er de gode på, og siden det er den billigste butikken så fyller vi gjerne opp påleggslageret derfra. Kjøper også potetmos, en del halvfabrikat og enkelte pizzaer der.
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2005 #4 Skrevet 6. september 2005 Pålegg handler vi og mye av når vi er der, samt jogurt. Både naturell og med fruktsmak. Pastasauser. Ferdigpizza. Ciabattaer. Appelsinbrus (lett). Snacks.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2005 #5 Skrevet 6. september 2005 Kunne tenkt meg å handle der, men butikken ligger så langt ut i gokk at man må få tak i en bil og kjøre i en halv times tid. Da velger jeg heller nærbutikken min, selv om det er litt kjedelig å handle der...
vixen Skrevet 6. september 2005 #6 Skrevet 6. september 2005 Det jeg har handlet der er i alle fall greit. Synes forresten at det er litt gøy å oppdage nye varer og merker. Blir fort lei de samme gamle. Føler meg litt som når jeg er på butikker i utlandet når jeg er på Lidl. -viXen-
:-) anna Skrevet 6. september 2005 #7 Skrevet 6. september 2005 Kjøper: - Pommes frites. Verdens beste. Skikkelig stor... nesten som sånn man får til fish'n chips i England. - Brett med fire croissanter til 10 kroner. Varmes i ovn og er dritgode til søndagsfrokosten. - Kjempegod Ferdiglasagna til 25 kroner ca. Med bechamelsaus og det hele. En pakke holder til meg annamannen og fireåringen. Veldig grei å ha i fryseren. Og forskjellige tilbud som de har da.
Linn3c Skrevet 6. september 2005 #8 Skrevet 6. september 2005 Eg likar Lidl veldig godt. Det er nær der me bur og det er mange gode varer der som er rimelege. Me har sjølvsagt også vore uheldige med enkelte varer som ikkje har vore like bra som dei me er vant med, men har i det heile vorte positivt overraska over varene der. Me kjøper kjøttpålegg der, dei har mange spanande ostar, kylling (smakar kylling uansett, men billig kylling funkar også ), toalettpapir, salt chips (veldig god og veldig salt), sjokolade (sjølv om eg ikkje treng det akkurat) og broren min elskar nougatpålegget som Lidl har (du veit det i glaskrukke med gult lokk), elles har dei jo eit utruleg stort utval i rimelege grønsaker og frukt. Meieriprodukta er jo også rimelegare der, litt i alle fall... Er einig med ViXen i at ein føler det som ein er i utlandet når ein handlar på Lidl, noko som gjer det litt meir eksotisk å dra dit...
Hu i Svingen Skrevet 6. september 2005 #9 Skrevet 6. september 2005 Har vært der for første gang, og kjøpte masse kjøttpålegg (skinker, salami), oster, frosne baguetter, te, appelsinjuice (4 kr/l, kjempegod!) og lidl-cola-light (som faktisk danker ut alt annet innen lett-cola etter min mening). Og tyske pølser som jeg liker veldig godt :-D Veldig fornøyd med alt, utenom en ferdigblandet sjokolademelk som var æsj... Og ja, det var billig!
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2005 #10 Skrevet 6. september 2005 sjokoladepuddingen som bare koster 2,90!!! Knallgod!!
Gjest Madeline Skrevet 6. september 2005 #11 Skrevet 6. september 2005 Vi kjøper toalettpapir, tørkepapir, tannkrem, frukt, grønnsaker, is, eple- og appelsinjuce, litt godteri, kjøttdeig, pasta og ris. Dette er greie varer. Ikke alle matvarene er like gode. Vær også obs på at i mange av varene er det veldig mye fett i forhold til varer i de andre matvarebutikkene (bl.a. i ostene). Det er lurt å sjekke innholdsfortegnelsen.
Grooo Skrevet 6. september 2005 #12 Skrevet 6. september 2005 De har jo masse "vanlige" varer som Gilde, Tine, Wasa osv, men selv om det bare tar meg et minutt å gå dit ned (og jeg må ha ut bilen for å komme til alle andre butikker) er jeg aldri der fordi de har så mye annet skrammel og så tullete rutiner at jeg rett og slett ikke gidder bry meg med å ev. spare de kronene jeg kunne ha spart
Gjest Madeline Skrevet 6. september 2005 #13 Skrevet 6. september 2005 De "vanlige" varene fra Gilde, Tine, Wasa osv. er ikke noe billigere der enn hos Rema synes jeg.
Cronos Skrevet 7. september 2005 #14 Skrevet 7. september 2005 LIDL er en bra butikk fordi de har et annet og spennende vareutvalg. Er lei de vanlige norske butikkene. Jeg kjøper frokostblanding/müsli og av og til torgvarer (tennisracket, batterilader, ryggsekk og sånt). Pizzaen er forresten veldig god!
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #15 Skrevet 7. september 2005 Også har de jo en del ting på tilbud da. Faktisk kommer det nye ting hver mandag og torsdag. Følg med på nettsidene deres.
ANAHITA Skrevet 7. september 2005 #16 Skrevet 7. september 2005 Vi kjøper frukt og grønnsaker på Lidl. Synes at prisene er ganske ok .
lillesky Skrevet 7. september 2005 #17 Skrevet 7. september 2005 Jeg synes de ukestilbudene ofte er fine. Kom gjerne med flere tips om hva jeg burde kjøpe på Lidl, driver og skriver handleliste nå.
Gjest Madeline Skrevet 7. september 2005 #18 Skrevet 7. september 2005 Flytende såpe er veldig billig og det passer jeg på å kjøpe.
lillesky Skrevet 8. september 2005 #19 Skrevet 8. september 2005 Nå har jeg vært og kjøpt MASSE mat på Lidl! Har fylt opp fryseren... Kjøper også potetmos, ← Kjøpt! Kjøper: - Pommes frites. Verdens beste. Skikkelig stor... nesten som sånn man får til fish'n chips i England. - Brett med fire croissanter til 10 kroner. Varmes i ovn og er dritgode til søndagsfrokosten. - Kjempegod Ferdiglasagna til 25 kroner ca. ← Kjøpt! Men synes ikke lasagnen var så bra. Den hadde vi til middag i dag. Synes den var for "blaut". Ikke noe motstand liksom. Men den jeg kjøpte kostet 40 kr for 1 kg, kanskje jeg kjøpte feil? :klø: salt chips (veldig god og veldig salt), ← Kjøpt! Eeeeeeeeeeeeeelsker salt chips! Veldig fornøyd med alt, utenom en ferdigblandet sjokolademelk som var æsj... ← Ikke kjøpt! sjokoladepuddingen som bare koster 2,90!!! Knallgod!! ← Kjøpte til kjæresten! Men ikke den med krem. Pluss MASSE annet! Skal oppdatere dere etterhvert. Kjøpte noen tabletter til å ha oppi toalettet, som skal rense opp, og den var iallefall fin når den bruste skikkelig.
lillesky Skrevet 12. september 2005 #20 Skrevet 12. september 2005 Nå har jeg testet ut litt mer Lidl-varer. - Pommes Noisetter (sånne små potetkuler), de var kjempegode!! - tøfler til gubben (torgtilbud), de passet ikke til han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå