AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #2 Skrevet 21. mai 2021 Kjem an på hvor attraktiv du er Anonymkode: 24550...a4a 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #3 Skrevet 21. mai 2021 jeg tenker alltid at det er for godt til å være sant og bare skjer på film. Tenker også at det er fordi jeg er kvinne og er teit skapt av biologien. Derfor står jeg mot mitt instinkt og ligger heller unna mannen, selv om det kjennes veldig bittert og jeg har ingen mestringsfølelse på området. Jeg er kjempe attraktiv og kunne fått veldig mange, men ikke all verdens menn. Må bare sjekke om noen skriver "hvordan vet du at du er attraktiv?" Anonymkode: 984ab...a55 1
Nesly Skrevet 21. mai 2021 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kjem an på hvor attraktiv du er Anonymkode: 24550...a4a Jeg vil tippe på over gjennomsnittet. Er 40 år, han er 42. Jeg er en del høyere enn han, gjør det noe?
Nesly Skrevet 21. mai 2021 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): jeg tenker alltid at det er for godt til å være sant og bare skjer på film. Tenker også at det er fordi jeg er kvinne og er teit skapt av biologien. Derfor står jeg mot mitt instinkt og ligger heller unna mannen, selv om det kjennes veldig bittert og jeg har ingen mestringsfølelse på området. Jeg er kjempe attraktiv og kunne fått veldig mange, men ikke all verdens menn. Må bare sjekke om noen skriver "hvordan vet du at du er attraktiv?" Anonymkode: 984ab...a55 Høres ut som du har lavere selvtillitt enn duburde ha!
Kålfrid Skrevet 21. mai 2021 #6 Skrevet 21. mai 2021 (endret) I mitt tilfelle, føler jeg interessen er gjensidig 8 av 10 ganger. Endret 21. mai 2021 av Kålfrid 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #7 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): jeg tenker alltid at det er for godt til å være sant og bare skjer på film. Tenker også at det er fordi jeg er kvinne og er teit skapt av biologien. Derfor står jeg mot mitt instinkt og ligger heller unna mannen, selv om det kjennes veldig bittert og jeg har ingen mestringsfølelse på området. Jeg er kjempe attraktiv og kunne fått veldig mange, men ikke all verdens menn. Må bare sjekke om noen skriver "hvordan vet du at du er attraktiv?" Anonymkode: 984ab...a55 Samme her. 😔 Dvs jeg vet ikke om jeg er så attraktiv, men vennene mine syns jeg er sexy i det minste (og vet de ikke lyver). Jeg er i verste og beste fall alminnelig. Går etter menn i mitt sjikt og lavere (syns dette med rang osv er vås men jaja..grei måte å beskrive situasjon på nett i alle fall) - men er aldri noen menn som responderer på meg og da bare slår jeg de ifra meg umiddelbart og kommer ingen vei 😔 Anonymkode: 010fe...af9
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #8 Skrevet 21. mai 2021 Kålfrid skrev (2 minutter siden): I mitt tilfelle, føler jeg interessen er gjensidig 8 av 10 ganger. Ja riktig. Høres veldig nøyaktig og sant ut Anonymkode: c4d51...eaf 1
Nesly Skrevet 21. mai 2021 Forfatter #9 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja riktig. Høres veldig nøyaktig og sant ut Anonymkode: c4d51...eaf Elsker det❤️
Nesly Skrevet 21. mai 2021 Forfatter #10 Skrevet 21. mai 2021 Jeg vil si det er 81% sjangs. På snittet.
Hr. Aktiv Skrevet 21. mai 2021 #12 Skrevet 21. mai 2021 Er man nødt til å være så veldig forelsket hele tiden? Man kan fint få et bra samliv sammen med en partner uten det å være forelsket om man tenner på personen. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #13 Skrevet 21. mai 2021 Kan regne litt: Om vi sier mann møter/ snakker med 200 personer i året. I gjenomsnitt blir man interessert i 2 personer i samme periode. Da ender vi opp med en sannsynlighet på 1:100. om vi regner med at begge er heterofile ender vi på 1:50. Tallene er ikke nøyaktige. Langt ifra, men det gir et bilde. Du må også komme på at når noen viser interesse for deg er sjansen større for at du blir interessert i den personen tilbake. I det virkelige liv ender vi kanskje på noe rundt 1:10 Anonymkode: c4d51...eaf 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #14 Skrevet 21. mai 2021 JPå ungdomsskolen da jeg forelsket meg lettere og mer intenst viste det seg nesten alltid at de samme guttene var interessert i meg. På videregående ble jeg nokså sær og skremte nok bort de to jeg forelsket meg i ved å være litt annerledes. Så kjemien var med andre ord ikke der. Det var også en jeg var avstandsforelsket i på videregående som jeg ikke turte å vise hvor interessert jeg var i. Han ga heller ikke meg noen sikre tegn. Og så ble han sammen med ei aen. Mange år senere i en reunion setting røpte jeg at jeg hadde vært ganske forelsket i vedkommende. Da ble han sjokkert «Var DU (og så beskrev ham meg som den flotteste dama☺️) forelsket i meg?! Flere gutter har i voksen alder røpt de syntes jeg var for fin for dem og at de ikke turte å prøve seg. Jeg ante ikke selv jeg var så populær og attraktiv. I voksen alder utviklet jeg mer og mer sosialt engstelig personlighetsforstyrrelse. Turte omtrent bare være sosial om jeg drakk alkohol og var livredd menn. Turte kanskje ikke forelske meg. Likevel hendte det der kom noen ‘friere’. Men jeg aviste stort sett fordi jeg var redd. Jeg lot meg med andre ord ikke forelsket meg så lett og om jeg litt motvillig gikk inn i et forhold fordi ham virket som en bra mann og jeg følte jeg burde...så var jeg ikke forelsket. Mistet etterhvert mer og mer troen på kjærligheten da jeg så hva som skjedde med mine venner i langvarige forhold. Jeg ville ikke der, da ville jeg heller være singel. Så dukket der plutselig opp en likevel da jeg egentlig hadde forsonet meg om å være evig singel. Han var slående vakker og mye yngre enn meg. Han var derimot proppfull av selvtillit og insisterte likevel på at jeg skulle bli hans. Han klarte å målbinde meg den gamle peppermøen😅 Og vi rakk i siste liten å få ett par barn og hus sammen. Bodd sammen i 7 år nå. Hjelp, for en skravling på meg!! Jeg som vanligvis er nokså taus om mitt privatliv. Tror jeg skal være anonym nå🤣 Du lurte egentlig bare på hvor stor prosent av de jeg har vært forelsket i som har vært gjensidig. 8 av 10 (80%) så innser jeg har vært veldig heldig☺️ Anonymkode: 71603...23d 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #15 Skrevet 22. mai 2021 Hr. Aktiv skrev (25 minutter siden): Er man nødt til å være så veldig forelsket hele tiden? Man kan fint få et bra samliv sammen med en partner uten det å være forelsket om man tenner på personen. På samme måte tenker nok flere damer at de kan ha det fint og ha et bra samliv med en kjæreste uten å tenne på personen;) Anonymkode: 71603...23d
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #16 Skrevet 22. mai 2021 Null prosent for meg ihvertfall. Anonymkode: 77072...373
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå