Honey Dew Skrevet 20. juni 2021 #21 Del Skrevet 20. juni 2021 Det jeg ikke forstår, er hvorfor han ikke ble tatt i grensekontrollen på flyplassen da han tok med seg narkotika til et annet land. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinia Skrevet 20. juni 2021 #22 Del Skrevet 20. juni 2021 Honey Dew skrev (12 minutter siden): Det jeg ikke forstår, er hvorfor han ikke ble tatt i grensekontrollen på flyplassen da han tok med seg narkotika til et annet land. Det er veldig mange som ikke blir stoppet da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 20. juni 2021 #23 Del Skrevet 20. juni 2021 Honey Dew skrev (3 timer siden): Det jeg ikke forstår, er hvorfor han ikke ble tatt i grensekontrollen på flyplassen da han tok med seg narkotika til et annet land. De tar kun stikkprøver av bagasjen, og det er som regel for å lete etter sprengstoff, ikke narkotika. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 20. juni 2021 #24 Del Skrevet 20. juni 2021 Han der stoler jeg fint lite på. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 20. juni 2021 #25 Del Skrevet 20. juni 2021 (endret) Jeg er litt farget av egne erfaringer, men i dette tilfellet er de høyst relevante. Jeg har møtt SÅ mange menn og kvinner som vet nøyaktig hva de skal si, og dette er en slags utdanning og en "skill" du lærer deg å mestre tidlig i rusmiljøet, til og med om du er under gjennomsnittet intelligent. Ingen kan snakke så bra for seg som en som har levd en kriminell livsstil med viten og vilje i mange år. Det er snakk om en patologisk svindler her. Han har snakket folk og familie rundt helt siden tenårene. Han bør holde seg borte fra media, og media bør slutte å omtale ham. Det er ikke mer å si. Men det kommer selvfølgelig en bok.... 🙄 Håper jeg tar helt feil. Men når noe virker for godt til å være sant så er det som regel det, og med denne typen mennesker er det bare tiden som vil vise. Den tiden bør han bruke utenfor rampelyset og borte fra rusen og gamle kjente, og leve opp til det han sier i dette nye intervjuet. Vi får se og håpe på det beste. Endret 20. juni 2021 av DianaV 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtLiteTroll Skrevet 22. juni 2021 Forfatter #26 Del Skrevet 22. juni 2021 Jeg tror han har mye til felles med den tinder svindleren fra Israel som var etterlyst i flere land. Som fløy rundt i privatfly på sine stakkars ofres regninger. Jeg tror ikke Karl Aksel har dårlig samvittighet, jeg tror som nevnt over han er en patologisk svindler og helt enig media bør slutte å skrive om ham. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hundemamma97 Skrevet 22. juni 2021 #27 Del Skrevet 22. juni 2021 Jeg tror oppriktig at han har forandret seg til det bedre nå. Man er ung og usikker, vet ikke sitt eget beste, har ingen selvinnsikt, og strekker seg langt for å virke kul. Så finner man ut at det var ikke noe særlig likevel. Man går gjennom sånne faser og noen går hardere ut enn andre, før de blir modne og igjen kommer tilbake til sitt gamle jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtLiteTroll Skrevet 22. juni 2021 Forfatter #28 Del Skrevet 22. juni 2021 Da er han blitt dømt. https://www.seher.no/kjendis/domt-til-fengsel-i-to-ar-og-fire-maneder/73935137 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 22. juni 2021 #29 Del Skrevet 22. juni 2021 EtLiteTroll skrev (27 minutter siden): Da er han blitt dømt. https://www.seher.no/kjendis/domt-til-fengsel-i-to-ar-og-fire-maneder/73935137 Dømt og dømt fru blom.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havnefogden Skrevet 22. juni 2021 #30 Del Skrevet 22. juni 2021 Miss perfect skrev (14 minutter siden): Dømt og dømt fru blom.. Det verste for Jansen ville vært å komme i fengsel. Der finnes en stor skare av durkdrevne forbrytere som bruker tiden på å danne nye nettverk og rekruttere folk til kriminelle handlinger når livet bak murene er over (for denne gang). Klokt dømt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 22. juni 2021 #31 Del Skrevet 22. juni 2021 Havnefogden skrev (4 minutter siden): Det verste for Jansen ville vært å komme i fengsel. Der finnes en stor skare av durkdrevne forbrytere som bruker tiden på å danne nye nettverk og rekruttere folk til kriminelle handlinger når livet bak murene er over (for denne gang). Klokt dømt! Ja, det synes sikkert ofrene også.. lurer forøvrig på hvor han skal hente penger fra til å betale dem tilbake gitt.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havnefogden Skrevet 22. juni 2021 #32 Del Skrevet 22. juni 2021 Miss perfect skrev (1 minutt siden): Ja, det synes sikkert ofrene også.. lurer forøvrig på hvor han skal hente penger fra til å betale dem tilbake gitt.. Ofrene er nok interessert i at han skal gjøre opp for seg. Overfor dem. Jeg synes det er positivt at førstegangsdømte - jeg tror ikke han har noen ubetinget dom på seg fra før - og særlig innenfor narkotika, ikke blir satt i fengsel. Av de grunner jeg nevnte i forrige innlegg. Rehabiliteringen lykkes bedre med god oppfølging underveis. Om hans motivasjon for å gjøre opp for seg vedvarer og vedvarer, det er et annet spørsmål. Han vil ha inndriving av penger hengende over seg resten av livet. DET er den harde konsekvensen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 22. juni 2021 #33 Del Skrevet 22. juni 2021 (endret) Miss perfect skrev (2 timer siden): Ja, det synes sikkert ofrene også.. lurer forøvrig på hvor han skal hente penger fra til å betale dem tilbake gitt.. Inntekter fra denne boken han visstnok skal skrive skal gå til alle ofrene, selvsagt. Det blir nok et litterært mesterverk som vil bli lest av titusenvis av skolerte mennesker og unge som kjøper alt bare det er relatert til Paradise Hotel. Så.... Får håpe den selger godt da! Endret 22. juni 2021 av DianaV 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 22. juni 2021 #34 Del Skrevet 22. juni 2021 DianaV skrev (3 timer siden): Inntekter fra denne boken han visstnok skal skrive skal gå til alle ofrene, selvsagt. Det blir nok et litterært mesterverk som vil bli lest av titusenvis av skolerte mennesker og unge som kjøper alt bare det er relatert til Paradise Hotel. Så.... Får håpe den selger godt da! Selvfølgelig kommer det en bok 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå